پرچم تشریفات ایستاده

حتما تا به حال در سر در هتل‌ها و حتی لابی آن‌ها و همچنین در هنگام مراجعه به شرکت‌های بین المللی یا تماشای تیزرهای تبلیغاتی آن‌ها پرچم‌ تشریفات مختلفی را دیده‌اید. این پرچم‌ها که متعلق به برند هتل‌ها و یا شرکت‌ها می‌باشد، در واقع نماد قدرت آن‌ها هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، این نوع پرچم‌ها در مکان‌هایی همچون اجلاس‌های داخلی و بین المللی و همچنین مراسم تشریفات مقامات کشوری و لشکری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای آشنایی پرچم تشریفات ایستاده و همچنین انواع مختلف آن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

تولید پرچم تشریفات ایستاده

همانطور که در مقدمه گفتیم، پرچم تشریفاتی ایستاده برای برندسازی و نمایش اقتدار مراکز مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرچم‌ها که در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند، برای استفاده روی پایه‌های عمودی نصب می‌شوند.

از بهترین و پرکاربردترین پارچه‌ای که برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود، می‌توان پارچه‌های جیر، ساتن‌های براق و مات آمریکایی یا ساتن 9 کیلویی نام برد. پرچم‌های تشریفات ایستاده با توجه به تنوع مواد اولیه تولید آن و جنس‌آن‌ها، انواع مختلفی نیز دارند. در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

انواع پرچم تشریفاتی ایستاده

این پرچم‌ها با توجه به تنوع در ابزاری که در تولیدشان استفاده می‌شود، در شکل‌ها و سایزهای مختلفی دارند. پرچم‌های تبلیغاتی، پرچم‌های کشورهای مختلف و همچنین پرچم‌های سازمانی و ارگان‌های مختلف و پرچم‌ نیروهای مسلح از انواع این پرچم‌ها هستند.

علاوه بر این پرچم‌های تشریفات ایستاده بر اساس جنس پارچه مورد استفاده در تولید آن‌ها، انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را نام برده و به بررسی هر یک می‌پردازیم.

 

  • پرچم نیروهای مسلح

تولید پرچم تشریفات ایستاده

پرچم تشریفاتی ایستاده نیروی‌های مسلح که با نام درفش نیز معروف شده‌اند، همچون پرچم سپاه پاسداران، پرچم ارتش و همچنین نیروی انتظامی در همه‌ی رده‌های نیروی زمینی، دریایی و همچنین نیروی هوایی در اتاق فرماندهان و اماکن نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این  از این نوع پرچم‌ها درهنگام رژه‌ی نیروهای مسلح برای نشان دادن اقتدار و قدرت نظامیان استفاده می‌شود. درفش تشریفات نیروهای مسلح، از جنس پارچه جیر بوده که به صورت گلدوزی و تکه دوزی و در مدل‌های ریشه‌دار با نام و نشان سازمانی هر کدام از یگان‌ها طراحی و تولید می‌شوند.

  • پرچم تشریفات ساتن براق دورو و ریشه‌دار

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پرچم تشریفاتی ایستاده می‌توان به دورو بودن و براق بودن پارچه به کار رفته در تولید آن، طول عمر بالا و آسان بودن در حمل آن اشاره کرد. دیگر ویژگی مهم این نوع پرچم هزینه پایین تولید آن به دلیل وزن پایین پارچه نسبت به نوع مات پارچه ساتن می‌باشد.

  • پرچم تشریفات جیر با چاپ نوع پفکی

این مدل از پرچم‌ها که چاپ روی آن‌ها به صورت برجسته می‌باشد، در رنگ‌های مختلفی چاپ می‌شوند. اما در اکثر موارد افراد به خاطر جذابیت رنگ طلایی آن این نوع پرچم را انتخاب می‌کنند. به دلیل اجرای خاص نوع چاپ این نوع پرچم، مدل‌های ریشه‌دار و بدون ریشه آن حداقل با تیراژ 5 عددی قابل سفارش هستند.

  • پرچم‌های مخروطی ریشه‌دار

پارچه‌ی به کار رفته در پرچم‌ تشریفاتی ایستاده مخروطی شکل ساتن مات و براق می‌باشد. این نوع پرجم به صورت دیجیتال و بدون محدودیت در تنوع رنگ، در شکل‌های تمام چاپ یا زمینه سفید به چاپ می‌رسند. این پرچم‌ها به دلیل چاپ تک روی آن‌ها، قابل شستشو نمی‌باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پرچم می‌توان به زیبایی در ایستایی آن، ریشه دار بودن و مقاومت نسبت به ضربه اشاره کرد.

  • پرچم ساتن مات دورو ریشه‌دار

برای تولید این نوع از پرچم تشریفات اسیتاده از پارچه ساتن مات درجه یک استفاده می‌شود. این پرچم‌ها نیز به صورت چاپ دیجیتال و با کیفیتی بالا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل طراحی و اجرا می‌باشند. از جمله ویژگی‌های این مدل پرچم می‌توان به سهولت در حمل و جابجایی، دورو بودن و همچنین طول عمر بالای پارچه به کار رفته در تولید آن اشاره کرد.

  • پرچم‌های مخمل دورو ریشه‌دار

پرچم‌های مخمل دورو نوع دیگری از پرچم تشریفاتی ایستاده می‌باشند که از پارچه‌های مخمل درجه یک تولید می‌شوند. این پرچم‌ها مثل پرچم‌های مخروطی ریشه‌دار به صورت دیجیتال چاپ می‌شوند و با توجه به نظر و سلیقه مشتریان به صورت تمام چاپ و زمینه سفید تولید می‌شوند.

 

مرکز چاپ پرچم تشریفاتی ایستاده

چاپ مهام، مجهزترین شرکت چاپ پرچم ایستاده در تهران، از بهترین مراکز چاپ پرچم ایستاده در شمال تهران می‌باشد. این مجموعه که با حدود دو دهه تجربه در چاپ انواع پرچم‌ تشریفاتی ایستاده و با داشتن مجهزترین کارخانه چاپ سیلک، انواع محصولات خود را بدون هیچ گونه محدودیت در سایز، با بالاترین کیفیت تولید و به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای خرید این نوع پرچم کافی است با مراجعه به بخش پشتیبانی این شرکت، نسبت به ثبت سفارش  چاپ پرچم تشریفات ایستاده اقدام کنید.

آیا شرکت مهام در شرق تهران هم فعالیت دارد؟ چاپ پرچم تشریفات ایستاده در شرق تهران یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت چاپ پرچم مهام می‌باشد.

 

هزینه پرچم تشریفات ایستاده

شرکت مهام با حذف واسطه‌های فروش اقدام به فروش پرچم تشریفات ایستاده به روش مستقیم نموده است. از همین رو قیمت نهایی تمام شده برای مصرف کننده پایین‌تر از قیمت‌های بازار می‌باشد. برای دریافت جدیدترین تعرفه چاپ پرچم تشریفات ایستاده می توانید از طریق سایت مجموعه با کارشناسان فروش شرکت چاپ مهام، ارتباط برقرار کنید.

همچنین درمورد پرچم رومیزی بخوانید.

 

سوالات متداول در رابطه با چاپ پرچم تشریفاتی ایستاده

مرکز چاپ پرچم تشریفات ایستاده در جنوب تهران کجاست؟

شرکت چاپ پرچم تشریفات ایستاده مهام، به ارائه خدمات در سراسر شهر تهران می‌پردازد.

قیمت پرچم تشریفات ایستاده چقدر است؟

قیمت پرچم‌ بسته به جنس، سایز و تعداد سفارش متغیر می‌باشد. برای دریافت قیمت می‌توانید به سایت مرکز مراجعه کنید.

برای خرید پرچم تشریفات ایستاده چکار کنیم؟

شما می‌توانید برای مقایسه‌ی قیمت‌ها و ثبت سفارش به سایت شرکت چاپ مهام مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.