فروش-پرچم-کشورهای-جهان

آیا میدانید یکی از شیوه های نوین انتقال پیام در بین مردم و ملل های مختلف پرچم ها هستند؟ آیا میدانید خواستگاه اصلی پرچم هارا میتوان چین نام برد؟ پرچم هر کشور نشانگر فرهنگ، جغرافیا، تاریخ و به طور کلی ملت و مردم آن سرزمین می باشد. ما در چاپ مهام، همواره در امر تولید پرچم کشورهای جهان با استاندارد مربوط به هر کشور  اهتمام ورزیده ایم. پرچم کشور ها در چندین مدل مختلف از جمله، پرچم رومیزی کشورها، اهتزاز، تشریفات و دستی در مجموعه چاپ مهام با بالاترین کیفیت انجام می شود.

انواع پرچم کشورها

پرچم رومیزی کشور ها

پرچم رومیزی کشور ها-

نوع پرچم

قیمت پرچم رومیزی کشورها

رومیزی ملل

حدودا 91.000 تومان

پرچم تشریفات کشور ها

نوع پرچم

قیمت پرچم تشریفات کشورها

تشریفات ملل 

حدودا 840.000 تومان

نمونه کارهای پرچم کشورها در چاپ مهام

پرچم دستی کشور ها

نوع پرچم

قیمت پرچم دستی کشورها

پرچم دستی کشورها

تماس بگیرید

پرچم اهتزاز کشور ها

نوع پرچم

قیمت پرچم اهتزاز کشورها

اهتزاز ملل 

تماس بگیرید

اهمیت خرید پرچم کشورها

خرید پرچم کشورهایی که رابطه مؤثر و تجاری با کشورها یا مجموعه ها و شرکت های معتبر دارند، یک امر در رعایت اصول هر چه بهتر تشریفات می باشد. چاپ پرچم ملل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها روز دنیا تولید و عرضه می گردد.
چاپ مهام با داشتن کامل ترین مجموعه از پرچم کشورهای مختلف روز دنیا، یکی از اصلی ترین فروش پرچم کشورهای دنیا می باشد.

تولید پرچم تشریفات کشورها

چاپ مهام به عنوان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان پرچم و چاپ روی پارچه، با استفاده از بروزترین ماشین آلات چاپ و مرغوب ترین مواد اولیه، این اطمینان خاطر را به شما داده خواهد شد که محصولی به شما ارائه دهد که علاوه بر قیمت مناسب و قیمت ارزان پرچم، کیفیتی مثال زدنی را تجربه کنید. تولید پرچم کشورهای جهان نیز مستثنی از این شرایط نبوده و این محصول با کیفیتی عالی و در مدل های متنوع برای شما عزیزان قابل عرضه می باشد.

قیمت پرچم تشریفات کشورها

قیمت پرچم کشورها در مدل ایستاده تشریفاتی و پرچم رومیزی کشورها بسته به نوع پارچه متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت انواع پرچم و قیمت روز پرچم کشورها با همکاران بخش فروش پرچم در ارتباط باشید.
 

خرید پرچم ملل با بالاترین کیفیت از مجموعه چاپ مهام

چاپ و تولید پرچم کشورهای جهان باید با استفاده از بهترین مواد اولیه و عالی ترین کیفیت چاپ صورت گیرد. عدم رعایت این موضوع می تواند به اعتبار و کیفیت مجموعه های تولیدی صدمه وارد کند.
چاپ وفروش پرچم ملل، با رعایت بالاترین سطح تنوع محصول و در نظر گرفتن استاندارد های تولید، توسط چاپ مهام در بازار عرضه می شوند.

ثبت سفارش و فروش پرچم های جهان

فروش پرچم رومیزی ملل و دیگز انواع آن در مجموعه چاپ مهام به صورت آنلاین و به صورت حضوری صورت می گیرد. فروش اینترنتی پرچم کشورهای جهان در این مجموعه با استفاده از جدیدترین معیار های روز دنیا صورت می گیرد.

مشتریان جهت خرید اینترنتی پرچم همه کشورها می توانند به سایت مجموعه ما مراجعه کنند و فرم ثبت سفارش را پر کنند.

 

سوالات متداول در خصوص فروش پرچم کشورهای جهان

1. هزینه تولید پرچم ملل چقدر است؟

هزینه تولید پرچم با توجه به ابعاد، تعداد سفارش و پارچه انتخابی شما تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تولید پرچم ملل بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

2. تحویل پرچم کشورهای جهان چند روز زمان می برد؟

مدت زمان آماده و تحویل سفارش طبق درخواست شما، تعداد پرچم سفارشی و طرح مورد نظر شما تعیین می شود.

3. بهترین پارچه برای پرچم کشور ها کدام است؟

بهترین پارچه جیر یا ساتن است.

 

4.4/5 - (5 امتیاز)

7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.