فروش پرچم مذهبی

یکی از پرفروش ترین نوع پرچم ها میان مسلمانان، علی‌الخصوص شیعیان، پرچم های ویژه محرم و صفر و یا اعیاد می باشد. پرچم های مذهبی در سایز پرچم، جنس پارچه و نوع چاپ پرچم تفاوت دارند.

چاپ مهام به عنوان تولیدی پرچم مذهبی و مرکز فروش پرچم مذهبی در تهران، سهم بزرگی در تولید پرچم های مذهبی داشته و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

پرچم های مذهبی عمدتا در اعیاد و عزاداری مورد استفاده قرار میگیرند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش پرچم مذهبی خود و ملزومات پرچم هیئت های مذهبی با ما در ارتباط باشید.

فروش انواع پرچم مذهبی و محرم 

در بین بسیاری از مراکز تولید پرچم می توان با توجه به بررسی نمونه پرچم های تولیدی، بهترین مرکز تولید کننده پرچم را انتخاب نمود. از مهم ترین انواع پرچم مذهبی می توان به 7 مورد اشاره کرد، البته باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که روش های چاپ هر یک از این پرچم ها کاملا متفاوت است.

  • پرچم مذهبی دستی
  • پرچم مذهبی اهتزاز
  • پرچم مذهبی بزرگ
  • پرچم مذهبی عمودی
  • پرچم مذهبی افقی (کتبیه افقی)
  • پرچم های ریسه ای مشکی
  • انواع پلاکارد و پیشانی بند (سربند محرم)
  • پرچم رومیزی مذهبی
  • پرچم متری محرم
  • پیشانی بند محرم
  • پرچم محرم برای ماشین
  • پرچم کوچک محرم و عذاداری
  • خرید پرچم سیاه به صورت ساده و چاپ دار

بسیاری از خریداران پرچم های مناسبتی با در نظر داشتن این نکته که انتخاب پرچم مناسب تا چه اندازه در ایجاد فضایی مذهبی در محیط تاثیرگذار است می توانند با بررسی نمونه کار پرچم اهتزاز (افقی، عمودی)، پرچم های پشت منبری (ویژه ماه محرم)، پرچم های آویزی محرم، پرچم های مخمل (طرح پلاکارد) و یا انواع پرچم های کتبیه ای (افقی) بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.

فراموش نکنید که جهت سهولت در مراحل انتخاب پرچم های مذهبی می توانید همین حالا با کارشناسان مرکز چاپ مهام تماس بگیرید. اطمینان داشته باشید که پس از دریافت مشاوره های رایگان می توانید فورا مناسب ترین نوع از پرچم های مذهبی را مناسب با محل مورد نظر (جهت نصب) انتخاب نمایید.

پرچم مذهبی رومیزی

پرچم های رومیزی محرم همانگونه که از اسمشون پیدا است از کوچکترین سایز پرچم های موجود در بازار می باشد. معمولا دارای یک استند و یا یک پایه می باشد و به صورت سیلک و سابلیمیشن چاپ می شوند و از پارچه های محبوب مانند ساتن در آنها استفاده می شود.

پرچم مذهبی دستی

پرچم های مذهبی و محرم دستی بیشتر در دسته های مذهبی کاربرد دارد. این نوع از پرچم ها سبک بوده تا به راحتی بتوان آن را حمل کرد.

پرچم کتیبه مذهبی

پرچم کتیبه محرمی

پرچم های کتیبه محرمی معمولا از جنس پارچه پاناما ساخته می شود و از آنها تکیه ها و مساجد و در خانه ها استفاده میشود. مهمترین نکته در پرچم کتیبه ای این است که میتوان در سایز های متفاوت تهیه شوند و معمولا قیمت های متفاوتی دارند.

پرچم بزرگ (اهتزاز) مخصوص محرم

پرچم بزرگ (اهتزاز) مخصوص محرم

این مدل از پرچم محرم همانطور که از نامش مشخص است برای به اهتزار در آوردن ساخته شده اند معمولا چاپ آنها به صورت دیجیتال می باشد چون در این حالت هزینه کمتری صرف میشود نوشته های روی آن می تواند به هر اندازه و هر رنگی باشد.

پرچم مذهبی چارچوب دار

این نوع پرچم دارای دو سورن است برای اینکه راحت به چهارچوب اتصال پیدا کند. جنس این پارچه ها از فلامت و ساتن هست که در مقابل باد و شرایط محیطی دارای مقاومت لازمه باشد این پرچم دارای ابعاد بزرگی می باشد.

نوع پارچه پرچم های محرم

انواع پارچه‌های پرچم محرم که میتوان برای پرچم های عزای امام حسین (ع) استفاده کرد عبارتند از جنس ساتن یا جیر و ژرسه، و رنگ های سبز (نشانه ی اسلام) و رنگ های مشکی (نشانه عزا) می باشد.

انواع روش‌های چاپ پرچم محرم که میتوان استفاده کرد چاپ دیجیتال، سیلک و دیسپرس است. در مجموعه چاپ مهام جنس پارچه های پرچم مذهبی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت بالایی دارند.

بهترین پارچه برای چاپ پرچم هیئتی

برای چاپ پرچم هیئتی انتخاب پارچه مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چه میزان کیفیت پارچه انتخابی و در نهایت نوع چاپ پرچم، بهتر و باکیفیت تر باشد، عمر و دوام پرچم مذهبی چاپ شده نیز افزایش خواهد یافت. پارچه مورد نظر باید قابل شستشو نیز باشد.

ابعاد پرچم هیئت 

  • کتیبه-عرض- ۲۹۰- طول-۳۰ متر
  • ستونی- ۹۰ × ۲۹۰
  • پلاکارد- ۹۰ × ۲۰۰

 مهم ترین روش های چاپ پرچم محرم 

  •  چاپ دیجیتال
  •  چاپ سیلیک
  • بافت پرچم محرم
  • پرچم محرم تیکه دوزی شده
  • پرچم محرم طلاکوب شده
  • پرچم گلدوزی یا زری دوزی شده

در صورتی که یکی از خریداران پرچم های مذهبی هستید، بهتر است تا پیش از انتخاب نهایی پرچم محرم از مشاوره تخصصی و البته رایگان خرید پرچم های مذهبی ماه محرم که توسط کارشناسان مرکز چاپ مهام به متقاضیان ارائه می گردد، برخوردار شوید. به طور کلی استفاده از روش های مختلف چاپ پرچم تشریفاتی به ویژه روش چاپ پرچم لیزری، سیلک و همینطور دیجیتال با توجه به اهداف مشتریان انجام می گیرد.

افزایش میزان تولید پرچم هیئت در ماه محرم

ماه محرم و صفر از اهمیت بالایی برای ما ایرانیان برخوردار است، با فرا رسیدن این دو ماه اکثرا به فکر خرید وسایل مخصوصا خرید پرچم هیئت برای برگذاری هیئت ها و تکیه ها هستند. مجموعه تولیدی پرچم مهام، دست به فروش پرچم محرم و تولید پرچم هیئت و عزاداری زده است.

 

قیمت خرید پرچم مذهبی

چاپ پرچم مذهبی

چاپ فوری از جمله خدماتی است که مراکز چاپ انواع پرچم با فرا رسیدن مناسبت های خاص به مشتریان ارائه می نماید. چاپ فوری با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد، در نتیجه کیفیت ظاهری پارچه آسیب نمی بیند.

از طرفی دیگر زمان تعیین شده برای چاپ پرچم (پرچم محرم) به صورت فوری در مقایسه با دیگر انواع خدمات، کم‌تر خواهد بود. این موضوع تاثیر مستقیمی نیز بر قیمت پرچم محرم؛ چاپ فوری خواهد داشت. توجه داشته باشید که انواع متریال های چاپ پرچم از جمله چاپ دیجیتال، چاپسیلیک، دست نوشته و … می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی خرید پرچم مذهبی توسط مشتریان داشته باشد. استفاده از پارچه هایی نظیر ساتن، جیر یا مخمل رایج ترین نوع برای طراحی و چاپ پرچم های مذهبی است.

قیمت پرچم متری محرم با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر است، لذا برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت خرید پرچم مذهبی

هزینه چاپ پرچم محرم و پرچم های عزاداری بر مبنای جنس پارچه پرچم، سایز پرچم، نوع چاپ پرچم، ابعاد طرح و تعداد سفارش پرچم متغیر است. چاپ مهام با تولید انبوه در زمینه چاپ و تولید پرچم های محرم و عزاداری، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که محصولات محرمی خود را با کیفیتی عالی و قیمتی رقابتی عرضه نماید تا شما بتوانید مفهوم پرچم با کیفیت به همراه قیمت ارزان پرچم را درک نمایید.

کارشناسان ما آمادگی این را دارند تمام سوالات شما را بابت قیمت پرچم عزاداری علی‌الخصوص قیمت پرچم امام حسین (ع) را به صورت آنلاین پاسخگو باشند.

تولید و چاپ پرچم مذهبی

چاپ مهام به عنوان مرکز تولید و فروش پرچم محرم، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه چاپ و تنوع در طرح پرچم های محرم، این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که محصولات عرضه شده بتواند رضایت خاطر شما بزرگواران را جلب نماید.
فروش پرچم هیئتی / مذهبی که صفر تا صد مراحل طراحی و چاپ نهایی آن ها با توجه به مشخصات مورد نظر مشتریان انجام می گیرد، از طریق مرکز چاپ مهام به صورت آنلاین یا حضوری امکان‌پذیر گردیده است.

چاپ مهام، مرکز فروش پرچم محرم و مذهبی در تهران

چاپ مهام به عنوان مرکز فروش پرچم مذهبی و مرکز فروش پرچم محرم در تهران، سالانه تعداد زیادی از انواع پرچم های مذهبی را در طرح های گوناگون تولید و در بازار پرچم به فروش رسانیده است.

پرچم های مذهبی به صورت کار آماده و سفارش با طرح دلخواه شما قابل عرضه است. جهت خرید پرچم مذهبی و سفارش پرچم محرم، با همکاران ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را جهت خرید پرچم مذهبی و پرچم های مناسبتی دریافت نمایید.

از جمله مهم ترین خدماتی که در حوزه فروش و خرید پرچم مذهبی در تهران و در مرکز چاپ مهام می توانید شاهد آن باشید، باید به خرید و فروش مستقیم انواع پرچم های مذهبی در مناطق مختلف اشاره کرد.

  •  فروش پرچم مذهبی در شمال تهران
  •   فروش پرچم مذهبی در جنوب  تهران
  •   فروش پرچم مذهبی در شرق تهران
  •  فروش پرچم مذهبی در  غرب تهران

سوالات متداول در ارتباط با خرید پرچم محرم

آیا قیمت چاپ پرچم محرم در تولیدی های تهران قیمتی منطقی است؟

قیمت چاپ پرچم های محرم در تولیدی چاپ مهام کاملا منطبق با تعرفه های تعیین شده ویژه 1400 است.

آیا امکان چاپ پرچم ویژه محرم در مرکز چاپ مهام به صورت فوری وجود دارد؟

امکان چاپ پرچم (محرم) به صورت فوری یکی از مهم ترین خدماتی است که در مرکز چاپ مهام می توانید شاهد آن با بالاترین کیفیت ممکن باشید.

قیمت پرچم بزرگ محرم در چاپ مهام چقدر است؟

هر یک از متقاضیان خرید پرچم های بزرگ به ویژه پرچم های مذهبی امکان دریافت لیست قیمت به صورت آنلاین را خواهند داشت.

برای تولید پرچم های مذهبی از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

با توجه به نظر و هدف اصلی مشتریان از انواع پارچه های جیر، ژرسه و ساتن برای دوحت پرچم های مذهبی استفاده می شود.

امکان خرید پرچم محرم در تیراژهای بالا وجود دارد؟

امکان خرید پرچم های محرم در تیراژهای بالا با بهترین کیفیت و بدون هیچ محدودیتی در چاپ مهام وجود دارد.

4.4/5 - (34 امتیاز)
.