پرچم تشریفات مخروطی یکی از انواع پرچم های تشریفات می باشد که با ظاهر بسیار شیک و قابل توجهی که دارد، برای سمینارها و مراسمات مجلل مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم تشریفات مخروطی یکی از انواع پرچم های تشریفات می باشد که با ظاهر بسیار شیک و قابل توجهی که دارد، برای سمینارها و مراسمات مجلل مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این نوشتار به معرفی پرچم تشریفات مخروطی خواهیم پرداخت.

لازم است به عرضتان برسانیم که موسسه چاپ مهام به تولید انواع پرچم های تشریفاتی مخروطی شکل پرداخته و همواره با بالاترین کیفیت، جنسی مرغوب و بسیار منحصر به فرد آنان را به مشتریان خاص پسند خود ارائه می دهد. جهت هر گونه مشاوره و سفارشی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

پرچم تشریفات مخروطی چیست؟

پرچم-ایران

 

چاپ پرچم تشریفات مخروطی یکی دیگر از خدمات ارزنده چاپ مهام بوده که پارچه ای از جنس ساتن آمریکایی داشته و به وسیله چاپ دیجیتال تهیه و تولید می شود. این پرچم ها به شکل رومیزی کاربرد دارد و همواره نمایی زیبا و کاملا رسمی به محیط می بخشد. شما می توانید جهت خرید پرچم تشریفات مخروطی انواع ریشه دار و بی ریشه آن را در حالت لمینت و ایستاده سفارش بدهید. فراموش نکنید، پرچم به ویژه این نوع از پرچم ها در سمینار، جشن و مراسمات و بسیاری از مکان های رسمی و غیر رسمی دیگر به نوعی هویت و شخصیت موسسه ها را نشان می دهند.

قیمت پرچم تشریفات مخروطی

برای پرچم ها معمولا نمی توان قیمت دقیقی عرض کرد. قیمت پرچم تشریفات مخروطی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که برحسب سلیقه و نیاز مشتری تهیه می گردند. جنس و نوع پارچه، نوع پایه که در زیبایی و ایستادگی پرچم تاثیر گذار است، نوع چاپ پارچه، ابعاد و اندازه و بسیاری از مسائل دیگر که در وهله اول کارشناسان ما تمام آن ها را برآورد کرده و به سمع مشتری می رسانند. جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت پرچم تشریفات با ما ارتباط برقرار نمایید.

تفاوت های پرچم تشریفات مخروطی با پرچم تشریفات معمولی

معمولا سوالاتی که اکثر کاربران چاپ مهام از کارشناسان می پرسند، این است که تفاوت پرچم تشریفات مخروطی و معمولی چیست؟ در پاسخ به سؤال شما دوستان باید عرض کنیم که پرچم تشریفات مخروطی همواره از لحاظ نوع پارچه که یک رو هستند یا دو رو و برخی مسائل دیگر تفاوت دارد که در ادامه به سمع و نظرتان می رسانیم. قبل از هر موضوعی اول به این بیندیشید که شما چه مدت زمانی می خواهید، از پرچم استفاده کنید.

اگر پرچم تشریفاتی را تنها برای تبلیغات نیاز دارید که مدت زمان کوتاهی را شامل می گردد، بنابراین چرا می خواهید هزینه های اضافه انجام دهید؟ ما به شما پرچم تشریفات ساده را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمتتان قرار خواهیم داد. اما اگر برای سمینار و یا همایش های مهم به سفارش پرچم پرداخته اید و مدت زمان طولانی آن را به کار خواهید گرفت، خرید پرچم تشریفات مخروطی انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. در هنگام تولید پرچم های مخروطی روش خاصی به کار گرفته می شود.

معمولا در بین دو لایه پارچه زیرین و روین پرچم تشریفات مخروطی یک لایه مواد خاصی قرار می دهند که با حرارت آن را صاف می کنند. این موضوع در ایستادگی پرچم تاثیری وافر داشته و نیازی به کوچکترین تنظیمی نیز نخواهد بود. این خود یکی از فرق پرچم تشریفات مخروطی با پرچم تشریفات معمولی می باشد. حال در ساخت پرچم تشریفات معمولی نیز مواد نگهدارنده ای استفاده نشده و برای ایستادگی از میله و تنظیم دستی استفاده می کنند. این پرچم ها هر دو از پارچه ساتن آمریکایی مات و براق برخوردار بوده و متناسب با سلیقه مشتری تهیه می گردند. هر کدام از این پرچم ها را که از چاپ مهام بخواهید، کیفیت حرف اول را خواهد زد.

کاربرد پرچم تشریفات مخروطی

چیدمان-پرچم-در-تشریفات 1

 

پرچم تشریفات مخروطی در تمام عرصه ها با توجه به ظاهر خیره کننده و استحکام و مقاومت عالی که دارد، به کار گرفته می شود. این کاربرد می تواند متناسب با مناسبت های مختلف تغییر نماید. مراسمات مذهبی سران، شرکت ها و موسسات، جشن و مراسم های بزرگ و مهم و … از پرچم مخروطی استفاده می کنند. این پرچم ها از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار بوده و هر طرحی را که نتوان چاپ نمود، بر روی پرچم های تشریفات مخروطی قابل چاپ است. زیبایی و کیفیت را از ما بخواهید.

فروش پرچم تشریفات مخروطی

امروزه در تمامی مراکز فروش پرچم می توان تولید پرچم های مخروطی را نیز مشاهده کرد. ولی آنچه که در اینجا حائز اهمیت است، کیفیت و مرغوبیت محصول متناسب با مبلغی که هزینه می کنید، می باشد. چاپ مهام به عنوان بزرگ ترین مرکز تولید پرچم تشریفات مخروطی این افتخار را دارد که در حضور شما عزیزان بوده و با هدف جلب رضایت مشتری مرغوب ترین و با کیفیت ترین پرچم را برایتان آماده کند.

جهت خرید پرچم تشریفات مخروطی تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید و محصول نهایی خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید،هم چنین چاپ پرچم رومیزی و چاپ پرچم ایستاده تبلیغاتی از دیگر خدمات ما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.