بیشتر شرکت ها برای معرفی محصول یا فعالیت خود از پرچم های ایستاده تبلیغاتی استفاده می کنند.  چاپ مهام به عنوان شرکت چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده شناخته می شود که در زمینه باکیفیت ترین پرچم ها  از نوع پرچم لمینت رومیزی ، پرچم بزرگ ، پرچم اهتزاز  پرچم های ساحلی و پرچم تشریفات تبلیغاتی فعالیت می کند. اگر قصد خرید یا آشنایی با پرچم های تبلیغاتی ایستاده را دارید، بهتر با این پرچم ها بیشتر آشنا شوید.

مجموعه چاپ مهام یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرچم ایستاده تبلیغات است که کیفیت اولویت کار این مجموعه است.

در ادامه به بررسی مشخصات تولید شده پرچم ایستاده تبلیغاتی در چاپ مهام می پردازیم.  

 

چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده

ویژگی پرچم تبلیغاتی ایستاده

با نمایش و گذاشتن این پرچم ها و البته ویژگی های منحصر به فرد آن می توانید موفقیت کار خود را تضمین کنید. ویژگی پرچم تبلیغاتی عبارتند از :

  • چاپ به صورت یک رو یا دو رو
  • استحکام بالا
  • قابلیت استفاده از 12 نوع ریشه برای زیبایی بیشتر پرچم

جنس پایه پرچم های تبلیغاتی ایستاده

در ساخت پرچم های تبلیغاتی ایستاده و برای اطمینان از حفظ کیفیت و دوام بالای پرچم در مقابل شرایط جوی مرغوب ترین پارچه ها به کار برده می شود. ساتن ماست آمریکایی یا ساتن 9 کیلویی بهترین و مرغوب ترین پارچه برای ساخت انواع پرچم تبلیغاتی ایستاده محسوب می شوند.

 

انواع پرچم تبلیغاتی ایستاده

پرچم های ایستاده تبلیغاتی در نوع :

  1. پرچم تبلیغات ایستاده ساحلی
  2. پرچم تبلیغاتی ایستاده تشریفات

چاپ می شوند. 

ابعاد چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده

معمولا پرچم های تبلیغاتی اندازه های استانداردی دارند.طول پایه پرچم تبلیغات ایستاده 230 سانتی‌متر است و در ابعاد 150*90 ساخته و چاپ می شوند.

قیمت چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده

عواملی چون جنس پارچه، نوع طرح، نوع و ضخامت پایه و ریشه دار بودن پرچم تعیین کننده قیمت پرچم تبلیغاتی ایستاده هستند. جهت استعلام قیمت پرچم ایستاده تبلیغاتی با بخش فروش مرکز چاپ مهام تماس بگیرید. همکاران ما به شما کمک می کنند که بسته به سلیقه، نیاز و بودجه تان بهترین نوع پرچم را تهیه کنید.

هدف از چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده

پرچم های تبلیغاتی ایستاده با هدف معرفی برند یا محصولات شما و نمایش آن ها به کار برده می شوند.

 در واقع ساخت پرچم تبلیغاتی و قراردادن این پرچم ها، پیام تبلیغاتی برند یا محصول شرکت شما را به چشم بینندگان پرچم می رساند و یک نوع تبلیغات مؤثر در پیش برد کسب وکار شما به شمار می روند. این نوع پرچم های تبلیغاتی ایستاده اعتبار شرکت شما را افزایش می دهند و حس اعتماد و اطمینان در افراد به وجود می آورند.

چاپ پرچم ایستاده تبلیغاتی در تهران

اگر کسب و کار شما در داخل تهران است و به زودی قرار است نمایشگاه یا سمینار بزرگی برگزار کنید یا در زمینه تبلیغات و فروش فعالیت دارید، می توانید بهترین پرچم های ایستاده تبلیغاتی با مرغوب ترین پارچه و بهترین طرح و بالاترین سطح کیفی از چاپ مهام سفارش بدهید.

خرید پرچم از چاپ مهام به عنوان مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده، بهترین راه سرمایه گذاری به شمار می رود. چاپ مهام با پیشرفته‌ترین دستگاه های چاپ و روش های نوین چاپ و به کار گیری نیروهای جوان طراح و متخصص در زمینه طراحی و چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده مفتخر است اعلام دارد که در زمینه انواع پرچم ایستاده ایران و پرچم تبلیغاتی ایستاده، معرفی برند شما همواره در کنار شماست. چاپ پرچم تبلیغاتی باکیفیت و زیبا را می توانید به این مرکز تخصصی چاپ بسپارید.

مزایای ثبت سفارش پرچم تبلیغاتی ایستاده در چاپ مهام

  1. بهره‌گیری از بهترین دستگاه ها برای چاپ
  2. استفاده از با کیفیت ترین پرچم ها برای تولید پرچم ایستاده تبلیغاتی
  3. قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبای خود
  4. طراحی با سلیقه و منحصر به فرد با کمک نیرو های خلاق و حرفه ای
به این مطلب امتیاز دهید
.