پرچم ها در حقیقت بخش مهمی از کمپین های تبلیغاتی موثری هستند که امروزه مجموعه های بزرگ یا بسیاری از کمپانی های کوچک از آن برای نمایش انواع تبلیغات محیطی استفاده می کنند. سفارش پرچم با در نظر داشتن این موضوع که امکان نصب و قرار گیری آن در هر یک از محیط های اداری وجود دارد، انتخابی کاملا هوشمندانه به نظر می رسد. چاپ مهام شما را به مطالعه ادامه این مقاله دعوت می کند.

ثبت سفارش پرچم با طرح دلخواه به صورت آنلاین

ثبت سفارش پرچم

در عصر حاضر ایده های بازاریابی موثر و چشم نوازی وجود دارد که در بین تمامی این ایده پردازی ها می توان راه هایی بسیار کم هزینه اما تاثیرگذار را برای رشد بازاریابی در نظر گرفت. سفارش پرچم با طرح دلخواه یکی از این روش ها است، در این روش مشتریان می توانند با انتخاب طرح یا لوگو مورد نظر خود، شاهد چاپ آن به صورت مستقیم روی پارچه پرچم باشند. 

امکان ثبت سفارش آنلاین پرچم یکی از مهم ترین خدماتی است که مرکز چاپ مهام با توجه به وجود تقاضا در بازار به مشتریان ارائه می نماید. نصب پرچم نه فقط در محیط های اداری و شرکت ها بلکه بدون محدودیت در خیابان ها و بسیاری از محل های دیگر امکان پذیر است، بنابراین هیچ محدودیتی برای چاپ انواع پرچم تبلیغاتی، کشورها، مذهبی و … وجود ندارد.

سفارش چاپ پرچم رومیزی با طرح دلخواه

پرچم ها می توانند بهترین نماد کسب و کار باشد، همچپنین می توان از پرچم ها به عنوان ارزان ترین روش تبلیغات مستقیم یاد کرد. سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه (با ریشه و بدون ریشه) برای شرکت ها و مجموعه های دولتی یا خصوصی با مناسب ترین قیمت ممکن راهی مطمئن برای تبلیغات گسترده به شمار می رود.

امکان ثبت سفارش پرچم رومیزی به صورت آنلاین و همینطور امکان بررسی نمونه طراحی پرچم رومیزی روشی منطقی و سریع برای انتخاب طرح های مناسب و کاربردی است. سفارش فوری پرچم نیز از دیگر خدمات مجموعه چاپ مهام است که برای مشتریان با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن در نظر گرفته شده است. از مهم ترین خدمات مرکز چاپ مهام می توان به چند نمونه ذیل نیز اشاره کرد :

  • سفارش پرچم محرم
  • سفارش پرچم مذهبی
  • سفارش پرچم ایران
  • سفارش پرچم تبلیغاتی
  • سفارش پرچم اهتزاز
  • سفارش پرچم تشریفات
  • سفارش پایه پرچم
  • سفارش پرچم رومیزی
  • سفارش پرچم ساحلی
  • سفارش پرچم کشورها

بزرگ ترین مرکز چاپ و سفارش پرچم در تهران

ثبت سفارش انواع پرچم

دلیل اهمیت سفارش چاپ پرچم چیست؟ سفارش چاپ پرچم با وجود روش های مدرن همچون تبلیغات رسانه ای همچنان یکی از موثرترین روش های بازاریابی است که امروزه به شکلی گسترده و هدفمندتر مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که یکی از متفاضیان چاپ انواع پرچم های تشریفاتی،تبلیغاتی،رومیزی،اهتزاز،ساحلی و مذهبی هستید می توانید با خیالی آسوده به بزرگ ترین مرکز چاپ و سفارش پرچم در تهران اعتماد کنید. چاپ مهام ارائه دهنده خدمات ذیل در رابطه با چاپ پرچم در تمام نقاط تهران است.

  • سفارش پرچم در شمال تهران
  • سفارش پرچم  جنوب در تهران
  • سفارش پرچم شرق در تهران
  • سفارش پرچم غرب در تهران

7 مزیت سفارش پرچم که نمی دانید

سفارش پرچم تبلیغات نه تنها یک روش ساده، موثر و فوری برای تبلیغات مستقیم است، بلکه می تواند مزیت های ویژه ای را نیز برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به همراه داشته باشد. هر چند که پرچم ها صرفا جنبه تبلیغاتی ندارند و استفاده از آن ها با اهداف دیگری نیز امکان پذیر است که از جمله مهم ترین این پرچم ها می توان به پرچم ایران اشاره کرد. اما با این حال سفارش پرچم بزرگ ایران و هر یک از انواع پرچم های تبلیغاتی و تشریفاتی 7 مزیت مهم خواهند داشت، این مزیت ها عبارت اند از:

   1. مجددا قابل استفاده است

کسب و کارهای کوچک یا بسیاری از کمپانی های بزرگ به طور معمول در مدت زمان مشخصی با شرکت در برنامه های محلی امکان ارائه تبلیغات گسترده با استفاده از پرچم های تبلیغاتی را خواهند داشت. سفارش پرچم تشریفاتی نیز برای این نوع از بازاریابی ها با توجه به ابعاد بزرگ تر و کارایی هدفمندتر امکان پذیر است. بنابراین پرچم های مورد استفاده برای تبلیغات باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

  2. از پایداری خوبی برخوردار است

سفارش پرچم برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر باعث تقویت وجهه شرکت و برند می شود. احتمال دستیابی به موفقیت های گسترده با توجه به طراحی هدفمند پرچم تبلیغات یا تشریفاتی به سادگی امکانپذیر است، همچنین با توجه به امکان قرار دادن پرچم در یک نقطه مشخص به صورت دائم می توان شاهد نفوذ و جذب تعداد بسیار زیادی از مشتریان بود.

  3. هدفمند طراحی می شود

سفارش چاپ پرچم در صورت هدف قرار دادن یک لوگو یا نماد مشخص بدون در نظر داشتن این موضوع که پرچم طراحی شده در چه نقطه ای از یک خیابان یا شرکت قرار داده می شود، تاثیرگذاری ویژه ای در جذب تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه دارد. به طور کلی پرچم ها از بهترین تکنیک های بازاریابی هدفمند محسوب می شوند.

  4. دوام بالایی دارند

سفارش پرچم با توجه به این نکته که پرچم ها می توانند بسیار با دوام باشند، امری منطقی به نظر می رسد. در حقیقت تا زمانی که مراحل نگهداری از پرچم ها به خوبی انجام بگیرد، نیازی به تعویض یا تعمیر آن ها وجود ندارد.

استفاده از پارچه پرچم باکیفیت نقش مهمی در افزایش دوام و همینطور طول عمر پرچم دارد، همچنین باید اطمینان داشته باشید که طرح و رنگ های مورد استفاده در چاپ پرچم تبلیغاتی یا تشریفاتی در مقابل عناصر مختلف مقاوم هستند.

  5. بسیار تاثیرگذار است

استفاده از تبلیغات گسترده با سفارش پرچم فوری در حقیقت جزو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که طی سال های مختلف به شکلی کاملا موثر مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است. آمیختگی طراحی و نوع تبلیغات در پرچم موضوعی است که باعث جلب توجه مشتریان می شود، بنابراین پرچم ها در مقایسه با بنرهای آنلاین نوعی تبلیغات هدفمند و موثر شناخته می شوند.

  6. ارزان است

آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که کمپین های بازاریابی شما تا چه اندازه موثر هستند؟ آیا فکر نمی کنید روش های ارزان تری برای تبلیغات گسترده و هدفمند وجود دارد؟ اثربخشی تبلیغات به ویژه تبلیغات با استفاده از پرچم ها فقط در انگلستان بیش از 22.35 میلیارد پوند برآورد شده است. بنابراین این روش در بین ارزان ترین روش های تبلیغاتی قرار می گیرد که اتفاقا کارایی و اثر بخشی قابل قبولی نیز دارد.

  7. مراحل طراحی و چاپ آن بسیار ساده است

ساخت تیزرهای تبلیغاتی آنلاین یا بسیاری از موشن گرافیک هایی که با هدف جذب نگاه مخاطب طراحی و به نمایش گذاشته می شوند، زمان بر است. سفارش پرچم یا سفارش چاپ پرچم اما در بین روش های یاد شده به عنوان یکی از ساده ترین روش های تبلیغات از نظر مراحل طراحی و چاپ به شمار می آید. هزینه های صرف شده در این مسیر ارزان و پایداری آن نیز چندین برابر دیگر روش ها است. امکان استفاده مجدد از پرچم ها نیز موضوع مهمی است که می توان به آن اشاره کرد.

قیمت سفارش پرچم

سفارش پایه پرچم برای نصب پرچم روی آن می تواند یکی از فاکتورهای تاثیرگذاری در قیمت گذاری پرچم باشد. اما اطلاع از جدیدترین قیمت سفارش پرچم در چاپ مهام به صورت مستقیم و آنلاین با تعیین نوع پرچم مورد نظر امکانپذیر است. نوع، جنس پارجه و تعداد نیز در تعیین هزینه ها و قیمت تمام شده برای مشتری تاثیرگذار خواهد بود. 5 فاکتور موثر در قیمت سفارش پرچم عبارت است از :

  1. جنس پارچه پرچم
  2. ابعاد پرچم
  3. نوع پرچم (تشریفاتی، رومیزی، اهتزاز، ساحلی، مذهبی و …)
  4. نوع چاپ (دیجیتال، سیلک، گلدوزی و …)
  5. جنس پایه پرچم
  6. تعداد سفارش پرچم

پیش از سفارش پرچم بهتر است تا با مهم ترین مشخصات پرچم تبلیغاتی آشنا شوید. در این صورت می توانید به واسطه در اختیار داشتن اطلاعات دقیق، مناسب ترین نوع پرچم را نیز انتخاب نمایید.

مشخصات پرچم تبلیغاتی برای سفارش

سفارش پرچم تبلیغاتی با توجه به مشخصات این پرچم ها یعنی ابعاد استاندارد، رنگ ریشه و همینطور نوع پایه امکان پذیر خواهد بود. ابعاد پرچم های تبلیغاتی در مدل رومیزی 20 * 30 سانتی متر بوده و در مدل تشریفات 150*90 سانتی متر می باشد و مدل اهتزاز ابعاد گوناگونی دارد به طور معمول امکان طراحی این پرچم ها با ریشه و بدون ریشه نیز وجود دارد. روش چاپی که برای این نوع از پرچم ها مورد استفاده قرار می گیرد، روش چاپ مستقیم یا دیجیتال و چاپ سیلک است.

از پایه های سنگی یا استیل نیز می توان برای قرار دادن پرچم تبلیغاتی رومیزی و از پایه پرچم تشریفات پنجه شیری و خورشیدی برای ایستایی پرچم تشریفات استفاده کرد.

مشخصات پرچم تشریفاتی برای سفارش

پرچم های تشریفاتی با ابعاد 150 * 90 سانتی متری که به صورت افقی روی میله های پایه پرچم تشریفات نصب می شوند، از دیگر انواع روش های تبلیغات مستقیم و بازاریابی به شمار می روند. این پرچم ها علاوه بر نوع بدون ریشه، در انواع ریشه دار نیز طراحی و تولید می شوند. امکان انتخاب یکی از 8 رنگ ریشه برای پرچم های تشریفاتی و رومیزی نیز وجود دارد، ساتن، ایده آل ترین نوع پارچه برای طراحی پرچم های تشریفاتی است.

آخرین نکته درباره سفارش پرچم

می توانید جهت سفارش پرچم (انواع پرچم تبلیغاتی، تشریفاتی، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی، مذهبی، پرچم ایران، فروش پرچم کشورهای جهان و …) به صورت آنلاین با کارشناسان مرکز چاپ مهام در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.