پرچم رومیزی ایران سمبلی زیبا از کشور عزیزمان است که عموما بر روی میزکار مورد استفاده قرار می گیرد.
ابعاد پرچم رومیزی به گونه ای است که به دلیل کوچک بودن سایز پرچم به راحتی می توان از آن در هر فضایی با هر ابعادی استفاده کرد.
وجود پرچم رومیزی ایران بر روی میز کارتان می تواند وجه شما را افزایش دهد.
پرچم رومیزی علاوه بر پرچم رومیزی ایران دارای دو دسته پرچم رومیزی کشورها و پرچم رومیزی با طرح دلخواه ( پرچم تبلیغاتی ) نیز می باشد.

شاید برای خیلی ها سوالات زیادی وجود داشته باشد مانند:

  1. قیمت پرچم رومیزی ایران چقدره؟
  2. تحویل پرچم رومیزی فوری ایران هم دارید؟
  3. پرچم رومیزی لیزری ایران چگونه است؟
  4. نحوه خرید پرچم رومیزی ایران چطوره؟
  5. ابعاد پرچم رومیزی ایران یا حتی سایز پرچم رومیزی چیه؟
  6. انواع پرچم رومیزی ایران و ……..
 
امیدواریم ادامه مطالب مفید واقع شود و جواب تمامی سوالات خود، اعم از چاپ پرچم و مراحل تولید پرچم به همراه نحوه فروش پرچم رومیزی ایران را دریافت نمایید.

چاپ پرچم رومیزی ایران

چاپ پرچم رومیزی ایران به دو صورت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال امکان پذیر است که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. پارچه های مورد استفاده، پارچه ساتن و مخمل ( جیر ) می باشد.
 
 

مزایای پرچم رومیزی ایران چاپ دیجیتال

 
1- درخشندگی و کیفیت بالای چاپ
 
2- طول عمر بالا
 
3- خاک گریز بودن پارچه های مورد استفاده
 
4- تمیز کردن آسان پرچم

انواع پارچه مورد استفاده در پرچم رومیزی ایران

  1. ساتن آمریکایی یا به عبارتی ساتن مات
  2. ساتن براق 9 کیلویی ( ساتن کره ای )
  3. پارچه مخمل یا جیر

تولید پرچم رومیزی ایران

تولید پرچم رومیزی ایران در مجموعه چاپ پرچم مهام با استفاده از بروزترین دستگاههای چاپ پارچه و کارخانه پرچم مجهز به چاپ سیلک انجام می پذیرد که قادر به تولید چند هزار پرچم در روز می باشد که اگر شما سفارش عمده پرچم را داشته باشید علاوه بر چاپ فوری پرچم همراه با کیفیت عالی می توانید با قیمتی مناسب اقدام به خرید پرچم رومیزی ایران کنید.
 
 

انواع پرچم رومیزی ایران

  1. پرچم رومیزی ایران دو طرفه ریشه دار
  2. پرچم رومیزی لیزری ایران
  3.  پرچم رومیزی لمینت ایران
  4. پرچم رومیزی ایران تی و ال
 
 

تولید پرچم رومیزی ایران همراه ریشه

این مدل از پرچم به صورت دو طرفه تولید شده که وسط آن ریشه 4 سانتی متری دوخت می شود. رنگ استاندارد ریشه جهت دوخت پرچم رومیزی ایران، ریشه طلایی و ریشه پرتقالی می باشد.
نوع چاپ، چاپ سیلک و چاپ دیجیتال می باشد. پارچه های مورد استفاده، ساتن و مخمل است. جهت سفارش پرچم رومیزی ایران و خرید پرچم رومیزی با ما در ارتباط باشید.

پرچم رومیزی لیزری ایران

پرچم رومیزی ایران لیزری همانند مدل ریشه دار به صورت دو طرفه بوده با این تفاوت که به جای دوخت ریشه لبه پرچم رومیزی لیزر می شود. چاپ پرچم رومیزی لیزری از نوع دیجیتال بوده و پارچه های مورد استفاده ساتن آمریکایی و ساتن 9 کیلو براق می باشد. جهت خرید پرچم رومیزی لیزری ایران با ما تماس بگیرید.

پرچم رومیزی لمینت ایران

پرچم رومیزی ایران لمینتی بر خلاف مدل ریشه دار و پرچم رومیزی لیزری، به صورت یکطرفه چاپ می شود که پشت پرچم جهت ایستایی مناسب پرچم رومیزی لمینت می شود. پرچم رومیزی لمینت ایران همراه با پارچه های ساتن آمریکایی و ساتن 9 کیلویی براق تولید می شود. چاپ پرچم رومیزی لمینت ایران، دیجیتال می باشد. جهت سفارش پرچم رومیزی ایران لمینت با ما در ارتباط باشید.

پرچم رومیزی تی ایران یا رومیزی ال ایران

پرچم رومیزی ایران تی به صورت عمودی و در سایز 29*9 تولید می شود. پرچم رومیزی تی به صورت دو طرفه بوده که به شکل عمود از میله پرچم پایه رومیزی تی آویزان می شود و لبه های پرچم لیزر می شود. پایه های پرچم تی به صورت یکطرفه و دو طرفه موجود می باشد.

پرچم رومیزی ایران مخمل ( پرچم رومیزی ایران جیر )

پرچم رومیزی ایران مخمل به صورت چاپ سیلک انجام می شود که از مزیت آن قیمت ارزان پرچم است. 

سایز پرچم رومیزی و ابعاد پرچم رومیزی ایران

ابعاد پرچم رومیزی به صورت استاندارد در مدل ریشه دار، لیزری و پرچم لمینتی 30*20 بوده و سایز پرچم رومیزی تی 29*9 می باشد.

قیمت پرچم رومیزی ایران

قیمت پرچم رومیزی و یا قیمت انواع پرچم بر مبنای نوع چاپ و پارچه متغیر است.
 چاپ پرچم مهام جهت رضایت و تنوع سلیقه شما عزیزان، انواع پرچم رومیزی ایران را با پارچه و چاپ های متنوع تولید کرده و به شما عزیزان ارائه میکند.

خرید پرچم رومیزی ایران

جهت خرید پرچم می توانید از طریق تماس با بخش فروش پرچم چاپ مهام و یا ارتباط از طریق واتس آپ و تلگرام با همکاران ما سفارش پرچم رومیزی خود را ثبت نمایید.
همکاران ما این آمادگی را دارند که سفارش پرچم با طرح دلخواه برای  رومیزی شما را در اسرع وقت پاسخگو بوده و در صورت سفارش و خرید پرچم رومیزی ایران در مدل دلخواه شما در سریعترین زمان به شما تحویل دهند.
انواع پرچم رومیزی ایران در مدل های متنوع، عموما با تعداد زیاد در انبار پرچم سازی مهام موجود بوده و در صورت نیاز پرچم رومیزی فوری قابل ارسال است. این مجموعه در زمینه چاپ پرچم تشریفات نیز فعالیت دارد. 
 

 

8 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.