چاپ پرچم تشریفات لمینت 21

چاپ دیجیتالی پرچم از رایج ترین شیوه هایی است که باعث انقلاب در صنعت تبلیغات شد.چاپ پرچم دیجیتال به تولید کنندگان در چاپ طرح های نوآورانه کمک کرد و با کمک این روش مدل های مختلف زیادی وارد بازار شد.

چاپ دیجیتالی پرچم از رایج ترین شیوه هایی است که باعث انقلاب در صنعت تبلیغات شد.چاپ پرچم دیجیتال به تولید کنندگان در چاپ طرح های نوآورانه کمک کرد.

با کمک این روش مدل های مختلف زیادی وارد بازار شد.از نمونه مدل هایی که با کمک چاپ دیجیتال تولید و نوآوری شدند می توان به پرچم مخروطی، پرچم لمینت، پرچم مخمل، پرچم رومیزی و… که قابلیت شستشو دارند اشاره کرد. در ادامه به بررسی مزایای چاپ پرچم دیجیتال و انواع روش های چاپ دیجیتال می پردازیم.

چاپ پرچم دیجیتال چه مزیتی دارد؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چاپ دیجیتال چه مزیتی دارد؟ و چرا این نوع چاپ بسیار پرطرفدار و پرفروش است؟ در پاسخ به این سوال می توانیم به سرعت بالای چاپ دیجیتال و نبود محدودیت در تیراژ چاپی اشاره کنیم. همچنین این نوع چاپ به شما بالاترین کیفیت را نسبت به سایر روش ها ارائه می دهد. با چاپ دیجیتال پرچم، شما می توانید ریز ترین و ظریف ترین طرح ها را هم چاپ کنید.

از مزایای چاپ پرچم دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

   1. زمان

صرفه جویی درزمان از ویژگی های  چاپ پرچم دیجیتال به شمار می رود. اگر در کار شما زمان مسئله ی مهمی است، چاپ دیجیتال پرچم می تواند گزینه ای مناسب برایتان باشد. از دلایل سرعت بیشتر در این چاپ می توانیم به حذف مراحل لیتوگرافی و انتقال محتوا بر روی سیلندر ها اشاره داشته باشیم. در چاپگر های دیجیتال به جای انتقال تصویر بر روی صفحات فلزی، به صورت مستقیم بر روی پارچه مورد نظر چاپ می شود.

   2. قابلیت شستشو:

به دلیل اینکه در چاپ دیجیتال پرچم از جوهر های سابلیمیشن استفاده می کنند و کیفیت چاپ نیز  با دقت ۱۲۰۰ DPI صورت می گیرد، پرچم قابل شستوشو می باشد و چاپ ماندگاری بالایی دارد.

 3. تنوع در پارچه:

چاپ پرچم به صورت دیجیتال می تواند بر روی انواع مختلفی از پارچه صورت بگیرد. از آنجایی که تنوع پارچه در این مدل چاپ بیشتر است، این چاپ از چاپ سیلک پیشی گرفته است. البته به طبع هزینه چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ سیلک می باشد.     

 4. طرح گوناگون:

در چاپ دیجیتال محدودیتی در رنگ و ظرافت طرح مورد نظر ندارید. شما می توانید هر طرح گرافیکی را بر روی پرچم چاپ کنید.

در قسمت بالا به بررسی مزایای چاپ پرچم دیجیتال پرداختیم. در این قسمت می خواهیم با مدل های مختلف چاپ پرچم دیجیتال آشنا شویم.

 5. ابعاد مختلف:

با استفاده از روش چاپ دیجیتال می توان پرچم هایی در ابعاد و سایز های گوناگون تولید کرد. چاپ دیجیتال پرچم به ما اجازه چاپ بر روی پارچه هایی در ابعاد گوناگون را می دهد.

انواع-چاپ-پرچم-دیجیتال

انواع چاپ پرچم دیجیتال:

چاپ پرچم دیجیتال باعث به وجود آمدن شیوه های نوین و به روز در این صنعت شده است. این نوآوری در چاپ پرچم و مزایای روش دیجیتال صنایع تبلیغاتی را تحت تاثیر خود قرار داده است. چاپ دیجیتال پرچم به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم اجرا می شود که از مدل های نوآورانه می توان به پرچم مخروطی و لمینت اشاره کرد.

پرچم مخروطی:

از فاخر ترین محصولات چاپ پرچم دیجیتال، پرچم مخروطی می باشد. این مدل با ایستایی متناسب و زیبایی چشمگیر از پرطرفدار ترین محصولات چاپ دیجیتالی پرچم است. در این نوع چاپ، یک لایه پارچه چاپ شده و پشت کار لمینت گرم می شود که عامل ایستایی بهتر آن ها می باشد. شما می توانید پرچم مخروطی را با دو مدل بی رشه و ریشه دار در بازار پیدا کنید.

پرچم لمینت:

لمینت نام دیگر پرچم مخروطی بوده که به صورت تک رو می باشد. در پشت پرچم یک لایه پلاستیکی به وسیله حرارت چسبیده شده است و پارچه را نگه می دارد. همچنین به ایستایی پرچم کمک می کند. پرچم لمینت از به صرفه ترین پرچم ها می باشد. یک رو بودن پرچم از رو به رو قابل تشخیص نیست. پرچم لمینت از لحاظ کیفیت با پرچم مخروطی برابری می کند.

هزینه چاپ پرچم دیجیتال

همچون دیگر صنایع عوامل متعددی بر روی قیمت چاپ دیجیتال پارچه تاثیر گذار است به همین دلیل نمی توانیم برای این مدل قیمت ثابت و مشخصی تعیین کنیم. قیمت چاپ پرچم دیجیتال به عواملی همچون نوع پرچم، جنس پرچم، ابعاد پرچم، میزان چاپ و همچنین جنس پایه پرچم بستگی دارد.

جنس پارچه برای چاپ دیجیتال، پارچه ساتن و مخمل پورش می باشد.این پارچه ها کیفیت بالایی دارند و زیبایی خیره کننده ای به کار می دهند.ابعاد پارچه برای چاپ دیجیتال پرچم می تواند به اندازه ی مورد نظر شما باشد.در چاپ دیجیتال همانند چاپ سیلک  ها، ابعاد پرچم می تواند بسته به نیاز شما در ابعاد بزرگ تولید شود.

مرکز چاپ پرچم دیجیتال مهام در تمامی زمینه های چاپ پرچم دیجیتال فعالیت می کند. برای آشنایی بیشتر با انواع پرچم با چاپ دیجیتال به قسمت چاپ پرچم بروید.ما نیز سعی کردیم مزیت چاپ پرچم دیجیتال را برای شما عزیزان تشریح کنیم. برای بهره مندی از خدمات چاپ پرچم دیجیتال در تهران می توانید با چاپ مهام در تماس باشید.از دیگر خدمات ما میتوان به چاپ پرچم تشریفات تبلیغاتی،چاپ پرچم ورزشی و … اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.