پرچم ساحلی و یا پرچم بادبانی یکی از شیوه‌های نوین تبلیغات است. از پرچم ها ساحلی در مکان‌های مختلف از جمله: محیط‌های باز، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، ورزشگاه‌ها، در کنار جاده‌ها، پرچم جلوی مغازه، پیست‌های اسکی و… برای تبلیغات می‌توان استفاده کرد.

خواستگاه پرچم تبلیغاتی ساحلی را می‌توان اروپا در نظر گرفت، در بسیاری از کشورهای اروپایی چند سالی می‌شود که به صورت گسترده مشغول استفاده از این نوع تبلیغات برای انواع کالا و خدمات هستند. تولید کنندگان ایرانی هم با الهام گرفتن از این شیوه جدید تبلیغاتی محصولات خود را اینگونه تبلیغ می‌کنند.

 

ساختار و طرح پرچم ساحلی تبلیغاتی

این نوع پرچم‌ها در ابعاد و اشکال متفاوتی ساخته می‌شوند. دو نوع اصلی در چاپ  پرچم‌ ساحلی عبارتند از پرچم بادبانی و پرچم قطره ای. شما با توجه به سلیقه، کارایی مد نظر و محیط استفاده خود می‌توانید طرح متناسب را انتخاب کنید.

پایه‌های پرچم تبلیغاتی ساحلی در دو نوع ارائه می‌شود:

  1. پایه پرچم ساحلی گرانول
  2. پایه پرچم ساحلی تخت فلزی

نکته مهمی که در رابطه با پایه پرچم وجود دارد وزن پایه است. معمولا پایه پرچم ساحلی تبلیغاتی صفحه تخت را در سه وزن 6، 8، 10 و 12 کیلویی تولید می‌کنند. هرچه وزن بیشتر باشد مقاومت در برابر شرایط محیطی بیشتر است. متناسب با وزن و کیفیت محصول قیمت هم متفاوت است. اگر برای فضای باز قصد استفاده دارید پیشنهاد می‌کنیم از پایه‌هایی با وزن بالا استفاده کنید.

 

سفارش چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی

مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی مهام انواع پرچم‌‌های تبلیغاتی ساحلی را تولید و عرضه می‌کند. شما می‌توانید تمامی ایده‌ها و خواسته‌های خود را به شرکت چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی مهام بسپارید و با خیال راحت تبلیغ محصولات خود را به ما بسپارید. شرکت مهام تولید پرچم ساحلی تبلیغاتی را برای نقاط مختلف آماده می‌کند و با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی در تهران 

تولید پرچم تبلیغاتی ساحلی

فرقی نمی‌کند شما ساکن کدام منطقه در تهران باشید. شرکت مهام برای ارائه خدمات خود آماده است. شما می‌توانید چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی را در تمام نقاط تهران  بدون هیچ محدودیتی به شرکت چاپ مهام بسپارید.

چاپ پرچم ساحلی تبلیغاتی یکی از تخصص‌های شرکت مهام است که با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت تولید و تحویل مشتریان می‌شود.

اگر هنوز برای خرید پرچم تبلیغاتی ساحلی دچار تردید هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ با پشتیبانی شرکت مهام تماس بگیرید و از نحوه خدمات و همچنین مشاوره در رابطه با نوع تبلیغات خود کمک بگیرید.

 

هزینه چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی

 

قیمت پرچم تبلیغاتی ساحلی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به این عوامل قیمت تعیین می‌شود. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی می‌توان به: جنس پارچه استفاده شده، ابعاد و سایز پرچم، جنس و نوع پایه پرچم اشاره کرد.

 

تعرفه چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی

تعرفه فروش پرچم تبلیغاتی ساحلی همان طور که گفتیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به صورت کلی این تعرفه از متری 150 هزار تومان شروع می‌شود و با توجه به عوامل مختلف این قیمت افزایش پیدا می‌کند. هرچقد کیفیت کار بالا تر باشد قیمت هم به طبع آن افزایش پیدا می‌کند.

همچنین در مورد چاپ پرچم ایستاده تبلیغاتی بخوانید.

 

سوالات متداول در رابطه با چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی

پرچم تبلیغاتی ساحلی مناسب برای چه مکان‌هایی است؟

در ابتدا این پرچم‌ها برای تبلیغات در سواحل طراحی شد اما با استقبال عموم مردم و تولید کنندگان امروزه به طور عمده از پرچم‌های تبلیغاتی ساحلی بدون محدودیت استفاده می‌شود. این پرچم‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند مناسب برای استفاده در فضای باز هستند. شما می‌توانید پرچم را در ورودی نمایشگاه، باشگاه، جلوی مغازه ها، فستیوال و جشنواره‌ها قرار دهید و توجه مردم را به کالا یا خدمات خود جلب کنید.

طراحی و ساختار پرچم ساحلی تبلیغاتی چگونه است؟

پرچم‌های تبلیغاتی ساحلی با توجه به سلیقه شما طراحی می‌شوند. شما می‌توانید از مشاوران شرکت چاپ مهام در این راستا کمک بگیرید و در نهایت تصمیم خود را برای سفارش چاپ پرچم تبلیغاتی ساحلی ثبت کنید و با بالاترین کیفیت و کمترین زمان سفارش را تحویل بگیرید.

کدام پایه پرچم مناسب است؟

پاسخ این سوال بسته به استفاده شما و مکان قرار گیری پرچم دارد. اگر شما قصد دارید پرچم را در محیط باز قرار دهید و شرایط جو منطقه شما باد خیز است، پیشنهاد میکنیم از پایه پرچم سنگین وزن استفاده کنید. اما اگر برای محیط داخلی است میتوانید از پایه‌های سبک هم استفاده کنید.

چاپ پرچم ساحلی تبلیغاتی چگونه است؟

چاپ‌ نوشتار بر روی پرچم به صورت دیجیتالی و بدون محدودیت رنگ است. شرکت مهام با استفاده از دستگاه‌های مد روز می‌تواند سفارشات شما را دریافت کند و مطابق نظر شما پرچم ساحلی را طراحی و تولید کند. کافیست شما طرح اولیه مد نظر خود را مطرح کنید، سپس با نظر و راهنمایی مشاوران شرکت به بهترین شکل کار تبلیغاتی خود را تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.