ثبت سفارش پرچم آنلاین

شاید فکر کنید که انواع روش های تبلیغاتی که با تکنولوژی سر و کار دارند، بهترین روش برای ارائه پیام برندتان به مخاطبان است، اما باید این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که پرچم ها، از گذشته تا به امروز به عنوان بهترین انتخاب برای جلب توجه سایرین به موضوعی خاص معرفی می شدند.

 چه بخواهید در یک خیابان، پیامی را به دیگران برسانید و چه بخواهید در یک کنفرانس، از پرچم های کوچک بر روی میز افراد استفاده کنید، انواع مدل های مختلفی از پرچم وجود دارد که نیاز شما را به راحتی تامین می کند. ثبت سفارش آنلاین پرچم به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان، با قیمتی مناسب، پرچم های دلخواه خود را سفارش داده و در محل مورد نظرتان، تحویل بگیرید.

 

ثبت سفارشات پرچم

"*" indicates required fields

مرحله 1 از 3

مدل پرچم*
نوع پرچم*

کدام پرچم ها را می توان به شکل آنلاین سفارش داد؟

شما به راحتی می توانید تمامی محصولات موجود در مجموعه چاپ مهام را به شکل آنلاین خریداری کنید. ثبت سفارش اینترنتی پرچم این زمینه را برای شما فراهم می کند تا در ابتدا، تمامی اطلاعات در رابطه با مدل پرچم مورد نظر خود را مطالعه کرده و سپس خرید را انجام دهید.

 حال در این جا، برخی از پرطرفدارترین مدل پرچم هایی که توسط شما عزیزان از مجموعه چاپ مهام خریداری شده است را با یکدیگر بررسی می کنیم.

  • پرچم های رومیزی ریشه دار: این دسته از پرچم ها، یکی از پرطرفدارترین نوع پرچم های رومیزی هستند که زیبایی و جلال بی نقصی را به میز کار یا کنفرانس شما می دهند. این پرچم ها بر روی یک پایه پرچم کوچک نصب شده و ابعاد آن نیز معمولا 20 در 30 سانتی‌متر است.
  • پرچم های رومیزی لیزری: این دسته از پرچم رومیزی نیز به لحاظ ظاهر شبیه به مدل قبلی است، با این حساب که چاپ آن توسط دستگاه هایی انجام می شود که با فناوری لیزر عمل می کنند.
  • پرچم تشریفات: پرچم های تشریفات که معمولا در سمینارها و نمایشگاه های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد، از پارچه ساتن مات ساخته شده و یکی از بهترین انتخاب ها برای نشان دادن پیام برندتان است.
  • چاپ پرچم ساحلی: پرچم ساحلی نیز جزو دسته پرچم هایی است که تا به امروز، فروش پرچم بسیاری را از آن خود کرده است. این پرچم ها که به عنوان پرچم فروشگاهی یا مغازه ای نیز معرفی می شوند، بهترین انتخاب برای تبلیغات هستند.

چرا پرچم ها را آنلاین بخریم؟

ثبت سفارش آنلاین پرچم، همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. برخی از مهم ترین مزایایی که از سفارش آنلاین پرچم با طرح دلخواه با خود به همراه دارد، عبارت اند از:

صرفه جویی در زمان

با انتخاب سفارش اینترنتی پرچم، دیگر لازم نیست ساعت ها زمان را صرف رسیدن به مرکز چاپ کنید. کافیست از طریق تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری خود، طرح دلخواهتان را در اختیار مجموعه چاپ مهام قرار داده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

از آن جایی که با انتخاب روش اینترنتی تقریبا تمامی واسطه ها حذف می شوند و شما به شکل مستقیم با مرکز سفارش آنلاین  چاپ پرچم در تهران و سایر شهرستان ها در ارتباط هستید، در هزینه های کلی خود صرفه جویی بسیاری را به همراه خواهید داشت.

حذف محدودیت ثبت سفارش

زمانی که شما ثبت سفارش حضوری را برای خرید پرچم انتخاب کنید، لازم است که تنها در زمانی که مرکز چاپ دایر است، سفارش خود را ارائه دهید. با انتخاب ثبت سفارش آنلاین پرچم، هیچ محدودیتی بابت ثبت سفارش پرچم ها نخواهید داشت و در هر زمان از شبانه روز می توانید این کار را انجام دهید.

قیمت ثبت سفارش آنلاین پرچم

قیمت ثبت سفارش آنلاین پرچم

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید پرچم را دارند، قیمت ثبت سفارش آنلاین پرچم است. در واقع هزینه ثبت سفارش آنلاین پرچم با توجه به مواردی از جمله نوع پرچم، روش چاپ و همچنین نوع پارچه ای که برای پرچم انتخاب می شود، متفاوت است.

با این حساب اما، اگر مجموعه چاپ مهام را برای ثبت سفارش پرچم آنلاین خود انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست نگرانی بابت هزینه چاپ و ثبت سفارش پرچم خود داشته باشید؛ زیرا مجموعه چاپ مهام با حذف واسطه ها، هزینه های بسیار مناسبی را بابت چاپ پرچم های خود در نظر گرفته است. پس با خیالی آسوده به چاپ مهم اعتماد کنید.

چاپ مهام، بهترین انتخاب برای خرید انواع پرچم

مجموعه چاپ مهام، از سال 1384 تا به امروز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه چاپ انواع پرچم و لوازمی دیگر مانند شال، روسری، کوسن، و غیره است. ما در چاپ مهام، این اطمینان را به شما می دهیم که محصولات سفارش شما، آنقدر از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند که رضایت 100 درصدی شما را به همراه خواهند داشت. با انتخاب مجموعه ما، در هر زمان و هر مکان می توانید ثبت سفارش چاپ پرچم مورد نظر خود را انجام داده و پس از انجام پروسه چاپ، بین 3 الی 7 روز کاری آن را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

ما همچنین این زمینه را برای افرادی که در حیطه کاری ما فعالیت می کنند، ایجاد کرده ایم تا بتوانند حوزه کاری خود را گسترش داده و درآمد بیشتری کسب کنند. از این چاپ مهام را برای ثبت سفارش آنلاین پرچم خود انتخاب می کنید، سپاسگزاریم.

.