خرید پرچم یا مهدی ادرکنی

استفاده از پرچم در مراسم های مذهبی رواج فراوانی دارد. به همین دلیل فروش انواع گوناگون پرچم های مذهبی در مدل ها و ابعاد مختلف بالا رفته است که هر کدام آنها مصارف ویژه ای دارند. در ادامه به راهنمایی برای خرید پرچم یا مهدی ادرکنی و محصولات مشابه که از اصلی ترین پرچم های مراسمات مذهبی به خصوص در ایام نیمه شعبان به شمار می روند می پردازیم.

انواع پرچم یا مهدی ادرکنی

انواع پرچم با طرح یا مهدی ادرکنی از نظر شکل، سایز، ابعاد، افقی یا عمودی بودن، کاربرد، همچنین جنس پارچه و نوع چاپ با هم فرق دارند. مهم ترین ارقام چنین پرچم هایی را می توان در یکی از دسته های زیر قرار داد:

1. پرچم دستی یا مهدی ادرکنی

پرچم دستی یا مهدی ادرکنی

همان گونه که از نام محصول تا حدودی مشخص است، پرچم دستی، سایز نسبتاً کوچکی دارد، به راحتی در دست قرار می گیرد، جا به جایی آن نیز آسان است. این قبیل پرچم ها را بیشتر از پارچه ساتن تهیه می کنند. چاپ پرچم دستی یا مهدی ادرکنی را می توان به روش سیلک، دیجیتال یا لیزری انجام داد.

2. پرچم جاچوب خور

پرچم جاچوب خور یا مهدی ادرکنی

اینها همان پرچم هایی هستند که در ایام نیمه شعبان در ورودی منزل، محل کار یا محل برگزاری جشن ها و مراسمات نصب می شوند. پرچم های جاچوب خور یا مهدی ادرکنی، در ابعاد نسبتاً بزرگ تولید می شوند و همان طور که مشخص است، به واسطه میله چوبی خود در محل مورد نظر قرار می گیرند. برای تولید این دسته از پرچم ها می توان از ساتن، ابریشم یا پارچه مخمل استفاده کرد.

3. پرچم تشریفاتی یا مهدی ادرکنی

پرچم تشریفاتی، نمونه پرکاربردی از پرچم است که به صورت ایستاده در کنار سالن، اتاق یا پشت میز قرار می‌گیرد. پرچم تشریفاتی یا مهدی ادرکنی را می توان در منزل یا محل برگزاری جشن نیمه شعبان و سایر جشن های مذهبی استفاده نمود. این پرچم ها را عموماً به صورت دو رو چاپ می کنند؛ مهم ترین مزیت آنها این است که نیاز به نصب خاصی ندارند و به راحتی می توان آنها را جا به جا کرد.

مجموعه چاپ مهام در کنار طراحی و تولید انواع پرچم مذهبی، اقسام گوناگون پرچم تشریفاتی یا مهدی ادرکنی را با کیفیت بسیار خوب چاپ می کند؛ به نحوی که تا سال ها می توان از آنها استفاده نمود.

4. پرچم رومیزی یا مهدی ادرکنی

پرچم رومیزی یکی دیگر از ارقام بسیار رایج پرچم است که سایز معمول آن 20 در 30 بوده و برای چاپ طرح یا مهدی ادرکنی می توان از آن استفاده کرد. این قبیل پرچم ها همراه با پایه ای برای قرار گرفتن بر روی میز ساخته می شوند و برای تولید آنها می توان انواع پارچه ساتن یا مخمل را به کار برد.

5. پرچم ریسه یا مهدی ادرکنی

پرچم ریسه یا مهدی ادرکنی

کاربرد اصلی پرچم های کوچکی که به واسطه یک ریسه در کنار هم قرار می گیرند، جشن ها و مراسم های مذهبی است. چاپ مهام، انواع پرچم ریسه یا مهدی ادرکنی را در اشکال و اندازه های مختلف با تعداد بالا (مطابق سفارش مشتری) عرضه می کند. به عنوان مثال به پرچم های ریسه مثلثی و الوان اشاره می کنیم که بسیار رایج هستند.

6. پرچم اهتزاز یا مهدی ادرکنی

پرچم اهتزاز یا مهدی ادرکنی

هر چند که این پرچم ها، ارتفاع زیادی دارند و در فضاهای باز و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما برای برخی جشن های نیمه شعبان که در فضای باز برگزار می شوند، مناسب اند. چاپ مهام این پرچم ها را با تنوع بالایی از نظر رنگ و سایز و مطابق سفارش مشتری، طراحی می کند.

خرید پرچم یا مهدی

پرچم یا مهدی، یکی دیگر از پرچم هایی است که به میزان بالایی در اعیاد شعبانیه خریداری می شود. علاوه بر تنوع جنس و رنگ پارچه، طرح یا مهدی را می توان به روش چاپ سیلک، چاپ دیجیتالی، جاپ لیزری یا به صورت گلدوزی شده بر روی پرچم قرار داد. یکی از مزایای مجموعه چاپ مهام این است که همه سلیقه ها را پوشش می دهد.

خرید پرچم یا صاحب الزمان

خرید پرچم یا صاحب الزمان

بی تردید یا صاحب الزمان یکی از بهترین اذکاری است که توسط شیعیان به زبان می آید؛ به همین دلیل بخشی از پرچم های مذهبی با این طرح چاپ می شوند. در کنار عبارت یا صاحب الزمان می توان از سایر ذکرها به صورت ریزتر استفاده کرد و یا اطراف طرح را با نقش گل تزئین کرد.

خرید پرچم لبیک یا مهدی

خرید پرچم لبیک یا مهدی

در اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان، شاهد خرید پرچم هایی می باشیم که بر روی آنها عبارت زیبای لبیک یا مهدی نقش بسته است. این پرچم ها با تنوع بالایی به صورت دستی، تشریفاتی، رومیزی، جاچوب‌خور و حتی ریسه ای تولید می شوند.

قیمت پرچم یا مهدی

قیمت پرچم یا مهدی و پرچم های مشابه به شاخصه های مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به جنس پارچه، شکل و اندازه پرچم (مثلث، مستطیل و …)، نوع چاپ، نوع پرچم و تعداد آن (ریسه، دستی و …) اشاره کرد. طرح و تزئینات پرچم نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارند.

نکته قابل ذکر این است که از طریق یک مرکز معتبر و خوش سابقه مانند چاپ مهام می توانید، پرچم یا مهدی مد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. در ضمن امکان چاپ پرچم فوری نیز در این مجموعه وجود دارد.

بهترین مجموعه برای تولید پرچم مهدی ادرکنی

در پایان لازم است، یادآور شویم که مجموعه چاپ مهام، سال هاست که در زمینه چاپ پارچه و پرچم فعالیت می کند؛ در کنار بهره بردن از طراحان و نیروهای مجرب، تجهیزات پیشرفته روز دنیا را نیز به کار می گیرد. کیفیت عالی، قیمت مناسب، مشتری مداری و تحویل سفارشات در اسرع وقت، مهم ترین مشخصات مجموعه نام برده به شمار می روند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.