خرید-پرچم-کشور-کانادا

استفاده از پرچم کانادا در بیشتر جلسات، کنفرانس ها و مسابقات در داخل کشور به چشم می خورد و این نشان می دهد که کشور کانادا با جمهوری اسلامی روابط خوب و دوستانه ای دارد. فروش پرچم کانادا با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت چاپ از جمله فعالیت های مرکز تخصصی چاپ مهام می باشد. اگر قصد خرید پرچم کانادا با کیفیت بالا را دارید بهترین گزینه مرکز چاپ مهام است.

 

معرفی پرچم کانادا

پرچم کانادا از دو رنگ سفید و قرمز تشکیل شده است.در وسط این پرچم قسمت مستطیلی سفید رنگ قرار دارد و روی آن برگ درخت افرا با 11 دندانه شکل گرفته است. به این برگ درخت افرا در زبان فرانسه l’Unifolie می‌گویند.

 

تاریخچه مختصر درباره پرچم کانادا

در طول تاریخ، پرچم کنونی کشور کانادا فراز و نشیب ‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. اولین پرچمی که در کانادا مورد استفاده قرار می گرفته، پرچم صلیب مقدس بود. این پرچم حتی بعد از استقلال کانادا از بریتانیا نیز استفاده می‌ شد. در سال 1965 جورج استنلی پرچم جدید کانادا را طراحی کرد. امروزه این پرچم به عنوان پرچم ملی و رسمی کانادا شناخته می شود.

 

انواع پرچم تشریفات کانادا

انواع-پرچم-تشریفات-کانادا

به دلیل امور تشریفاتی و ارزش گذاری و محکم شدن روابط کشورها استفاده از پرچم کانادا به شکل رومیزی و تشریفاتی بسیار مورد استقبال بوده است . انواع پرچم تشریفات کانادا که مرکز چاپ مهام به مشتریان خود ارائه می دهد عبارتند از:

1. پرچم کانادا ایستاده

پرچم تشریفات کانادا روی یک پایه به ارتفاع دو متر گذاشته می شود. این نوع پرچم در ورودی سازمان ها و جلسات و همایش های مختلف بین ایران و کانادا، برای احترام به پرچم کشور کانادا استفاده می شود.

 

2. پرچم کانادا اهتزاز

پرچم کانادا اهتزاز هم به شکل عمودی یا افقی در سایزهای متنوعی در هوای آزاد با ارتفاع 3 متر افراشته می شود.

 

3. پرچم کانادا رومیزی

خرید پرچم رومیزی کشور کانادا با قیمت مناسب را از چاپ مهام بخواهید. یکی از محبوب ترین پرچم های تشریفات ، پرچم رومیزی کاناداست . این پرچم در بسیاری از جلسات مختلف برای نشان همبستگی و اتحاد و اخذ قرارداد به عنوان نماد آن کشور کاربرد دارد.

پرچم کانادا به صورت ریشه دار و بدون ریشه و تی در چاپ مهام قابل سفارش می باشد. جهت استعلام قیمت و خرید پرچم رومیزی طرح پرچم کانادا با ما تماس بگیرید.

موارد استفاده پرچم کانادا

موارد-استفاده-پرچم-کانادا

روابط دو کشور جمهوری اسلامی و کانادا با یکدیگر خوب است بنابراین از پرچم کانادا می توان در موارد زیر استفاده کرد:

  • شرکت های بین الملی

برخی از شرکت های ایرانی برای بستن قرارداد با کانادا برای همبستگی بیشتر و تجارت بهتر با این کشور، با یکدیگر روابط بین المللی دارند. یکی از نشانه های اتحاد این کشورها استفاده از پرچم است.  و همچنین در چنین جلساتی فرستنده یا نماینده کشور کانادا از پرچم کشورش به عنوان نماد آن کشور استفاده می کند.

  • در هتل ها

در هتل های بزرگ برای عرض ارادت و دیزاین محیط و تاثیرگذاری هر چه بیشتر از پرچم کانادا استفاده می کنند. این پرچم ها را در ورودی هتل ها یا لابی هتل برای جلوه گیری و جذابیت هتل مورد استفاده قرار می گیرند.

  • در مسابقات مختلف

در مسابقات مختلف علمی ورزشی و المپیادها و المپیک و جام جهانی از انواع پرچم کانادا استفاده می کنند. این نوع پرچم ها از نوع پرچم تشریفاتی ایستاده یا اهتزاز هستند که آن را می توان با توجه به مکان سفارش داد.

  • کنفرانس های مختلف

در جلسات بین دو کشور ایران و کانادا، نمایندگان هر دو کشور به دور هم جمع می شود و تصمیمات مهمی می گیرند. برای همین برای نمایش اقتدار و شکوه هر کدام از این کشورها، پرچم کانادا و جمهوری اسلامی ایران را روی میز یا در ورودی جلسات می گذارند.

 

جنس پرچم کانادا

جنس پرچم اهتزاز کانادا از پارچه سوپر ساتن براق کره ای می باشد. این پارچه به علت مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی بهترین گزینه برای نصب پرچم کانادا در فضای باز است . ریشه های باکیفیت برای زیبایی و گیرایی هر چه بیشتر پرچم کانادا هم اطراف پرچم دوخته می شود اگر قصد خرید پرچم کانادا دور ریشه را دارید. ما این پرچم را با کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهیم.

 

مشخصات فیزیکی پرچم کانادا

مشخصات-فیزیکی-پرچم-کانادا

استاندارد ابعاد پرچم کانادا 150*90 سانتی‌متر و چاپ آن به صورت دو رو می باشد و از هر طرف نما دارد. میله پرچم افقی در نظر گرفته شده و شما می توانید با استفاده از چوب یا میله پرچم کانادا را در مکان مورد نظر خود به اهتزاز درآورید.

هزینه خرید پرچم کانادا

عوامل مختلفی روی قیمت نهایی پرچم کانادا تاثیر گذارند که این عوامل شامل ابعاد پرچم، تعداد تیراژ و روش و نوع چاپ جنس پارچه یا جنس و سایز میله و ریشه دار بودن یا نبودن پرچم می شوند. شما مشتریان محترم می توانید جهت استعلام خرید و قیمت پرچم کانادا با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

 

بهترین مرکز تخصصی چاپ

مرکز چاپ مهام با بهره‌گیری از بروزترین تجهیزات چاپ روز دنیا و مرغوب ترین پارچه ها اقدام به چاپ و فروش چاپ کانادا کرده است.  این مرکز چاپ آمادگی خود را جهت ارائه پرچم کانادا و سایر کشورها به کلیه نهادها، سازمان ها و ادارات مختلف با کیفیت بالا اعلام می کند می باشد.

 

سفارش پرچم کانادا در چاپ مهام

چاپ مهام مفتخر است اعلام دارد که پرچم کانادا را در انواع و مدل های مختلف به خیلی از هتل ها، سازمان ها و ارگان ها ارائه کرده است. در صورتی که قصد خرید پرچم کشورها یا خرید اینترنتی پرچم کانادا را دارید، می توانید در سایت ما درخواست خرید پرچم کشور کانادا را به ثبت برسانید . همکاران ما با شما تماس می گیرند و در شما را راهنمایی می کنند.

 

سوالات متداول درخصوص خرید پرچم کانادا

سایز خرید پرچم اهتزاز کانادا چقدر است؟

استاندارد ابعاد پرچم کانادا 150*90 سانتی متر می باشد

جنس پارچه پرچم کانادا از چیست؟

جنس پرچم کانادا در چاپ مهام از پلی استر ضخیم مات یا براق و ساتن کره ای با کیفیت بالاست.

آیا چاپ پرچم کانادا فوری هم قبول می کنید؟

بله درصورت سفارش به شکل فوری به سایت ما مراجعه کنید.

2.3/5 - (63 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.