آشنایی-با-انواع-جنس-پرچم-2

جنس پرچم بیش از همه چیز در تولیدات این محصولات حائز اهمیت می باشد. متریال پارچه ای که در طراحی و تولید انواع پرچم ها به کار می رود، مهم است که در چه نوع جنس و کیفیتی ارائه گردد. جنس پرچم بیش از همه چیز در تولیدات این محصولات حائز اهمیت می باشد. متریال پارچه ای که در طراحی و تولید انواع پرچم ها به کار می رود، مهم است که در چه نوع جنس و کیفیتی ارائه گردد.

همان طور که همه ما می دانیم پرچم ها نمادی از هویت یک کشور، موسسه و سازمان و ورزشگاه ها و … هستند. در امور تبلیغاتی امروزه از این محصولات بسیار استفاده می شود. با این حساب نوع جنس پرچم باید به گونه ای باشد که انسجام بافت خود را همواره حفظ کند که با کدر شدن و رنگ و رو رفتن پارچه تاثیر منفی بر میزان تبلیغات کسب و کار خواهد داشت.

آشنایی با انواع جنس پرچم

انواع پارچه مخصوص پرچم به شکل های متنوعی ارائه می گردند که هر کدام مخصوص نوعی از پرچم ها هستند. در چاپ مهام شما می توانید برای سفارش پرچم های خود، جنس مورد نظر را مشخص کنید و با بهترین کیفیت و مرغوبیت لازم دریافت نمایید. جنس پرچم در انواع مختلفی همچون پارچه ساتن درجه یک، پارچه جیر، پارچه مخمل و … ارائه می گردند که متناسب با نیاز مشتری تعبیه می شود. بهترین نوع این پارچه های نیز ساتن درجه یک مهام می باشد.

جنس پرچم رومیزی

معمولا جنسی که ما برای پرچم های رومیزی خود انتخاب می نماییم، پرچم رومیزی جیر و ساتن است که با بهترین کیفیت ارائه می شوند. پارچه جیر پارچه زخیمی است که به صورت طبیعی ساخته شده و رنگ آن با شستشو نیز تغییر نمی کند. پارچه های انواع پرچم رومیزی متنوع بوده و متناسب با خواست و سلیقه مشتری تهیه می شوند. جنس ساتن نیز در انواع ساتن مات آمریکایی و یا ساتن براق کره ای تهیه می گردد و بیشتر برای پرچم های مجالس و جلسات مهم به کار می رود.

جنس پرچم تشریفات

جنس پرچم تشریفات همیشه باید به گونه ای باشد که بتواند جلال و زیبایی پرچم را بر همگان نشان دهد. پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از پارچه های ساتن مات یا آمریکایی و همچنین ساتن براق یا کره ای می باشد که یک شکوه و جلوه خاصی به محیط می بخشند. با بررسی جنس پرچم کاملا به کیفیت و منحصر به فردی پارچه پی خواهید برد. پرچم تشریفات جزء پرچم های تزئینی محسوب شده و در بیشتر صنایع و کسب و کارها، تبلیغات، مجالس و … مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اهمیت دارد که در آن ها حتما از پارچه ساتن استفاده شود.

جنس پرچم تبلیغاتی

پارچه ها در انواع گوناگون و متنوعی طراحی می شوند. در پرچم های تبلیغاتی، پارچه جیر و ساتن به کار گرفته می شود. جنس پرچم تبلیغاتی معمولا متنوع بوده و محدودیتی برای انتخاب آن ها وجود ندارد. این نوع از پارچه ها با نظر مشتری تهیه می شوند. پارچه های ساتن در طرح و رنگ های گوناگون مات و براق تعبیه شده و در انواع تبلیغات به کار گرفته می شوند. پارچه جیر با ظاهر ساده و زیبا خود همواره یکی از بهترین ها در این محصولات محسوب می گردد.

جنس پرچم مذهبی

جنس-پرچم-مذهبی-2

همان طور که می دانید پرچم های مذهبی در ایران یکی از پرکاربردترین پرچم ها محسوب می شود که این نیز ریشه در عقاید و باور یک ملت دارد. معمولا پارچه ای که برای جنس پرچم هیئتی به کار می رود از نوع ساتن درجه یک می باشد. پارچه مخصوص پرچم مذهبی همواره باید نمایی عالی و کیفیت منحصر به فردی داشته باشد که تولیدکنندگان مهام همیشه این موضوع را در جنس پرچم محرم و مذهبی مد نظر قرار می دهند. البته مشتریان هر نوع جنس و طرحی را که بخواهند ما آن را معیار اولیه قرار می دهیم.

جنس پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی معمولا با دیگر پرچم ها تفاوت دارند. در هنگام انتخاب این نوع از پرچم ها همواره باید کیفیت و مرغوبیت را مد نظر داشت و بهترین آنان را برای تولید پرچم ساحلی استفاده کرد. جنس پرچم ساحلی باید دارای مقاومت و استحکام کافی باشد زیرا این پرچم ها در محیط های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. با این حساب می توان نتیجه گرفت بهترین و مناسب ترین جنس پرچم ها، از نوع ساتن درجه یک براق و فلامنت  هستند که زیبایی خیره کننده ای دارند.

جنس پرچم اهتزاز

این نوع از پرچم ها با توجه به اینکه بر فراز آسمان ها به اهتراز در می آیند، معمولا جنس پارچه ای که در طراحی و تهیه آنان استفاده می شود نیز باید سبک باشد. بهترین انتخاب می تواند ساتن های سبک و باکیفیت باشد که از کیفیت عالی نیز برخوردار می باشند. زیرا پرچم های اهتزاز در مکان های عمومی و فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض باد و باران هستند. چاپ مهام در تولید جنس پرچم اهتزاز استاندارد های لازم را رعایت کرده و اهمیت زیادی برای این موضوع قائل است.

سخن پایانی

ما در این نوشتار در رابطه با جنس انواع پارچه ها گفت و گو نمودیم. امیدواریم مطالب گفته شده در باره جنس پارچه پرچم برای شما کاربران ارجمند، مفید و کاربردی واقع گردد. چاپ مهام همواره سعی دارد تا با ارائه بهترین و برترین پرچم ها به جلب رضایت مشتری بپردازد. نهایت کیفیت و مرغوبیت را با ما تجربه خواهید کرد. ما در تولید انواع پارچه ها بهترین نوع جنس ها را انتخاب می کنیم. جنس پرچم در زیبایی، اصالت کالا و نمایی خیره کننده اهمیت وافری داشته و همواره تعیین کننده نشان و هویت کاری یک موسسه است. با ما زیبایی را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.