چیدمان پرچم در تشریفات

پرچم تشریفات لمینت از جمله ابزارهای تبلیغاتی و سازمانی می باشد که هر شرکتی برای افزودن به اعتبار و جلب اعتماد افراد از آن استفاده کند. پرچم تشریفات تبلیغاتی لمینت از جمله ابزارهای تبلیغاتی و سازمانی می باشد که هر شرکتی برای افزودن به اعتبار و جلب اعتماد افراد از آن استفاده کند. این نوع از پرچم زیباترین و خوش فرم ترین مدل در بین پرچم های موجد در بازار است. در قسمت پشتی این مدل پرچم از یک طلق استفاده می شود که موجب محکم ایستادن آن است. پرچم های تشریفات لمینت را می توانید در ابعاد مختلف تهیه کنید.

پرچم تشریفات لمینت در تهران

چاپ مهام مرکز تخصصی چاپ پرچم و پارچه است. در این مجموعه تمامی چاپ ها با استفاده از بروز ترین دستگاه های چاپ دیجیتال و بالاترین کیفیت انجام می شود. شما می توانید ساخت پرچم لمینت خود را در هر سایز و با هر مدل طرحی به چاپ مهام بسپارید.

انواع پرچم تشریفات لمینت

در چاپ مهام تولید پرچم تشریفات لمینت در مدل های مختلف زیر انجام می شود:

پرچم تشریفات لمینت مخروطی

در چاپ پرچم تشریفاتی مخروطی لمینت از پارچه ساتن آمریکایی استفاده می شود. چاپ زده شده بر روی این مدل، چاپ دیجیتال است. پرچم لمینت مخروطی به صورت تک لایه و ریشه دار و بدون ریشه تهیه می شود. ابعاد این پرچم 150 در 90 می باشد.

پرچم تشریفات اختصاصی پشت لمینت

این مدل از پرچم های تشریفاتی لمینت به صورت اسپرت و بدون ریشه می باشد. پارچه به کار رفته در پرچم اختصاصی پشت لمینت ساتن درجه یک است. نوع چاپ در این مدل چاپ دیجیتال می باشد. در صورتی که می خواهید می توانید این پرچم را به صورت ریشه دار تک لایه تهیه کنید. از موارد استفاده این پرچم می توان به سمینار ها، جشنواره ها و مسابقات اشاره کرد.

پرچم تشریفاتی ایران پشت لمینت

پرچم ایران تشریفاتی پشت لمینت در ابعاد 150 در 90 سانتی متر تولید می شود. این مدل به صورت تک لایه، اسپرت و بدون ریشه و همراه ریشه تولید می شود. جنس پارچه مورد استفاده برای تهیه پرچم تشریفاتی ایران لمینت ساتن درجه یک می باشد. برای چاپ پرچم تشریفاتی ایران پشت لمینت از چاپ دیجیتال استفاده می شود.

پرچم تشریفاتی لمینت رومیزی

این پرچم از ساتن مات و براق درجه یک ساخته می شود. ریشه های این مدل رنگ بندی دارد. این پرچم بر روی یک پایه و میله قرار می گیرد. پرچم رومیزی تشریفاتی مناسب برای شرکت ها، ادارات و… می باشد.

چاپ پرچم تشریفات لمینت با کیفیت

پرچم های تشریفاتی لمینت به صورت تک لایه تولید می شوند. این پرچم ها را می توانید در دو مدل ریشه دار و بدون ریشه تهیه کنید. پرچم های لمینت به دلیل وجود طلق چسبیده شده در پشت آن ها، سطحی صاف، یکپارچه و بدون ذره ای چروک دارند. همچنین پرچم های تشریفاتی لمینت قابل شستوشو می باشند.

هزینه پرچم تشریفات لمینت

پرچم تشریفات لمینت

قیمت پرچم تشریفات لمینت در مرکز چاپ پرچم تشریفات لمینت چاپ مهام به مواردی همچون کیفیت پارچه، کیفیت چاپ، متراژ و تعداد سفارش شما وابسته است. برای اطلاع دقیق از قیمت و نحوه سفارش پرچم های تشریفاتی لمینت می توانید با کارشناسان چاپ مهام در تماس باشید.

خرید پرچم تشریفات لمینت

برای خرید و سفارش پرچم تشریفات لمینت در چاپ مهام می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

+98 21 6638 1974

+98 21 6683 9358

+98 21 6687 8071

+98 21 6686 5046

شرکت چاپ پرچم تشریفات لمینت

شرکت چاپ مهام با بیش از 16 سال سابقه درخشان در زمینه پارچه و چاپ پرچم ایستاده، تشریفات و … توانسته است تا میزان رضایتمندی بالایی از سمت مشتریان خود دریافت کند. در چاپ مهام اولویت ما ارائه بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی چاپ ها با به روز ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد انجام می شود.

سوالات متداول

آیا ابعاد پرچم تشریفات لمینت محدود به قطع خاصی می باشد؟

چاپ مهام آماده چاپ پرچم در ابعاد دلخواه شما می باشد. پرچم های لمینت تشریفاتی در ابعاد متفاوتی چاپ می شوند. ابعاد استاندارد برای این پرچم ها 150 در 90 سانتی متر می باشد.

چاپ پرچم لمینت تشریفات در چاپ مهام چه امتیازاتی دارد؟

چاپ مهام با سابقه و تخصصی که در زمینه چاپ انواع پرچم و پارچه دارد می تواند به شما در داشتن با کیفیت ترین پرچم ها کمک کند. تمامی پرچم ها از مرغوب ترین پارچه ها تولید می شوند. چاپ مهام با مجهز بودن به تکنولوژی روز در عرصه چاپ خیال شما را از بابت کیفیت محصول آسوده می کند. شما می توانید در بخش های مختلف سایت نمونه کارهای بیشتری را مشاهده کنید.

چاپ پرچم تشریفات لمینت با چه رنگ ریشه هایی انجام می شود؟

شما می توانید پرچم های تشریفاتی لمینت را با رنگ ریشه های سفید، مشکی , قرمز , سبز , طلایی , زرد پرتقالی و سورمه ای تهیه کنید.

چاپ مهام چه خدمات دیگری ارائه می دهد؟

شرکت چاپ مهام مرکز تولید و فروش پرچم تشریفات لمینت می باشد. این شرکت تولید کننده ی انواع پرچم است. به علاوه مرکزی تخصصی برای چاپ بر روی انواع پارچه با بالاترین کیفیت می باشد. در مهام انواع پرچم ها تبلیغاتی، پرچم ایران، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی، پرچم مذهبی، پرچم محرم، پرچم دستی، پرچم ریسه ای تولید می شود. شما می توانید پرچم خود را در ابعاد گوناگون و با طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید. همچنین چاپ مهام انواع چاپ پارچه بر روی تیشرت، کوسن، شال و… را انجام می دهد. برای آشنایی بیشتر با نحوه چاپ پارچه در چاپ مهام می توانید به قسمت چاپ پارچه مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.