خرید-پرچم-کردستان

پرچم کشورها از جمله تولیدات این مرکز تخصصی چاپ مهام محسوب می شود که در ابعاد مختلف به فروش می رسد یکی دیگر از زمینه های فعالیت این مرکز چاپ و فروش پرچم کردستان می باشد. مرکز چاپ مهام با بهره‌گیری از بهترین پارچه های مرغوب و استفاده از بروزترین تجهیزات چاپ اقدام به تولید و چاپ پرچم کردستان می کند. اگر قصد خرید پرچم کردستان عراق را دارید همکاران ما در بخش فروش پرچم کردستان به شما کمک خواهند کرد.

 

معرفی و مشخصات پرچم کردستان عراق

پرچم کردستان از سه رنگ تشکیل شده است که دقیقا مانند رنگ های پرچم جمهوری اسلامی ایران می باشد. رنگ سفید به نشانه صلح و دوستی مردمان کردستان است رنگ قرمز نمادی برای خون شهیدان رنگ سبز هم نشان دهنده سبزی و طراوات سرزمین کردستان می باشد.

در وسط پرچم کردستان عراق خورشیدی حک شده که نشان دهنده آینده روشن و آزادی کردستان است. این خورشید 21 اشعه تابش دارد که تداعی گر جشن نوروز در ۲۱ مارس می باشد.

انواع چاپ پرچم کردستان

انواع-چاپ-پرچم-کردستان

مرکز چاپ مهام به بروزترین ابزار و تجهیزات روز دنیا برای یک چاپ حرفه ای مجهز شده است. چاپ که برای پرچم تشریفات کردستان به کار برده می شود چاپ دیجیتال یا سابلیمیشن و چاپ سیلک است. شما بسته به سلیقه و بودجه و مورد مصرف تان می توانید یکی از این چاپ ها انتخاب کنید.

 

جنس پارچه پرچم کردستان عراق

از آن جایی که جنس پارچه پرچم نقش بسزایی در بقا و استحکام پرچم دارد پس کیفیت و مرغوبیت آن خیلی حائز اهمیت است. در مرکز تخصصی چاپ مهام پرچم کردستان با استفاده از متریال باکیفیت پارچه تولید و عرضه می شود.

از انواع پارچه پرچم کردستان می توان از ساتن مات آمریکایی ساتن 9 کیلویی براق و پارچه مخمل نام برد . اگر قصد خرید بهترین پرچم کردستان دارید بالاترین کیفیت پارچه را از ما در مرکز چاپ مهام بخواهید.

 

انواع مختلف پرچم کردستان عراق

پرچم کردستان در انواع مختلفی چاپ می شود که عمده ترین آن ها پرچم رومیزی و پرچم تشریفات می باشد که هر کدام نیز انواع مختلفی دارند.

  • چاپ پرچم رومیزی کردستان

پرکاربردترین نوع پرچم کردستان پرچم رومیزی است که می توان آن را روی میز کانتر هتل و غیره قرار داد. که می تواند جلوه خاصی به محیط ببخشد و هم اینکه به نوعی نشانه ارادت و احترام به پرچم کردستان باشد. شما می توانید برای چاپ پرچم رومیزی شرکت خود از گروه چاپ مهام کمک بگیرید.

پرچم رومیزی هم انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • چاپ پرچم رومیزی ریشه دار

در ساخت  این پرچم از ساتن مات یا براق با کیفیت بالا استفاده شده و پایه آن معمولا استیل و سنگی است

  • چاپ پرچم رومیزی لیزری

جدیدترین نوع پرچم رومیزی که بدون ریشه است به آن پرچم اسپرت هم می گویند که در مرکز چاپ مهام با رزولیشن بالا و به صورت فول رنگی به چاپ می رسد. پرچم رومیزی لیزری کشور کردستان را معمولا با میله و پایه استیل سفارش می دهند.

  • چاپ پرچم رومیزی مدل تی کردستان

مدرن ترین مدل پرچم رومیزی برای خرید پرچم کردستان است که شامل دو پرچم در کنار یکدیگر می شودو این پرچم ها در کنار هم از بالا و پایین از میله های پرچم آویزان شده اند. امکان چاپ لگو بر روی هر دو پرچم وجود دارد.

  • چاپ پرچم کردستان رومیزی ال

به شکل حروف L انگلیسی و بسیار پر طرفدار است و با پایه استیل شکیل به مشتریان گرامی عرضه می شود. گفتنی است که این مدل پرچم کردستان نسبت به رومیزی تی ارزان‌تر می باشد.

  • پرچم اهتزاز کردستان

پرچم-اهتزاز-کردستان

پرچم عراق اهتزاز هم به شکل عمودی یا افقی در سایزهای مختلف در هوای آزاد با ارتفاع 3 متر به اهتزاز در می آید.

  • چاپ پرچم کردستان رومیزی لمینت

پرچم های رومیزی لمینت کردستان هم مانند پرچم های لیزری است با این فرق که  در زیر پارچه ساتن آن ها یک لایه لمینت دوخته می شود تا میزان ایستایی آن را بیشتر کند. در مرکز چاپ مهام چاپ پرچم لمینت رومیزی کردستان از ساتن مات و بدون ریشه تولید می شوند و فقط یک طرف آن قابلیت چاپ دارد. به همین دلیل بسیار پرطرفدار است.

  • چاپ پرچم تشریفات کردستان

پرچم کردستان برای مناسب های سیاسی و تشریفاتی به کار برده می شود. هم چنین برای معرفی کشورها از پرچم آن کشور در مراسم های مهم جهانی از پرچم های تشریفات استفاده می کنند. مرکز چاپ تخصصی مهام بهترین گزینه برای خرید پرچم تشریفات کردستان محسوب می شود. که در دو نوع ایستاده و اهتزاز قابل سفارش می باشد.

  • پرچم ایستاده کردستان

در ورودی سازمان ها و جلسات و همایش های مختلف بین جمهوری اسلامی ایران و کشور کردستان از این پرچم استفاده می کنند. این نوع پرچم روی یک پایه به ارتفاع دو متر قرار داده می شود. فروش پرچم ایستاده کردستان در مرکز چاپ مهام با مرغوب ترین جنس پارچه و بروزترین روش چاپ انجام می شود. کافی است سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید.

ابعاد پرچم کردستان

استاندارد ابعاد پرچم اهتزاز کردستان 150*90 سانتی‌متر و چاپ آن به صورت دو رو می باشد و از هر طرف نما دارد. میله پرچم افقی در نظر گرفته شده و شما می توانید با استفاده از چوب یا میله پرچم کردستان عراق را برافراشته کنید.

 

هزینه خرید پرچم کردستان

هزینه-خرید-پرچم-کردستان

مرکز تخصصی چاپ مهام بهترین گزینه برای خرید پرچم کردستان با مناسب ترین قیمت است . لازم به ذکر است که عوامل مختلفی هستند که روی قیمت نهایی پرچم کردستان مؤثر هستند.

ابعاد پرچم، نوع چاپ و جنس پارچه یا ریشه دار بودن و فاقد ریشه دار بودن و خرید اویز پرچم کردستان از اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت پرچم کردستان هستند.

البته تعداد تیراژ و سفارشی بودن پرچم هم از عوامل دیگر به شمار می روند. شما مشتریان محترم می توانید جهت استعلام قیمت و خرید پرچم کردستان رنگارنگ با چاپ مهام تماس بگیرید.

 

سفارش پرچم کردستان

در صورتی که قصد خرید پرچم کشورها یا خرید اینترنتی پرچم کردستان را دارید، می با توجه به موارد استفاده خود نوع پرچم و چاپ آن را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با همکاران ما در بخش فروش پرچم کردستان و سایر کشورها تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

 

سوالات متداول پیرامون خرید پرچم کردستان عراق

برای خرید پرچم کردستان کدام چاپ بهتر است؟

ما چاپ سابلیمیشن را بیشتر توصیه می کنیم

برای خرید پرچم کردستان کدام پارچه ها را پیشنهاد می کنید؟

شما می توانید برای سفارش پرچم کردستان پارچه ساتن کره ای مات یا براق و مخمل را انتخاب کنید.

هزینه خرید پرچم کردستان چقدر است؟

نمی توان به طور مشخص قیمت بابت خرید پرچم کردستان اعلام کرد. البته نوع پرچم نوع چاپ و نوع پارچه و سفارشی بودن و تعداد روی قیمت تاثیر می گذارند

3.9/5 - (132 امتیاز)

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.