خرید-پرچم-یا-صاحب-الزمان

در اعیاد مختلف خصوصا نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) آنچه چیز از همه به چشم می خورد، پرچم یا صاحب الزمان در ابعاد مختلف است. بیشتر افراد تمایل دارند پرچم یا صاحب الزمان را سفارش بدهند و با خرید پرچم یا صاحب الزمان و آن در محله ها ، درب خانه یا مسجد حسینه یا مراسم مختلف خود قرار بدهند، به این شکل عشق و ارادت خود را به مهدی موعود ابراز کنند.

چاپ مهام کلیه پرچم های یا صاحب الزمان را با کیفیت بالای چاپ، مرغوبیت پارچه و قیمت مناسب و در کوتاهترین زمان در اختیار مشتری قرار می دهد.

 

نحوه چاپ پرچم یا صاحب الزمان

این مرکز با کادری از حرفه ای ترین طراحان و تولید کننده پرچم همواره سعی کرده است که با ارائه کیفیت بی نظیر پارچه در ساخت پرچم یا صاحب الزمان خدمات مطلوبی را ارائه دهد تا بتواند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

چاپ پرچم یا صاحب الزمان با بروزترین دستگاه های چاپ به روش سیلیک، دیجیتال و سابلیمیشن انجام می شود. ما بابت کیفیت چاپ به شما اطمینان می دهیم که پرچم های نیمه شعبان یا صاحب الزمان از استحکام و مقاومت بالایی برخودار می باشند.

 

جنس پرچم یا صاحب الزمان

جنس-پرچم-یا-صاحب-الزمان

برای افرادی که نمی دانند کدام جنس پارچه مرغوبیت دارد یا کدام چاپ بهتر است، باید بگوییم که با ، خرید پرچم ساتن طرح مذهبی نیمه شعبان و خرید پرچم مخمل یا صاحب الزمان می توانند خیالتان از بابت کیفیت و جنس پارچه آسوده باشد.

چاپ مهام بهترین کیفیت پارچه را در اختیار مشتری خود قرار می دهد. البته پارچه مخمل پارچه شناخته شده ای که در صنعت مبل سازی و پرده دوزی به کار می رود. این پارچه در مقایسه با پارچه های دیگر مثل پرچم ساتن تمام رنگی یا صاحب الزمان بسیار بهتر است.

ابعاد و طرح پرچم یا صاحب الزمان

پرچم یا صاحب الزمان ابعاد مختلفی دارد و در اندازه های مختلف و بسته به کاربرد آن قابل سفارش می باشد. هم چنین شما مشتریان عزیز می توانید در هنگام خرید پرچم طرح یاصاحب الزمان از مرکز چاپ مهام طرح و رنگ پارچه را خودتان انتخاب کنید. ما در این مرکز چاپ به درخواست و سلیقه مشتری احترام زیادی قائل هستیم.

 

قیمت پرچم السلام علیک یا صاحب الزمان

از آن جایی که ما بی واسطه اقدام به تولید و فروش و چاپ پرچم مذهبی ویژه نیمه شعبان خصوصا پرچم یا صاحب الزمان می کنیم،  شما می توانید با کمترین قیمت پرچم یا صاحب الزمان و البته بهترین کیفیت این پرچم را سفارش دهید. گفتنی است که قیمت پرچم طرح یاصاحب الزمان به عواملی مانند ، ابعاد چاپ و تعداد تیراژ بستگی دارد. البته جنس پارچه اصلی ترین فاکتور در تعیین قیمت پرچم طرح مذهبی یا صاحب الزمان می باشد. به طور مثال قیمت پرچم مخمل یا صاحب الزمان از قیمت پرچم ساتن طرح مذهبی نیمه شعبان بیشتر می باشد.

 

چاپ بزرگترین پرچم یا صاحب الزمان

چاپ-بزرگترین-پرچم-یا-صاحب-الزمان

اگر قصد خرید پرچم آجرک الله یا صاحب الزمان دارید می توانید برای سفارش و خرید بزرگترین پرچم دیجیتال به شکل کتیبه مزین شده به نام صاحب الزمان و 14 معصوم اقدام کنید و آن را بسته به کاربرد آن نصب کنید. ما در این مجموعه ما بالاترین سطح کیفی را به مشتریان گرامی خود تحویل می دهیم.

 

فروش پرچم بزرگ یا صاحب الزمان

اگر دوست دارید مجالس مذهبی خود را با پرچم یا صاحب الزمان فاخر و مزین کنید، می توانید با شماره های داخل سایت با ما تماس بگیرید و پرچم مورد نیاز خود را با تعداد مشخص سفارش دهید.  هم چنین این مرکز امکان خرید اینترنتی پرچم ساتن با طرح یا صاحب الزمان را نیز برای مشتریان گرامی خود فراهم کرده است. شما می توانید از طریق شماره های داخل سایت چاپ مهام سفارش خود را ثبت و پرچم السلام علیک یا صاحب الزمان خود را دریافت کنید.

سفارش پرچم یا صاحب الزمان به صورت فوری

در صورتی که نیازمند خرید پرچم آجرک الله یا صاحب الزمان به شکل فوری و در انواع پرچم رومیزی، اهتزاز و دیگر مدل ها هستید و زمان کافی برای خرید ندارید، مجموعه چاپ مهام سفارش پرچم یا صاحب الزمان را به صورت فوری انجام می دهد و در کمترین زمان پرچم مورد نظر شما را به صورت فوری تولید و در اختیارتان قرار می دهد. شما مشتریان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش ما تماس بگیرید.

سوالات پیرامون چاپ پرچم یا صاحب الزمان

ابعاد برای چاپ پرچم یا صاحب الزمان به شکل کتیبه چقدر است؟

معمولا پرچم یا صاحب زمان با ابعاد کتیبه ۱۴۰*۲۵۰قابل سفارش است.

جنس پارچه برای چاپ پرچم یا صاحب الزمان از چیست؟

ساتن، و مخمل جیر محبوب ترین پارچه های پرچم یا صاحب الزمان هستند.

چقدر زمان برای چاپ پرچم یا صاحب الزمان نیاز است؟

ما به شما خاطر نشان می کنیم که بالاترین کیفیت را در کمترین زمان در اختیار شما قرار می دهیم

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.