پرچم ریسه ای پارچه ای از جمله محصولاتی می باشد که عموما جهت آذین بندی و تزیین محل و محوطه مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربردی ترین و جامع ترین مدل از ریسه های پرچم، ریسه پرچم ایران است که در کشور عزیزمان مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم ریسه ای ایران را به وفور می توان در معابر شهری، سازمانها و مراکز خصوصی و دولتی، دانشگاه ها و مدارس و… علی الخصوص در ایام خاصی همانند دهه فجر مشاهده کرد. در ادامه توضیحات تکمیلی بابت پرچم ریسه ای ایران در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

ابعاد پرچم ریسه ای ایران

سایز ریسه پرچم ایران در حالت استاندارد عموما در دو سایز 40*30 و 30*20 سانتی متر به صورت مثلثی و مستطیل تولید و عرضه می شود.

پارچه پرچم ریسه ایران

  • پارچه ساتن
  • ژرسه
  • فلامنت

چاپ پرچم ریسه ای ایران

چاپ پرچم ریسه ای ایران از نوع چاپ سیلک اسکرین بوده که به خاطر ویژگی نوع چاپ، طرح پرچم ایران از دو طرف پارچه پرچم نمایان بوده و قابلیت شستشو دارد.

تولید پرچم ریسه ای ایران

یکی از تولیدات مجموعه چاپی مهام، تولید ریسه پرچم ایران می باشد که علاوه بر کیفیت مناسب پارچه، دارای کیفیت چاپ بالایی می باشد و ریسه پرچم ایران و پرچم تشریفاتی ایران از بهترین گزینه ها جهت هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسمات ملی و آیینی، اللخصوص سالگرد پیروزی انقلاب در ایام دهه فجر می باشند.

خرید پرچم ریسه ای ایران

ریسه پرچم ایران عموما در تمامی ایام سال اللخصوص در ایام مناسبتی مانند دهه فجر به صورت عمده در انبار چاپ پرچم مهام موجود بوده و شما عزیزان جهت خرید پرچم ریسه ای ایران می توانید سفارشات خود را از طریق کانالهای ارتباطی مجموعه در اختیار ما قرار داده و این اطمینان خاطر را داشته باشید که در اسرع وقت محصول خریداری شده بدستتان خواهد رسید.

فروش پرچم ریسه ای ایران

فروش ریسه پرچم ایران در شرکت پرچم مهام به صورت عمده و خرده فروشی قابل عرضه می باشد. سفارشات عمده پرچم ریسه ای ایران و پرچم رومیزی با تخفیفات ویژه ای به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد. با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.