پرچم رومیزی لمینت

پرچم یکی از راه های معرفی برند و محصولات هر شرکت یا سازمانی است. این پرچم ها بسته به نیاز مشتری کاربردها و انواع مختلفی دارد. چاپ پرچم لمینت رومیزی یکی  دیگر از تولیدات چاپ مهام به شمار می رود. این پرچم در رنگ ها و طرح های متنوع و به دلخواه مشتری در این مرکز چاپ به چاپ و فروش می رسد.

یکی از مرغوب ترین پارچه های به کار رفته در ساخت و چاپ پرچم رومیزی لمینت ساتن مرغوب است که به خاطر براقی خاص خود می تواند روی میز کار یا کتابخانه شما خود نمایی کند و معرف برند شرکت یا محصول شما باشد. در پشت این پرچم ها یک طلق قرار گرفته است که به ایستایی پرچم رومیزی کمک می کند و از شل و وارفته دیده شدن آن جلوگیری می کند.

 

چاپ پرچم رومیزی لمینت در تهران

شما در هر کجای تهران که صاحب کسب وکاری هستید و به پرچم رومیزی برای معرفی تجارت خود نیاز دارید، می توانید با چاپ پرچم لمینت رومیزی باکیفیت با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی هم به محیط کارتان زیبایی خاصی ببخشید وهم کسب وکار خود را معرفی کنید. کافی است برای خرید پرچم لمینت رومیزی با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از پرچم لمینت رومیزی

استفاده از پرچم رومیزی و گذاشتن آن در حالی که شعار تبلیغاتی شرکت شما روی آن حک شد نشان دهنده هویت شرکت یا سازمان شماست. این پرچم ها ابعاد کوچکی دارند به طوری که می توان آن ها روی میز مدیر دکورها و کتابخانه، پیشخوان هتل و موارد مشابه گذاشت. پرچم لمینت رومیزی با اینکه جای کمی اشغال می کند، در عوض کارایی زیادی در جلوه گری برند تجاری شما دارد.

 

ویژگی پرچم رومیزی لمینتی

  • ایستایی بالا
  • قابلیت شستشو
  • بادوام و استحکام زیاد
  • ارزان و مقرون به صرفه

انواع چاپ پرچم رومیزی لمینت در طرح و رنگ های متنوعی در چاپ مهام در بالاترین سطح کیفی و مرغوبیت پارچه انجام می شود. شما می توانید این پرچم ها به شکل ریشه دار، بدون ریشه پایه دار و بی پایه سفارش دهید.

 

جنس پارچه پرچم رومیزی لمینت

آن چه در انتخاب پرچم رومیزی حائز اهمیت است، جنس پارچه است. چون اگر پارچه بی کیفیتی در تولید پرچم رومیزی لیمنت به کار برده شود، ممکن است بعد از مدتی دچار خرابی و پارگی شود. هم چنین چون کیفیت خوبی ندارد، پرچم جلوه و زیبایی خود را از دست می دهد.

معمولا دو نوع ساتن در ساخت این پرچم ها به کار برده می شود. ساتن مات که این جنس پارچه آن درخشش کمتر اما قیمت مناسبی دارد و ساتن براق که بهترین نوع پارچه برای پرچم رومیزی هستند و زیبایی خیره کنندگی به پرچم های رومیزی می دهند و به جلوه گری بیشتر آن کمک می کند.

 

 ابعاد پرچم رومیزی لمینت

پرچم های رومیزی لمینت در اندازه های مختلفی به چاپ می رسند. هر کدام از مدل های این پرچم اندازه مخصوص خود را دارند. به طورمثال پرچم لمینت رومیزی اندازه با طول 30 و عرض 20 سانتی متری، مدل ال پرچم لمینت رومیزی ابعادی در طول 27 و عرض 9 سانتی متری دارد. پرچم مدل تی هم از دو عدد پرچم لمینت ساخته شده است که طول 27 سانتی متری و عرض 9 سانتی متری دارد. پرچم مدل V هم در دارای طول 30 سانتی متر و عرض 20 سانتی متری می باشد.

 

روش چاپ پرچم رومیزی لمینت

چاپ پرچم لمینت رومیزی به روش دیجیتال انجام می شود. در این روش چاپگر به دستگاه وصل می شود و بعد از اتمام چاپ پارچه پرچم به همراه لمینت براق به زیر دستگاه پرس حرارتی می برند. در این چاپ قابلیت چاپ دور و هم وجود دارد.

 

فروش پرچم رومیزی لمینت

فروش پرچم رومیزی لمینت

چاپ مهام به عنوان مرکز چاپ پرچم رومیزی لمینتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت محصولات خود را به مشتری ارائه می دهد. این مرکز چاپ با به کار گیری تیم حرفه ای طراحان توانسته است پرچم های رومیزی لمینت زیادی را به چاپ برساند. شما در چاپ مهام می توانید بسته به سلیقه و نیازتان طرح دلخواه را خودتان انتخاب کنید. این مرکز برای سلیقه مشتری احترام زیادی قائل است. این مرکز علاوه بر پرچم رومیزی، چاپ پرچم اهتزاز، محرم، تشریفات و … را نیز انجام می دهد.

 

قیمت چاپ پرچم رومیزی لمینت

چاپ مهام مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هزینه چاپ پرچم رومیزی لمینت را از شما دریافت می کند. البته فاکتورهایی مانند: جنس پارچه پرچم، اندازه پرچم، پایه پرچم ریشه دار یا بدون ریشه دار بودن پرچم روی قیمت نهایی تاثیر می گذارند.

نتیجه گیری

چاپ پرچم لمینت رومیزی توسط چاپ مهام می تواند در موفقیت کسب و کار شما موثر باشد. پرچم های لمینت زیبا و باکیفیت این مرکز چاپ علاوه بر این که راهی برای تبلیغ برند شما هستند، به میز کار شما هم زیبایی خیره کننده ای می بخشند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.