پرچم-درفش-کاویانی

پرچم درفش کاویانی یکی کهن ترین پرچم های ایران است. تاریخچه این پرچم مربوط به زمان پادشاهی ضحاک ستمگر می باشد. ضحاک فردی بود ستمگر که کاوه با درفشی چرمی به مقابله با او پرداخت و از آن زمان این پرچم به عنوان درفش کاویانی مشهور شد.

درفش کاویانی در زمان های گذشته از جنس چرم بود و چهار شُرّابه به رنگ ‌های سرخ، زرد، کبود و بنفش از آن آویخته بودند. اما با گذشت زمان تغییراتی در شکل ظاهری این درفش صورت گرفت. امروزه درفش کاویانی با استفاده از با کیفیت ترین پارچه ها و اغلب بدون شرابه تولید می شود.

طراحان در چاپ پرچم درفش کاویانی یکسری تغییرات جزئی ایجاد کردند تا مردم بتوانند به راحتی از این درفش در موارد مختلف استفاده کنند. اما بیشترین اهمیت این پرچم مربوط به نمادین بودن آن است چرا که همه مردم درفش کاویانی را نمادی از مقابله در علیه ظلم می‌دانند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با تولید پرچم درفش کاویانی مطالبی ارائه دهیم.

 

چاپ درفش کاویانی

چاپ-درفش-کاویانی

پرچم کاویانی که یکی از پرارزش ترین پرچم های تاریخ ما محسوب می شود انواع مدل های متفاوتی دارد. تفاوت عمده این پرچم با سایر پرچم ها در این است که ساخت پرچم درفش کاویانی توسط خود مردم صورت گرفته است اما سایر پرچم ها توسط رهبر یا مجلس طراحی می شوند. همین امر سبب شده تا درفش کاویانی نسبت به سایر پرچم ها برتری داشته باشد.

در رابطه با چاپ این پرچم چند نکته مهم وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • چون این پرچم با ارزش ترین و کهن ترین پرچم مورد استفاده در کشور است بنابراین باید از بهترین پارچه ها برای چاپ آن استفاده شود
  • از آنجایی که درفش کاویانی نماد ظلم ستیزی و مقاومت در برابر بیگانگان است پس باید انواع مدلی از آنجا تولید شود و در انواع مکان ها نصب شود.
  • این پرچم باید طوری چاپ شود که در مقابل باد و باران مقاوم باشد و از بین نرود.
  • در چاپ پرچم کاویانی باید از رنگ هایی استفاده شود که کیفیت بالایی دارند و تحت هیچ شرایطی کمرنگ و بی کیفیت نمی شوند.

 

خرید پرچم کاویانی

به علت جایگاه خاصی که پرچم کاویان در بین عموم افراد جامعه دارد، این پرچم به یکی از پر فروش ترین پرچم ها تبدیل شده است. شرکت ها و مجموعه های زیادی کار تولید و فروش پرچم درفش کاویانی را انجام می دهند.

در رابطه با خرید پرچم درفش کاویانی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که، مشتریان باید بهترین مجموعه را برای خرید پرچم انتخاب کنند. امروزه افراد از طریق جستجو در گوگل و آشنا شدن با مزیت ها و محصولات هر مجموعه می توانند با کیفیت کار تولید کنندگان آشنا بشوند.

بعد از آشنایی با چندین تولید کننده فرد باید بهترین مجموعه را برای سفارش پرچم درفش کاویانی و پرچم تشریفات کشورها انتخاب کند تا بتواند از مزیت های آن مجموعه نهایت بهره را ببرد.

 

سخن پایانی

چاپ مهام یکی از برترین مراکز طراحی و تولید انواع پرچم و پرچم رومیزی و به ویژه پرچم درفش کاویان است. این مجموعه با توجه به تجربیاتی که داشته فعالیت خود را در زمینه چاپ پرچم آغاز کرده و توانسته است به ارائه پرچم های با کیفیت توجه مشتریان را جلب کند. در این مجموعه شما می توانید طبق سلیقه خاص خود، محصول درخواستی خود را سفارش دهید.

هزینه چاپ پرچم درفش کاویانی توسط این مجموعه با توجه به: نوع پرچم، پایه پرچم، جنس پارچه مورد استفاده در پرچم، سایز پرچم، روش چاپ و تعداد سفارش مشخص می شود. البته مشتریان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پرچم درفش کاویانی و پرچم تشریفات با مشاوران ما تماس بگیرند زیرا مشاوران با توجه به سابقه کاری و اطلاعاتی که دارند بهتر می توانند شما را در جهت خرید پرچم کاویانی راهنمایی کنند.

 

سوالات پر تکرار در رابطه با چاپ پرچم درفش کاویانی

مزیت های خرید از چاپ مهام چیست؟

چاپ مهام برترین مرکز چاپ پرچم درفش کاویانی در کشور است که مجهزترین دستگاه های چاپ را در اختیار دارد و از بهترین روش های چاپی استفاده می کند بنابراین محصولات این مجموعه از کیفیت بی نظیری برخوردارند.

از چه طریقی می توانیم پرچم درفش کاویانی را سفارش بدهیم؟

مشتریان از طریق آیکون واتساپ و شماره تماس های موجود در صفحه می توانند با مشاوران ما تماس بگیرند‌

هزینه خرید پرچم کاویانی چقدر است؟

هزینه سفارش و خرید پرچم درفش کاویانی بسته به نوع سفارش شما تعیین می شود. یعنی هر کدام از ویژگی های خاصی که به هنگام سفارش در رابطه با چاپ پرچم مطرح می کنید در تعیین قیمت نقش دارند.

4.7/5 - (75 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.