خرید پرچم نیمه شعبان

پرچم هایی که برای نیمه شعبان طراحی از نوع دستی، ریسه، کتیبه، جاچوب خور (معمولاً در ورودی ها آویزان می شوند)، حتی رومیزی و تشریفاتی (ایستاده) است. هر کدام از این موارد به نوبه خود انواع مختلفی دارند؛ در ابعاد و اشکال گوناگون عرضه می شوند. مجموعه چاپ مهام بهترین تولید کننده انواع پرچم نیمه شعبان است.

 

راهنمای خرید پرچم نیمه شعبان

پرچم ها و پلاکارد های نیمه شعبان را می توان با استفاده از پارچه ساتن، ابریشم، مخمل و موارد مشابه تولید کرد. این محصولات از نظر نوع چاپ، همچنین طرح و رنگ نیز بسیار متنوع هستند. چاپ سیلک و چاپ دیجیتال، رایج ترین روش های چاپ پرچم های مذهبی به شمار می روند.

لازم به ذکر است که از طریق مجموعه چاپ مهام می توان پرچم های نیمه شعبان را با طرح و چاپ دلخواه سفارش داد. برای سفارش پرچم با طرح دلخواه می‌توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. بر روی چنین پرچم هایی اذکار و عبارت های مختلفی به زبان عربی و فارسی چاپ می شوند؛ به عنوان مثال به عباراتی مانند یا صاحب الزمان، یا مهدی ادرکنی و اللهم عجل لولیک الفرج اشاره می کنیم.

 

انواع پرچم مورد استفاده برای نیمه شعبان

پرچم ماشینی نیمه شعبان

از پرچم ماشینی برای تزئین قسمت های مختلف ماشین استفاده می کنند. پرچم‌های ماشینی با ابعاد کوچک و به شکل مستطیل یا مثلث تولید می شوند.

 

کتیبه نیمه شعبان

کتیبه‌ها در مقایسه با پرچم، ظاهری شیک‌تر و مجلسی‌تر دارند. به طور معمول، از کتیبه‌ها در یک قسمت از خانه یا مساجد استفاده می‌شود، در حالی که پرچم و ریسه را می‌توان در تعداد زیاد و در مکان‌های مختلف به کار برد. استفاده از کتیبه نیمه شعبان، فضایی معنوی و دلنشین در محیط خانه یا مسجد ایجاد خواهد کرد.

علاوه بر آن، از کتیبه های سردری نیمه شعبان برای نصب بر سر درب ورودی خانه استفاده می‌شوند. کتیبه سردری طرح نیمه شعبان با طول بلند و عرض مناسب، به طور کامل قسمت بالای درب را پوشانده و زیبایی و معنویت خاصی به آن می‌بخشد. این کتیبه با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و مرتبط با این عید بزرگ، جلوه‌ای باشکوه به درب منزل شما می‌بخشد و فضایی شاد و پرنشاط را در خانه ایجاد می‌کند.

 

خرید پرچم ریسه ای نیمه شعبان

خرید ریسه نیمه شعبان

یکی از پرفروش ترین ارقام پرچم نیمه شعبان، پرچم ریسه ای است. همان پرچم های کوچکی که با کمک یک ریسمان بلند در کنار یکدیگر قرار گرفته و در سر تا سر حیاط، خیابان یا هر فضای دیگری کشیده می‌شوند.

در هنگام خرید ریسه نیمه شعبان، علاوه بر طرح و رنگ باید به استحکام ریسه و کیفیت پرچم ها دقت کرد. مقاومت این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مهم است.

پرچم های ریسه ای نیمه شعبان در ابعاد و مدل های گوناگون تولید می گردند. مهم ترین و رایج ترین ارقام این پرچم ها از نوع مثلثی، هلالی، مستطیلی و الوان هستند.

پرچم ریسه ای از جمله محصولات پرطرفدار چاپ مهام در عید نیمه شعبان است. مجموعه نام برده، در کنار تنوع و خلاقیت در طراحی، بهترین کیفیت چاپ را نیز برای این پرچم ها در نظر می گیرد.

 

پارچه های پرچم نیمه شعبان

پرچم مخمل نیمه شعبان: از بهترین نوع پارچه برای پرچم نیمه شعبان، پارچه مخمل است. از مخمل برای پرچم‌هایی با ابعاد کوچک استفاده می کنند. پارچه مخمل علاوه بر زیبایی، مقاومت خوبی دارد.

پرچم ساتن نیمه شعبان: از پارچه‌های ساتن به دلیل براقیت و نازک بودن آن بیشتر در کنار چراغ، برای اهتزاز و نصب روی یک میله یا پایه استفاده می کنند.

 

قیمت پرچم نیمه شعبان

قیمت پرچم نیمه شعبان

با توجه به تنوع بسیار بالای پرچم های نیمه شعبان، قیمت آنها نیز تفاوت زیادی با هم دارد. در واقع عوامل مختلفی بر هزینه تولید و قیمت فروش و چاپ پرچم مذهبی تاثیر می گذارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس پارچه پرچم و کیفیت آن
  • نوع پرچم (ریسه، دستی و …)
  • نوع چاپ (سیلک، دیجیتال، لیزری، گلدوزی و …)
  • شکل و مدل پرچم (مستطیل، مثلث و …)
  • ابعاد پرچم نیمه شعبان
  • کلمه یا عبارت چاپ شده بر روی پرچم و میزان پیچیدگی طرح
  • مواردی مانند ریشه دار یا بدون ریشه بودن، نوع چوب یا پایه پرچم
  • تعداد پرچم های سفارش داده شده
  • زمان تحویل پرچم (سفارش‌های فوری، ممکن است، هزینه بیشتری داشته باشند)

سوای از موارد بالا، شیوه خرید هر محصولی تا حدودی بر قیمت آن تاثیر می گذارد و پرچم نیمه شعبان نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مزایای خرید پرچم از چاپ مهام، قیمت مناسب آن است.

 

چه پرچم هایی بیشتر برای اعیاد شعبانیه استفاده می شود؟

بیشترین فروش پرچم نیمه شعبان از نوع کتیبه و ریسه سات تا جلوه بیشتری در فضای اعیاد داشته باشد.

 

سفارش پرچم نیمه شعبان از بهترین تولید کننده

در قسمت های قبل توضیحات مختصری درباره پرچم نیمه شعبان و نحوه خرید آن ارائه شد. در پایان لازم است، یادآور شود که چاپ مهام با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و نیروهای مجرب، آماده دریافت سفارش‌های شما می باشد.

کیفیت، تنوع، نوآوری، قیمت مناسب و تحویل پرچم در اسرع وقت از مهم ترین ویژگی های مجموعه مذکور به شمار می روند. چاپ مهام، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه چاپ پارچه و پرچم دارد و طی این مدت توانسته است، رضایت صد در صد مشتریان خود را به دست آورد. برای استعلام قیمت پرچم اهتزاز و قیمت پرچم رومیزی برای نیمه شعبان وکتیبه ها و دیگر موارد با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.