اگر شما صاحب شرکت بزرگی هستید یا می خواهید برای جلوه بهتر محیط کسب و کار، از بهترین چاپ پرچم تشریفاتی استفاده کنید.

کیفیت مهم ترین رکن در چاپ پرچم های تشریفاتی به شمار می رود. پرچم تشریفات ساتن (مات) از جمله محبوب ترین انواع پرچم هایی است که بسیاری از شرکت ها و سازمان در مناسبت های مختلف با طراحی لوگو یا آرم مخصوص خود روی آن ها، جلوه ای ویژه از خود را به نمایش می گذارند.

مجموعه چاپ مهام یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرچم تشریفات است که کیفیت اولویت کار این مجموعه است. برخی از محصولات این مجموعه شامل موارد زیر است: 

  • پرچم تشریفات لمینت
  • پرچم تشریفات ریشه دار
  • پرچم تشریفات لیزری
  • پرچم تشریفات دورو

در ادامه به بررسی مشخصات تولید شده پرچم تشریفات در چاپ مهام می پردازیم.  

مشخصات انواع پرچم های تشریفات در چاپ مهام

پرچم های تشریفات به دو دسته پرچم دورو و لمینت تقسیم بندی می شود. پرچم لمینت شامل دو دسته ریشه دار و لیزری است.

1. پرچم تشریفات لمینت

پرچم تشریفات لمینت لبه لیزری

چاپ-پرچم-تشریفات لمینت

چاپ پرچم تشریفات لمینت لبه لیزری

قیمت

زمینه سفید

از ۵۰۰ هزار تومان

زمینه رنگی

از ۵۴۰ هزار تومان

پرچم تشریفات لمینت ریشه دار

جهت اطلاع از لیست قیمت پرچم تشریفات ریشه دار با چاپ مهام تماس بگیرید.

2. پرچم تشریفات دو رو

پرچم_تشریفات_لوگو_دورو_ریشه_دار_ساتن_مات-

چاپ پرچم تشریفات دو رو

قیمت

زمینه سفید

از ۵۴۰ هزار تومان

زمینه رنگی

از 610 هزار تومان

نمونه کار های پرچم تشریفات

توضیحات کلی درباره چاپ پرچم تشریفاتی با کیفیت

امکان چاپ پرچم تشریفاتی بزرگ با پس زمینه سفید و پس زمینه رنگی وجود دارد، بنابراین مشتریان با توجه به نوع کاربرد این پرچم رنگ پس زمینه را مشخص می کنند.

ابعاد پرچم تشریفاتی کاملا متفاوت بوده اما ابعاد استاندارد آن 90 * 150 سانتی متر می باشد. این پرچم ها به منظور افزایش هر چه بهتر نما و ظاهر، ریشه دوزی می شوند، همچنین قابلیت شستشو از دیگر موضوعاتی است که می توان به آن برای معرفی این پرچم ها اشاره کرد.

هر چند که مراحل چاپ پرچم از نظر بسیاری از مشتریان، مراحلی ساده است که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود، اما مهارت، تجربه و البته دقت در چاپ پرچم پارامترهای مهمی است که کیفیت پرچم چاپ شده را مشخص خواهد کرد.

جنس پارچه مورد استفاده برای دوخت و چاپ طرح یا لوگو شرکت از جمله موضوعاتی است که در ایستایی هر چه بهتر پرچم های تشریفاتی مؤثر خواهد بود. از انواع روش چاپ پرچم تشریفاتی می توان به روش چاپ دیجیتال و همینطور روش سیلک اشاره کرد.

بهترین پارچه برای چاپ پرچم تشریفاتی ایستاده پارچه مخمل و ساتن است.

چاپ پرچم تشریفات دیجیتال

پرچم تشریفاتی دیجیتال از نمونه های جدید و مدرن چاپ پرچم است که در حال حاضر توجه بسیاری از مشتریان را نیز به خود جلب کرده، چرا که استفاده از پارچه ساتن برای طراحی و چاپ این پرچم باعث زیبایی دو چندان آن می شود.

شکل مخروطی در چاپ پرچم تشریفات دیجیتال با توجه به استفاده از پارچه ساتن به خوبی حفظ می شود.

از دیگر دلایل محبوبیت چاپ دیجیتال پرچم های تشریفات می توان به عدم محدودیت در چاپ لوگو یا طرح های سازمانی روی آن اشاره کرد.

همچنین چاپ پرچم تشریفات (دیجیتال) تمام رنگی یا زمینه سفید از دیگر قابلیت های ویژه این نوع روش چاپ است که باید به آن اشاره کرد. انتخاب پرچم های تشریفاتی دیجیتال (بدون ریشه) باعث ایستایی بهتر و در نتیجه جلوه بیشتر پرچم از نظر بیننده می شود. برای این پرچم ها از پایه چدنی با طرح پنجه شیری و خورشیدی استفاده می کنند.

چاپ پرچم تشریفاتی ایستاده

 

 

پرچم های تشریفاتی که در ابعاد بزرگ طراحی و چاپ می شوند.

به طور معمول روی پایه هایی با ارتفاع حداقل 2 قرار می گیرند. این موضوع باعث افزایش سطح دید پرچم می شود.

 

اهمیت چاپ پرچم تشریفاتی جذاب

چاپ پرچم تشریفاتی جذاب یکی از مهم ترین عوامل در بازاریابی مستقیم برند یا محصولاتی است که قصد تبلیغ آن را دارید. این نوع از پرچم ها می توانند در محیط های مختلف حتی با فضایی محدود به صورت ایستاده قرار بگیرند.

در نتیجه به خوبی در معرض دید افراد قرار می گیرند. میزان تاثیرگذاری روانی پرچم ها به عنوان یک روش تبلیغاتی مستقیم بالا بوده و نمی توان اهمیت آن را انکار نمود.

برای جذابیت هر چه بیشتر این نوع از پرچم ها، امکان استفاده از پارچه های ساتن مات یا براق وجود دارد، البته نقش پایه انتخاب شده برای پرچم تشریفاتی نقش حائز اهمیتی است.

استفاده از پرچم های مخروطی با هدف تبلیغات یا نمایش لوگو نیز امکانپذیر است. مناسب ترین پایه پرچم تشریفات پایه های پنجه شیری و خورشیدی است.

این پایه ها به واسطه برخوردار بودن از درخشندگی، زیبایی و همچنین دوام بالا باعث افزایش استفامت پرچم و ایستایی رضایت بخش آن می شود.

در صورت برخورد اشیا یا افراد با پرچم های تشریفاتی که روی پایه شیر و خورشیدی قرار گرفته اند، امکان آسیب دیدگی هر یک از موارد یاد شده و البته پرچم، بسیار ناچیز است.

سفارش چاپ پرچم تشریفاتی

در صورتی که متقاضی برای سفارش پرچم تشریفاتی هستید می توانید با بررسی نمونه های چاپ شده در مراکز مختلف بهترین و مناسب ترین نوع پرچم را انتخاب نمایید.

فراموش نکنید که کاربرد بسیاری از پرچم ها ارتباط مستقیمی با کیفیت چاپ پرچم دارد، به این معنا که هر چه کیفیت چاپ بیشتر باشد، می توانید شاهد تاثیرگذاری بیشتر پرچم ها نیز باشید.

سفارش آنلاین چاپ پرچم تشریفاتی از ساده‌ترین روش هایی است که متقاضیان یا مشتریان می توانند با استفاه از آن علاوه بر ثبت سفارش و عدم نیاز به حضور در مرکز چاپ، از تعرفه ها، تیراژ تولید و همینطور کیفیت چاپ مطلع شوند.

سفارش اینترنتی چاپ پرچم تشریفاتی و خرید پرچم کشورها از جمله روش های مقرون به صرفه ای است که با انتخاب آن می توانید در زمان، وقت و انرژی به شکلی ملموس صرفه جویی کنید.

هزینه چاپ پرچم تشریفاتی چطور محاسبه می شود؟

محاسبه هزینه های مرتبط با چاپ پرچم تنها با توجه به جنس پارچه انجام نمی شود، فاکتورهای مهمی در تعیین این هزینه ها مؤثر هستند که از مهم ترین آن ها باید به کیفیت چاپ، نوع چاپ و البته تجربه مجموعه چاپ برای تولید محصولی درجه یک و کاملا باکیفیت اشاره کرد.

امکان دریافت لیست قیمت چاپ پرچم تشریفاتی از جمله موضوعاتی است که نگرانی درباره اطلاع از آخرین تعرفه های چاپ برای مشتریان را برطرف می کند.

به همین منظور می توانید جهت دریافت لیست قیمت پرچم تشریفات با کارشناسان چاپ مهام در تماس باشید. فراموش نکنید که نوع پس زمینه پرچم (سفید یا رنگی) از جمله پارامترهای موثر در قیمت چاپ پرچم تشریفات است.

قیمت ها همچنین در صورت سفارش اختصاصی طرح چاپ پرچم تشریفات متفاوت خواهد بود.

 

خرید پرچم تشریفات از بهترین مرکز تولید پرچم تشریفاتی

چاپ و خرید پرچم در بین بسیاری از روش های پرطرفدار جهت انجام تبلیغات یا اهداف بازاریابی به عنوان روشی کاملا کاربردی و اثربخش شناخته می شود.

چاپ پرچم تشریفاتی فوری از جمله انواع روش هایی است که می توان به آن اشاره کرد.
در این روش مدت زمان ثبت سفارش چاپ توسط مشتری تا زمان تحویل بسیار کوتاه بوده و بنابراین کیفیت اصلی ترین موضوعی است.

مشتریان باید در صورت انتخاب گزینه چاپ فوری پرچم تشریفات به آن توجه نمایند.

چاپ مهام در تهران با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه طراحی و چاپ انواع پرچم های تبلیغات، پرچم رومیزی، تشریفات و …

یکی از اصلی ترین مراکز چاپ پرچم های باکیفیت در ایران (تهران) به شمار می رود.

تعرفه های تعیین شده در مرکز چاپ مهام کاملا منطبق با تعرفه های 1400 بوده است.

از این حیث مشتریان می توانند اطمینان کاملی نسبت به دریافت فاکتور هزینه های چاپ پرچم داشته باشند.

برای ثبت سفارش چاپ پرچم تشریفاتی در مجموعه مهام می توانید همین حالا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

 
به این مطلب امتیاز دهید
.