فروش پرچم مذهبی و هیئتی 

یکی از محبوب ترین نوع پرچم ها میان مسلمانان، علی‌الخصوص شیعیان، پرچم های ویژه محرم و صفر می باشد. پرچم های مذهبی در سایز پرچم، جنس پارچه پرچم و نوع چاپ پرچم تفاوت دارند. چاپ مهام به عنوان تولیدی پرچم مذهبی و مرکز فروش پرچم مذهبی در تهران، سهم بزرگی در تولید پرچم های مذهبی داشته و محصولات فرهنگی محرم به همراه پرچم های مناسبتی متعددی بر مبنای سلیقه مشتریان تولید و به بازار پرچم عرضه کرده است. پرچم های مذهبی عمدتا در اعیاد و عزاداری مورد استفاده قرار میگیرند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش پرچم مذهبی خود و ملزومات پرچم هیئت های مذهبی با ما در ارتباط باشید.

افزایش میزان تولید پرچم هیئت در ماه محرم

اه محرم و صفر از اهمیت بالای برای ما ایرانیان برخوردار است، با فرا رسیدن این دو ماه همه به فکر خرید وسایل برای برگذاری هیئت ها و تکیه ها مخصوصا خرید پرچم هیئت هستند.

شیعیان ارادت خاصی به امام حسین (ع) و اهل بیت او داشته اند و به همین دلیل سعی در برگذاری مراسم های باشکوه در این زمان خاص دارند. مجموعه تولیدی پرچم مهام، دست به فروش پرچم محرم و تولید پرچم هیئت و عزاداری زده است.

انواع پرچم محرم

در بین بسیاری از مراکز تولید پرچم می توان با توجه به بررسی نمونه پرچم های تولیدی، بهترین مرکز تولید کننده پرچم را انتخاب نمود. از مهم ترین انواع پرچم مذهبی می توان به 7 مورد اشاره کرد، البته باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که روش های چاپ هر یک از این پرچم ها کاملا متفاوت است.

  • پرچم مذهبی دستی
  • پرچم مذهبی اهتزاز
  • پرچم مذهبی بزرگ
  • پرچم مذهبی عمودی
  • پرچم مذهبی افقی (کتبیه افقی)
  • پرچم های ریسه ای مشکی
  • انواع پلاکارد و پیشانی بند (سربند محرم)
  • پرچم رومیزی مذهبی  و …. اشاره کرد.

بسیاری از خریداران پرچم های مناسبتی با در نظر داشتن این نکته که انتخاب پرچم مناسب تا چه اندازه در ایجاد فضایی مذهبی در محیط تاثیرگذار است. می توانند با بررسی نمونه کار پرچم اهتزاز (افقی، عمودی)، پرچم های پشت منبری (ویژه ماه محرم)، پرچم های آویزی محرم، پرچم های مخمل (طرح پلاکارد) و یا انواع پرچم های کتبیه ای (افقی) بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.

فراموش نکنید که جهت سهولت در مراحل انتخاب پرچم های مذهبی می توانید همین حالا با کارشناسان مرکز چاپ مهام تماس بگیرید. اطمینان داشته باشید که پس از دریافت مشاوره های رایگان می توانید فورا مناسب ترین نوع از پرچم های مذهبی را مناسب با محل مورد نظر (جهت نصب) انتخاب نمایید.

 

انواع پرچم محرم بر اساس ساختار و اندازه

متداول ترین نوع پرچم های محرم عبارتند از:

  • پرچم محرم دسته دار
  • دستی با رومیزی
  • عزاداری ماه محرم
  • پرچم اهتزاز(بزرگ ویژه محرم)
  • کتیبه محرمی

خرید پرچم محرم وسفارش آنلاین

در بین ما مسلمانان از پرچم های مناسبی به دلیل مفهوم خاص آنها بسیار استفاده می شود. یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین پرچم مذهبی بین ما ایرانیان چاپ پرچم محرم و صفر است و علت آن بزرگداشت و تکریم شهادت حضرت امام حسین (ع) می باشد.

خرید انواع پرچم عزاداری ماه محرم از مجموعه چاپ مهام ، شما می توانید پرچم محرم و صفر را بدون هیچ محدودیتی در سایز ها و طرح و رنگ های متعدد چاپ می کند مشتریان عزیز برای خرید پرچم ویژه ماه محرم و صفر اول طرح و نوع پرچم خود را انتخاب کنید .

نوع پارچه پرچم های محرم

انواع پارچه‌های پرچم محرم که میتوان برای پرچم های عزای امام حسین (ع) استفاده کرد عبارتند از جنس ساتن یا جیر و ژرسه، و رنگ های سبز (نشانه ی اسلام) و رنگ های مشکی (نشانه عزا) می باشد. و انواع روش‌های چاپ پرچم محرم که میتوان استفاده کرد چاپ دیجیتال، سیلک و دیسپرس است.

جنس پارچه های پرچم مذهبی

پارچه های مورد استفاده جهت تولید انواع پرچم مذهبی از جمله پرچم محرم و پرچم امام حسین، پارچه ساتن، ژرسه، فلامنت، جیر و مخمل می باشد.

 

بهترین پارچه برای چاپ پرچم هیئتی

برای چاپ پرچم هیئتی انتخاب پارچه مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چه میزان کیفیت پارچه انتخابی و در نهایت نوع چاپ پرچم، بهتر و باکیفیت تر باشد، عمر و دوام پرچم مذهبی چاپ شده نیز افزایش خواهد یافت. ساتن، مخمل و جیر، ژرسه، فلامنت از بهترین انواع پارچه های پیشنهادی برای دوخت پرچم های مذهبی به شمار می روند.

همچنین بهتر است تا با انواع مدل های پرچم مذهبی از جمله پرچم ستونی، اشکی، جاچوب، دستی، تشریفاتی، اهتزاز، متری، دیواری، آویزی و کتل آشنا شوید. انواع پیشانی بند مذهبی با نوشته های مذهبی نیز در گروه چاپ دست نوشته یا پرچم های مذهبی قرار می گیرند.

پرچم هیئت در ابعاد مختلفی تولید می شود:

  • کتیبه-عرض- ۲۹۰- طول-۳۰ متر
  • ستونی- ۹۰ × ۲۹۰
  • پلاکارد- ۹۰ × ۲۰۰

 مهم ترین روش های چاپ پرچم محرم 

  •  چاپ دیجیتال
  •  چاپ سیلیک
  • بافت پرچم محرم
  • پرچم محرم تیکه دوزی شده
  • پرچم محرم طلاکوب شده
  • پرچم گلدوزی یا زری دوزی شده

در صورتی که یکی از خریداران پرچم های مذهبی هستید، بهتر است تا پیش از انتخاب نهایی پرچم محرم از مشاوره تخصصی و البته رایگان خرید پرچم های مذهبی ماه محرم که توسط کارشناسان مرکز چاپ مهام به متقاضیان ارائه می گردد، برخوردار شوید.

به طور کلی استفاده از روش های مختلف چاپ پرچم تشریفاتی به ویژه روش چاپ پرچم لیزری، سیلک و همینطور دیجیتال با توجه به اهداف مشتریان انجام می گیرد. با در نظر داشتن این موضوع که بهترین روش چاپ پرچم محرم با در نظر داشتن نوع پارچه، ابعاد و همینطور طرح مورد نظر برای چاپ روی پارچه انتخاب می شود، می توان از سه روش یاد شده استفاده کرد.

تولید و چاپ پرچم مذهبی

چاپ پرچم محرم 1

تولید پرچم محرم به دلیل ارزش معنوی این ماه عزیز همواره دارای اهمیت خاصی بوده و هست. چاپ مهام به عنوان مرکز تولید و فروش پرچم محرم، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه چاپ و تنوع در طرح پرچم های محرم، این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که محصولات عرضه شده بتواند رضایت خاطر شما بزرگواران را جلب نماید.

خدمات و محصولات فرهنگی محرم در چاپ مهام :

  • پرچم متری محرم
  • خرید انواع پرچم عزاداری
  • پرچم های بزرگ محرم یا ابر پرچم های محرمی
  • ریسه پرچم مشکی ساده و ریسه پرچم محرمی
  • پیشانی بند محرم
  • انواع کتیبه متری محرم در طرح های متنوع به صورت عمودی و افقی
  • پرچم محرم برای ماشین
  • خرید پرچم امام حسین (ع) و خرید پرچم حضرت ابوالفضل (ع)
  • خرید پرچم هیئت ها
  • پرچم کوچک محرم
  • خرید پرچم سیاه به صورت ساده و چاپ دار

 

مرکز فروش پرچم محرم در تهران

چاپ مهام به عنوان مرکز فروش پرچم مذهبی و مرکز فروش پرچم محرم در تهران، سالانه تعداد زیادی از انواع پرچم های مذهبی را در طرح های گوناگون تولید و در بازار پرچم به فروش رسانیده است. محصولات مذهبی ما با به‌کارگیری از دستگاه ها و امکانات بروز چاپ و از همه مهمتر همکاری با نیروهای متخصص در زمینه چاپ پرچم و چاپ پارچه، با بهترین کیفیت ممکن تولید، و در اختیار مشتریان گران‌قدر عرضه خواهد شد.

پرچم های مذهبی به صورت کار آماده و سفارش با طرح دلخواه شما قابل عرضه است. جهت خرید پرچم مذهبی و سفارش پرچم محرم، با همکاران ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را جهت خرید پرچم مذهبی و پرچم های مناسبتی دریافت نمایید.

فروش پرچم مذهبی امام حسین

پرچم هایی با نماد یا تصویر امام حسین از پرفروش ترین انواع پرچم های مذهبی به شمار می روند که کاربرد آن ها البته تنها به ماه های محرم و صفر خلاصه نمی شود.

فروش پرچم عذاداری که از بالاترین کیفیت پارچه و بهترین نوع چاپ در مراحل تولید آن استفاده شده، از طریق مرکز چاپ مهام در تیراژهای بالا امکان‌پذیر است.

فروش پرچم هیئتی / مذهبی که صفر تا صد مراحل طراحی و چاپ نهایی آن ها با توجه به مشخصات مورد نظر مشتریان انجام می گیرد، از طریق مرکز چاپ مهام به صورت آنلاین یا حضوری امکان‌پذیر گردیده است. فروش پرچم مذهبی عزاداری از این جهت که امکان استفاده مداوم این پرچم ها بدون نیاز به تعمیر یا دوخت مجدد، وجود دارد، طی سال های اخیر با رشد قابل توجهی همراه شده است.

خرید پرچم مذهبی سیاه در ابعاد بزرگ و کوچک در تیراژهای کم یا تیراژهای بالا با منطقی ترین قیمت در بازار کشور به صورت آنلاین یک فرصت متفاوت برای خریداران این نوع از پرچم ها است. چاپ مهام، بزرگ‌ترین مرکز فروش پرچم مذهبی سیاه در تهران است که با تعیین بهترین قیمت ها برای خریداران، شرایط خریدی امن و البته ساده را فراهم کرده است.

چاپ پرچم محرم در تهران

تهران از اصلی ترین استان های تولید کننده پرچم در کشور به شمار می رود. تعددی مراکز تولیدی پرچم محرم در تهران موجب می گردد تا قیمت تمام شده پرچم برای خریداران قیمتی کاملا منصفانه باشد. بر همین اساس نیز تقاضا تولید پرچم در تهران در مقایسه با سایر استان های کشور بسیار بیشتر است.

از طرفی دیگر دسترسی آسان به انواع پارچه های درجه یک برای تولید پرچم موجب فراهم بودن بستر انتخاب بهترین پارچه جهت دوخت پرچم های باکیفیت می گردد. این موضوع همچنین می تواند تاثیر بسزایی در قیمت پرچم برای خریدارانی که متقاضی خرید پرچم در تیراژ های بالا هستند، داشته باشد.

در بین بسیاری از مراکز فروش پرچم مذهبی در تهران انتخاب بهترین مجموعه با بررسی نمونه کارهای انجام شده به سادگی امکانپذیر می گردد. از جمله مهم ترین خدماتی که در حوزه فروش و خرید پرچم مذهبی در تهران و در مرکز چاپ مهام می توانید شاهد آن باشید، باید به خرید و فروش مستقیم انواع پرچم های مذهبی در مناطق مختلف اشاره کرد.

  •  فروش پرچم مذهبی در شمال تهران
  •   فروش پرچم مذهبی در جنوب  تهران
  •   فروش پرچم مذهبی در شرق تهران
  •  فروش پرچم مذهبی در  غرب تهران

 

مرکز چاپ و فروش پرچم محرم با طرح دلخواه 

خرید پرچم مذهبی

با نزدیک شدن به ایام محرم بسیاری از مجموعه ها، ادارات، ارگان های خصوصی و دولتی استفاده از پرچم به عنوان نمادی برای یادبود ایام محرم را اولویت قرار می دهند. به همین دلیل نیز فروش پرچم محرم با طرح دلخواه یکی از مهم ترین استراتژی های مرکز چاپ مهام در تهران است.

امکان طراحی و دوخت انواع پارچه های محرم با بهترین کیفیت ممکن مناسب برای استفاده شخصی یا دولتی البته با مناسب ترین قیمت ممکن به سادگی در مرکز چاپ مهام فراهم گردیده است. از بهترین انواع پارچه های مناسب برای دوخت پرچم محرم می توان به پارچه های ساتن، ژرسه و همینطور جیر اشاره کرد.

البته پارچه های مشکی، قرمز و سبز اصلی ترین رنگ های مورد استفاده برای دوخت این نوع از پرچم ها به شمار می رود. پرچم محرم، در طرح ها و ابعاد متنوعی همواره آماده و قابل عرضه می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خرید پرچم عزاداری و سایر محصولات محرمی مرتبط، از طریق کانال فروش پرچم مذهبی چاپ مهام و یا تماس با کارشناسان فروش پرچم ما، مشاوره های لازم را جهت انتخاب درست و نحوه خرید پرچم تان دریافت نمایید.

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرد، امکان درج هر نوع لوگو یا طرح سازمانی روی پارچه های محرم که در مرکز مهام طراحی و دوخته می شوند، وجود دارد. امکان استفاده طولانی مدت از پارچه های محرم به صورت مداوم از جمله مواردی است که نشان از کیفیت پارچه و همینطور نوع دوخت آن است.

پرچم محرمی دستی یا رومیزی

پرچم های رومیزی محرم و یا دستی همانگونه که از اسمشون هم پیدا است از کوچکترین سایز پرچم های موجود در بازار می باشد و معمولا دارای یک استند و یا یک پایه می باشد و به صورت سیلک و سابلیمیشن چاپ می شوند و از پارچه های محبوب مانند ساتن در آنها استفاده می شود.

پرچم کتیبه محرمی

پرچم های کتیبه محرمی معمولا از جنس پارچه پاناما ساخته می شود و از انها تکیه ها و مساجد و درب خانه ها استفاده میشود. مهمترین نکته در پرچم کتیبه ای این است که میتوان در سایز های متفاوت تهیه شوند و معمولا قیمت های متفاوتی دارند.

پرچم بزرگ ( اهتزاز) مخصوص محرم

این مدل از پرچم محرم همانطور که از نامش مشخص است برای به احتزار در آوردن ساخته شده اند معمولا چاپ آنها به صورت دیجیتال می باشد چون در این حالت هزینه کمتری صرف میشود نوشته های روی آن می تواند به هر اندازه و هر رنگی باشد.

پرچم محرم چارچوب دار

این نوع پرچم دارای دو سورن است برای اینکه راحت به چهارچوب اتصال پیدا کند. جنس این پارچه ها از فلامت و ساتن هست که در مقابل باد و شرایط محیطی دارای مقاومت لازمه باشد این پرچم دارای ابعاد بزرگی می باشد.

خرید پرچم محرم با بهترین قیمت

فروش پرچم مذهبی 

برای خرید پرچم هیئتی با بهترین قیمت باید چند فاکتور بسیار مهم را مدنظر قرار دهید. توجه داشته باشید که انواع متریال های چاپ پرچم از جمله چاپ دیجیتال، چاپ سیلیک، دست نوشته و … می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی خرید پرچم مذهبی توسط مشتریان داشته باشد. استفاده از پارچه هایی نظیر ساتن، جیر یا مخمل رایج ترین نوع برای طراحی و چاپ پرچم های مذهبی است.

کیفیت چاپ پرچم های مذهبی روی هر یک از انواع پارچه های یاد شده متفاوت و در عین حال کاملا استاندارد و منطقی است. استفاده از الگوهای چاپ پرچم مذهبی با در نظر داشتن اهداف مشتریان از جمله چاپ پرچم های مذهبی اهتزاز یا پرچم های افقی انجام می گیرد.

شما عزیزان می توانید جهت سفارش پرچم محرم و خرید پرچم امام حسین (ع) و سایر محصولات تولید شده محرمی، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و بعد از ثبت سفارش پرچم خود و انتخاب طرح پرچم محرم مورد پسندتان، اقدام به خرید کرده و چاپ پرچم مهام به عنوان تولیدی پرچم محرم و پرچم های مذهبی تا حد توان خدمتگزار و حامی شما خواهد بود.

با وجود اینکه بسیاری از انواع پرچم های محرم روی پارچه هایی با زمینه مشکی طراحی و دوخته می شوند، اما در این بین می توان شاهد دوخت بسیاری از پرچم ها روی پارچه های سبز رنگ نیز بود.

 

قیمت خرید پرچم مذهبی

چاپ پرچم مذهبی

چاپ فوری از جمله خدماتی است که مراکز چاپ انواع پرچم با فرا رسیدن مناسبت های خاص به مشتریان ارائه می نماید. چاپ فوری با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد، در نتیجه کیفیت ظاهری پارچه آسیب نمی بیند. از طرفی دیگر زمان تعیین شده برای چاپ پرچم (پرچم محرم) به صورت فوری در مقایسه با دیگر انواع خدمات، کم تر خواهد بود. این موضوع تاثیر مستقیمی نیز بر قیمت پرچم محرم؛ چاپ فوری خواهد داشت.

هزینه چاپ پرچم محرم و پرچم های عزاداری بر مبنای جنس پارچه پرچم، سایز پرچم، نوع چاپ پرچم، ابعاد طرح و تعداد سفارش پرچم متغییر است. چاپ مهام با تولید انبوع در زمینه چاپ و تولید پرچم های محرم و عزاداری، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که محصولات محرمی خود را با کیفیتی عالی و قیمتی رقابتی عرضه نماید تا شما بتوانید مفهوم پرچم با کیفیت به همراه قیمت ارزان پرچم را درک نمایید. کارشناسان ما آمادگی این را دارند تمام سوالات شما را بابت قیمت پرچم عزاداری اللخصوص قیمت پرچم امام حسین (ع) را به صورت آنلاین پاسخگو باشند.

قیمت پرچم متری محرم با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر است، اما امکان دریافت لیست قیمت پرچم محرم فروشی به صورت آنلاین (کاملا دقیق) از جمله امتیازاتی است که مشتریان می توانند شاهد آن باشند. لیست قیمت به صورت آنلاین امکان بررسی قیمت ها و در نتیجه تصمیم گیری نهایی را به سادگی فراهم خواهد کرد. جهت کسب اطلاع از قیمت انواعپرچم رومیزی با ما تماس بگیرید.

 

هزینه خرید انواع پرچم عزاداری

در ایران با توجه به فراوانی مراسم و اعیاد پرچم های زیادی با طرح ها و ابعاد مختلف چاپ می شوند و در ماه محرم به دلیل اینکه بکی از مهمترین  ایام سال محسوب می شود استفاده از انواع پرچم ها به اوج میرسد. مهم ترین موضوع در انتخاب پرچم استفاده از بهترین پارچه و نوع چاپ می باشد و قیمت پرچم هم برحسب انتخاب شما تعیین خواهد شد. همچنین شرکت ما پرچم رومیزی و پرچم تشریفاتی و پایه پرچم را نیز به مشتریان عزیز ارائه میکنیم.

 

سوالات متداول در ارتباط با خرید پرچم محرم

آیا قیمت چاپ پرچم محرم در تولیدی های تهران قیمتی منطقی است؟

قیمت چاپ پرچم های محرم در تولیدی چاپ مهام کاملا منطبق با تعرفه های تعیین شده ویژه 1400 است.

آیا امکان چاپ پرچم ویژه محرم در مرکز چاپ مهام به صورت فوری وجود دارد؟

امکان چاپ پرچم (محرم) به صورت فوری یکی از مهم ترین خدماتی است که در مرکز چاپ مهام می توانید شاهد آن با بالاترین کیفیت ممکن باشید.

قیمت پرچم بزرگ محرم در چاپ مهام چقدر است؟

هر یک از متقاضیان خرید پرچم های بزرگ به ویژه پرچم های مذهبی امکان دریافت لیست قیمت به صورت آنلاین را خواهند داشت.

برای تولید پرچم های مذهبی از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

با توجه به نظر و هدف اصلی مشتریان از انواع پارچه های جیر، ژرسه و ساتن برای دوحت پرچم های مذهبی استفاده می شود.

امکان خرید پرچم محرم در تیراژهای بالا وجود دارد؟

امکان خرید پرچم های محرم در تیراژهای بالا با بهترین کیفیت و بدون هیچ محدودیتی در چاپ مهام وجود دارد.

4.4/5 - (34 امتیاز)
.