پرچم عمودی انواع پرچم هایی است که توسط تولید کننده های پرچم ساخته و طراحی می شود. این نوع پرچم های عمودی برافراشته کاربردهای زیادی دارند و از لحاظ اندازه بسیار بزرگ هستند.

پرچم عمودی انواع پرچم هایی است که توسط تولید کننده های پرچم ساخته و طراحی می شود. این نوع پرچم های عمودی برافراشته کاربردهای زیادی دارند و از لحاظ اندازه بسیار بزرگ هستند. این پرچم بیشترین محبوبیت را در بین افراد و انواع پرچم ها به دست آورده است.

چاپ پرچم عمودی با بالاترین سطح کیفی و طراحی خاص و منحصر به فرد در چاپ مهام مرکز تولید پرچم عمودی انجام می شود. برای سفارش پرچم های عمودی دلخواه می توانید از طریق شماره های درج شده در داخل سایت با چاپ مهام تماس بگیرید.

پرچم عمودی چیست ؟

یکی از اشکال پرچم های اهتزاز است که به شکل مستطیل باریک طراحی می شود و در اندازه های مختلف به چاپ می رسد. به دلیل زیبایی و گیرایی این پرچم در زمینه تبیلغات جایگاه خاصی را پیدا کند.

چاپ پرچم عمودی ایران

جنس پارچه پرچم عمودی

پرچم های عمودی مدل های و کاربردهای مختلفی دارند که بسته به جنس ابعاد شکل و نوع چاپ متفاوت هستند. پرچم عمودی ایران نشان دهنده هویت جمهوری اسلامی ایران است و اقتدار این کشور را نشان می دهد. پرچم های عمودی ایران با سه رنگ سبز و سفید و قرمز، پرکاربردترین نوع پرچم در مدارس استادیوم ها و غیره هستند. با برافراشتن این پرچم پر افتخار می توانید شکوه ایران را به رخ بیندگان برسانید. این پرچم ها در مقابل سفارت خانه ها، مراکز، موسسات و سازمان های دولتی به بهترین شکل خودنمایی می کند.

چاپ پرچم تبلیغاتی عمودی

این نوع چاپ به شکل دو رویه است که نمای هر کدام از روی پرچم به خوبی قابل مشاهده باشد. روش چاپ پرچم ایستاده عمودی به روش های سیلک اسکرین و دیجیتال صورت می گیرد. در حالت کلی از پرچم عمودی در ورودی شهرها، محل های برگزاری کنفرانس ها و مراسم ها، تزیین خیابان های محل استفاده می شود. چاپ پرچم عمودی تشریفات به این شکل است که به صورت عمودی به اهتزاز در می یاد و نماد شهرداری یا لوگوی یک شرکت خاص است.

پرچم عمودی محرم

پرچم عمودی محرم

رنگ مشکلی محرم نماد مصیبت و بلاست. که در مراسم عزاداری سالار شهیدان استفاده می شود که با طرح ها و نوشته های مخصوص محرم بیشتر در معابر شهری و پل های عابر پیاده نصب می گردد. روی بیشتر پرچم های محرم نوشته های فارسی و عربی چاپ می شود. این پرچم در اندازه های متفاوت قابل سفارش است و در محل برگزای هیئت ها، مساجد و خیابان ها برافراشته می شود.چاپ پرچم محرم یکی از خدمات مهمی است که ما ارائه می دهیم.

جنس پارچه پرچم عمودی

این پرچم از ساتن اعلی ساخته شده است و به طوری که در مقابل شرایط میحطی مثل باد و آفتاب کاملا مقاوم می باشد. چون این پرچم در ارتفاعات بالا برافراشته می شود برای ساخت این پرچم از پارچه های مرغوب و با کیفیت استفاده می شود. ساتن چینی و فلامنت سوزنی از رایج ترین پارچه ها برای ساخت این نوع پرچم اهتزاز است. اگر جنس پارچه پرچم عمودی مرغوب انتخاب نشود، پرچم بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهد و دچار پارگی و سوراخ شدگی می شود.

مرکز چاپ پرچم عمودی در تهران

چاپ پرچم عمودی ایران

سفارش پرچم عمودی در طرح و شکل های متنوع و خاص انجام می شود. شما روی پرچم عمودی تان می توانید از شعار برندتان، لوگوی سازمان یا شرکت خود استفاده کنید. طراحی و تولید پرچم عمودی را بر عهده طراحان حرفه ای و متخصص چاپ مهام بسپارید. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتری و کاربرد پرچم بهترین نوع پرچم را برای شما چاپ و اقدام به فروش پرچم عمودی می کند.

برای خرید پرچم عمودی با طراحی خاص و چاپ مرغوب می توانید به چاپ مهام مراجعه کنید. در این مرکز چاپ، انتخاب طرح پرچم به دلخواه مشتری و ابعاد پرچم عمودی بسته به سلیقه و نیاز او امکان پذیر می باشد.هم چنین چاپ پرچم تشریفاتی ،چاپ پرچم تبلیغاتی، چاپ پرچم رومیزی  و … نیز در چاپ مهام صورت می گیرد.

نکاتی در مورد پرچم های عمودی

  • برای حفظ و مراقبت از پرچم های عمودی روی میله های بلند هم از سیم بگسل و هم از پانچ استفاده می شود.
  • چاپ پرچم عمودی به شکل یک روست.
  • اگر مشتری بخواهد به صورت دو رو هم قابل چاپ است. اما به دلیل تابش نور باعث می شود تا چاپ به درستی قابل مشاهده نباشد. برای همین، باید برای ساخت این پرچم از دو پارچه به صورت قرینه و دوخته به هم استفاده شود.
  • پیام پرچم های عمودی کوتاه هستند و فاصله چاپ میان حروف، کلمات و خطوط در این نوع پرچم ها کاملا مورد توجه است .
  • یکی از مزیت های پرچم های عمودی نصب راحت و آسان آن است؛ به طوری که اغلب افراد می توانند آن را نصب کنند و به تخصص خاصی نیاز ندارد.
4/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.