امروز مقاله ای را آماده کردیم که بتواند شما عزیزان را به درستی با چاپ سابلیمیشن یا چاپ برگردن روی پارچه آشنا کنیم. چاپ سابلیمیشن روی پارچه، یکی از کاربردهای چاپ sublimation می باشد ازموارد کاربردی دیگر این چاپ علاوه بر چاپ پرچم و چاپ روی پارچه می توان به چاپ تیشرت، چاپ لیوان و چاپ روی اجسام اشاره کرد. چاپ سابلیمیشن از بهترین و با کیفیت ترین چاپ های موجود روی پارچه می باشد. چاپ سابلیمیشن به دو صورت چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم قابلیت انجام دارد.

چاپ مستقیم سابلیمیشن

در روش چاپ مستقیم sublimation دستگاه به صورت مستقیم بر روی خود پارچه طرح را چاپ می کند و سپس بعد از چاپ، پارچه مستقیما وارد اتاقک حرارت شده و رنگ روی پارچه تثبیت می شود.

چاپ غیر مستقیم سابلیمیشن

روش دیگر چاپ سابلیمیشن، چاپ غیر مستقیم روی پارچه و اجسام می باشد. بدین صورت که در ابتدا طرح چاپ مورد نظر بر روی کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن با دستگاه پلاتر و با استفاده از جوهرهای مخصوص این چاپ پرینت می شود. جوهرهای چاپ سابلیمیشن از نوع حراراتی بوده که به حرارات واکنش نشان میدهد. بعد از چاپ طرح، کاغذ چاپ شده را روی محصول مورد نظر قرار میدهند سپس به وسیله دستگاه پرس حرارتی و یا کلندر با حرارات مناسب، حرارت داده و چون جوهر به حرارت واکنش نشاه می دهد، رنگ از روی کاغذ جدا شده و به جسم مورد نظر منتقل می شود.
در چاپ سابلیمیشن، طرح و رنگ چاپ شده بر روی اجسام تثبیت می شود. چاپ سابلیمیشن دارای مقاومت بالایی بوده که پس از چاپ امکان جداسازی و پاکسازی رنگ وجود ندارد، به همین دلیل چاپ سابلیمیشن کاملا ثابت بوده و قابلیت شستشو دارد.

نمونه کارهایی که در چاپ غیر مستقیم سابلیمیشن قابلیت اجرا دارند عبارتند از :

  1. چاپ پرچم
  2. چاپ کوسن
  3. چاپ تیشرت
  4. چاپ شال و روسری
  5. چاپ روتختی
  6. چاپ پارچه های رومیزی
  7. چاپ پارچه های مبلی
  8. چاپ پرده
  9. چاپ ساک دستی پارچه ای
  10. چاپ لیوان
  11. چاپ ظروف

ویژگی های چاپ سابلیمیشن

  1. چاپ مقاوم با کیفیت بالا ( قابلیت شستشو دارد)
    قیمت مناسب
  2. چاپ انواع طرح ها و رنگ ها بدون محدودیت
  3. امکان تولید محصول با تیراژهای متنوع حتی یک عدد

خدمات ارائه شده چاپ سابلیمیشن چاپ پرچم :

مهمترین بخش تولیدی چاپ مهام، تولید و چاپ پرچم است. چاپ مهام به عنوان یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مراکز چاپ پرچم و پارچه در ایران، این توانایی را داراست که انواع پرچم تشریفات، رومیزی و اهتزاز را بدون محدودیت در رنگ و سایز تولید نماید، لذا این اطمینان خاطر به شما عزیزان داده می شود که در زمینه تولید و چاپ پرچم برای شما محدودیتی وجود نخواهد داشت.گروه تولیدی مهام با در اختیار داشتن بروزترین دستگاههای چاپ سابلیمیشن و کارگاه تولیدی چاپ سیلک، این امکان را برای شما فراهم آورده که بدون محدودیت بتوانید محصول مورد نظر خود را به مرحله تولید برسانید.

نمونه های تولید و چاپ پرچم

  1. چاپ پرچم رومیزی
  2. چاپ پرچم تشریفات
  3. چاپ پرچم اهتزاز
  4. چاپ پرچم ایران
  5.  چاپ پرچم کشورها
  6. چاپ پرچم محرم و پرچم های مذهبی
  7.  چاپ پرچم ساحلی
  8. تولید و فروش انواه ریسه ایران، مذهبی و مناسبتی
  9. چاپ و فروش پرچم های دستی
  10. چاپ پرچم تبلیغاتی
  11. چاپ پرچم هواداری

چاپ شال و چاپ روسری

چاپ روسری

ما به عنوان یکی از مراکز تخصصی چاپ سابلیمیشن، توانایی تولید انواع شال و روسری را داریم. طرح ها درواحد طراحی شرکت آماده شده و شما عزیزان می توانید در میان هزاران طرح، طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید و یا اینکه طرح اختصاصی خود را به صورت سفارشی چاپ نمایید.

 

چاپ تیشرت

یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی مهام، چاپ تی شرت سفارشی می باشد. اگر خواهان تیشرت سفارشی با طرح دلخواه خود هستید، چاپ مهام این توانایی را داراست که عکس، متن و طرح دلخواه شما را روی تیشرت چاپ کند.چاپ sublimation  ارائه شده در تولیدی مهام این امکان را به شما می دهد که بدون محدودیت در رنگ و سایز چاپ محصولی با کیفیت را از ما هدیه بگیرید. تی شرت ها به صورت مردانه، زنانه وبچه گانه و در مدل های یقه گرد، یقه دار و … عرضه می شود. با ما در ارتباط باشید.

چاپ کوسن

شاید برای خیلی ها این تصویر کم رنگ باشد، یا اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشد که می توان تصویر یا طرح دلخواه را روی کوسن چاپ کرد. این امکان وجود دارد که عکس وطرح خود را روی کوسن چاپ کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. طرح روی کوسن بسته به انتخاب و سلیقه شماست و در این زمینه هیچ محدودیتی بابت چاپ کوسن، طرح و رنگ آن وجود ندارد.به عنوان مثال میتوانید چاپ کوسن با عکس کودکان، چاپ کوسن تولد، چاپ کوسن سالگرد ازدواج و حتی چاپ کوسن با لگو و آرم شرکت و سازمان خود را سفارش دهید. چاپ روی کوسن از نوع سابلیمیشن بوده که کیفیتی فوق العاده را داراست. کوسن می تواند یکی از بهترین هدایا برای عزیزانتان باشد.این محصول از آن دسته از اجناسی بوده که با وجود کوچک بودن می تواند زیبایی خاصی به مکان شما بدهد و شما به راحتی می توانید بسته یه سلیقه خود آن را با وسایل محیط تان ست کنید.

چاپ پارچه رومیزی یا چاپ رانر

محصول دیگری که طرافداران زیادی دارد چاپ پارچه های رومیزی است.شما می توانید طرح و عکس دلخواه خود را بر روی پارچه جهت استفاده روی میز محیط تان چاپ بگیرید و نمایی زیبا و جذاب به دکوراسیون منزل یا محل کارتان بدهید. در چاپ رانر همانند سایر محصولات تولیدی مهام محدودیتی در چاپ و رنگ وجود ندارد و شما می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که طرح شما با بهترین کیفیت به شما تحویل داده خواهد شد.

چاپ پارچه مبل

خدمت دیگر از مجموعه بزرگ چاپ پارچه مهام، چاپ پارچه های مبل می باشد. امروزه خاص بودن امتیازی است که میتواند در هر حالتی حال خوب به شما القاء کند.خیلی از خریداران مبلمان به دنبال طرح های خاصی از پارچه هستند و یا خود طرح و عکس خاصی را مد نظر دارند، ولی گاها بدلیل محدودیت در طرح پارچه های مبل نا امید شده و به ناچار مجبور به انتخاب می شوند.چاپ مهام این امکان را برای شما فراهم کرده که طرح و عکس دلخواه خود را بر روی پارچه های مبل چاپ کرده که زیبایی دو چندان به همراه رضایت کامل از خریدتان را به شما هدیه دهد. با ما در ارتباط باشید.

چاپ رو تختی و پرده

چاپ رو تختی و پرده خدمتی دیگر از چاپ مهام است که شما عزیزان این امکان را دارید که طرح و نقش دلخواهتان را بر روی این دو محصول چاپ کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.