خرید-پرچم-کره-جنوبی

در ایران خرید پرچم کره جنوبی به علت روابط دوستانه میان  این دو کشور از اهمیت خاصی برخوردار است. پرچم کره جنوبی در بیشتر اجلاس میان این دو کشور به منظور معاهدات اقتصادی همواره مورد استفاده بوده است. هم چنین این پرچم در جلسات و کنفرانس های بین المللی و مسابقات به کار برده می شود. مرکز تخصصی چاپ مهام با استفاده از مرغوب ترین پارچه ها و بهترین کیفیت چاپ پرچم کره جنوبی را تولید می کند. خرید پرچم رومیزی کشور کره جنوبی با قیمت مناسب را از چاپ مهام بخواهید.

 

مشخصات نمادین پرچم کره جنوبی

همان طور که می‌دانید پرچم نماد هویت فرهنگ و تاریخ یک کشور است. رنگ های پرچم کره نمادی از نیروهای موجود کیهانی است که مخالف یکدیگر هستند. چهار نماد مشکلی داخل پرچم را به آن تری گرام می گویند. هر کدام از این تری گرام ها نمادی خاص در پرچم کره هستند.

دو دایره در وسط نماد نیروهای کیهانی هستند. چهار نماد مشکلی دو دایره وجود دارد. تری گرمام بالا سمت راست نمادی از ماه شمال آب بهار زمستان پسر هستند. و تری گرام پایین سمت راست نمادی از زمین، تابستان، غرب، مادر و تری گرام سمت چپ بالا نمادی از بهار، بهشت، شرق، پدر و انسانیت است و تری گرام سمت چپ پایین نمادی از خورشید، جنوب، دختر و  پاییز می باشد.

 

رنگ های پرچم کره جنوبی به چه معناست ؟

پرچم کره جنوبی سه رنگ دارد که رنگ سفید نشانه کشور کره جنوبی، رنگ آبی نشانگر نیروی کیهانی منفی و رنگ قرمز آن نمادی از نیروی کیهانی مثبت می باشد. البته پرچم نظامی کره جنوبی با این پرچم متفاوت است.

انواع پرچم تشریفات کره جنوبی

انواع-پرچم-تشریفات-کره-جنوبی

به دلیل امور تشریفاتی و ارزش گذاری و محکم شدن روابط کشورها چاپ پرچم کره جنوبی به شکل رومیزی و تشریفات کره جنوبی یکی از الزامات محسوب می شود. اگر قصد خرید پرچم تشریفات کره جنوبی یا انواع رومیزی آن را دارید، بهترین انتخاب مرکز چاپ مهام است .

  • پرچم کره جنوبی رومیزی

پرچم رومیزی طرح پرچم کره جنوبی یکی از پرکاربردترین مدل های پرچم محسوب می شود که در بسیاری از جلسات مختلف برای همبستگی و اتحاد و اخذ قرارداد به عنوان نماد دو کشور کاربرد دارد. پرچم کره جنوبی به صورت ریشه دار و بدون ریشه در چاپ مهام قابل سفارش می باشد.

  • پرچم کره جنوبی ایستاده

پرچم تشریفات کره جنوبی را می توان روی یک پایه به ارتفاع دو متر گذاشت. این نوع پرچم در ورودی سازمان ها و جلسات و همایش های مختلف بین ایران و کره جنوبی، برای احترام به پرچم کشور کره جنوبی قرار داده می شود.

 

  • پرچم کره جنوبی اهتزاز

پرچم کره جنوبی اهتزاز هم به شکل عمودی یا افقی در سایزهای متنوعی در هوای آزاد با ارتفاع 3 متر افراشته می شود.

 

موارد استفاده پرچم کره جنوبی

همکاری های دو کشور جمهوری اسلامی و کره جنوبی از سال 1387 تا الان ادامه دارد بنابراین از پرچم کره جنوبی می توان در موارد زیر استفاده کرد:

  • شرکت های بین الملی

برخی از شرکت های ایرانی برای بستن قرارداد با کره جنوبی برای همبستگی بیشتر و تجارت بهتر با این کشور روابط بین المللی دارند. یکی از نشان های اتحاد این کشورها احترام به پرچم یکدیگر است و فرستنده یا نماینده آن کشور از پرچم کره جنوبی به عنوان نماد این شرکت استفاده می کند.

  • در هتل ها

در هتل های بزرگ برای عرض ارادت و دیزاین محیط و تاثیرگذاری هر چه بیشتر پرچم کره جنوبی به کار می روند. این پرچم ها را در ورودی هتل ها یا لابی هتل برای جلوه گیری و جذابیت هتل مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • در مسابقات مختلف

در مسابقات مختلف علمی ورزشی و المپیادها و المپیک و جام جهانی از پرچم های کره جنوبی استفاده می کنند. این نوع پرچم ها از نوع پرچم تشریفاتی ایستاده یا اهتزاز هستند که آن رامی توان باتوجه به مکان سفارش داد.

 

  • کنفرانس های مختلف

در جلسات بین دو کشور ایران و کره جنوبی، نمایندگان هر دو کشور به دور هم جمع می شود و تصمیمات مهمی می گیرند. برای همین برای اقتدار و شکوه هر کدام از این کشورها، پرچم آن کشور روی میز یا در ورودی جلسات قرار داده می شود.

 

جنس پرچم کره جنوبی

جنس-پرچم-کره-جنوبی

جنس پرچم اهتزاز کره جنوبی از پارچه سوپر ساتن براق کره ای می باشد. این پارچه به علت مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی بهترین گزینه برای نصب پرچم کره جنوبی در فضای باز است و درمقابل تابش نور خورشید باران طوفان و گردو غبار از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 

مشخصات فیزیکی پرچم کره جنوبی

استاندارد ابعاد پرچم اهتزاز کره جنوبی 150*90 سانتی‌متر و چاپ آن به صورت دو روست و از هر طرف نما دارد. میله پرچم افقی در نظر گرفته شده و شما می توانید با استفاده از چوب یا میله پرچم کره جنوبی را در مکان مورد نظر خود به اهتزاز درآورید.

قیمت پرچم کره جنوبی

عوامل مختلفی روی قیمت نهایی پرچم کره جنوبی تاثیر گذارند که این عوامل شامل ابعاد پرچم، جنس پارچه یا جنس و سایز میله و ریشه دار بودن یا نبودن پرچم می شوند.

البته عوامل دیگری نیز مانند تعداد تیراژ و روش و نوع چاپ هم روی هزینه چاپ پرچم کره جنوبی تاثیر می گذارند. شما مشتریان محترم می توانید جهت استعلام خرید و قیمت پرچم کره جنوبی با همکاران ما تماس بگیرید.

 

بهترین مرکز تخصصی چاپ

کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره از ویژگی های چاپ مهام به شمار می رود. نوع و مدل و جنس پرچم کره جنوبی بسته به خواست مشتری قابل سفارش می باشند.

 چاپ مهام مفتخر است اعلام دارد که پرچم کره جنوبی را در مدل ها و جنس پارچه مختلف به خیلی از هتل ها، سازمان ها ارگان ها ارائه کرده است. شما می توانید برای خرید پرچم کره جنوبی برای ماشین از چاپ مهام اقدام کنید.

در صورتی که قصد خرید اینترنتی پرچم کره جنوبی و سفارش پرچم کره جنوبی را دارید، می توانید در سایت ما درخواست محصول خود را با تماس مستقیم به شماره های ما به ثبت برسانید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

سوالات متداول در رابطه با خرید پرچم کره جنوبی

آیا می توان از پرچم های کره جنوبی برای هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؟

بله قطعا یکی از راه های همبستگی دو شرکت خرید پرچم کره جنوبی تقدیم پرچم است.

هزینه خرید پرچم کره جنوبی چگونه محاسبه می شود؟

نوع چاپ، نوع پارچه، نوع پرچم و تعداد تیراژ از جمله عواملی هستند که در خرید پرچم کره جنوبی تاثیر می گذارند.

ابعاد پرچم رومیزی پرچم کره جنوبی چقدر است؟

ابعاد پرچم رومیزی کره جنوبی ۲۰ * ۳۰ سانتی متر و ابعاد پرچم تشریفات150*90 سانتی متر می باشد

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.