در اکثریت مراسمات تجاری و اداری، سالن همایشها، جلسات کاری و … برای رسمیت بخشیدن به مکان و مراسم مذکور از پرچم ایستاده استفاده می شود. پرچم تشریفات که به عنوان پرچم ایستاده نیز شناخته می شود به سه محصول اصلی، یعنی پرچم تشریفات ایران، پرچم تشریفات کشورها و پرچم تشریفات تبلیغاتی با لوگوه دلخواه دسته بندی می شود.
مهمترین پرچم تشریفاتی که در اکثریت مراسمات و مکانهای تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد، پرچم تشریفات ایران است.شرکت ها و سازمانها و یا هر نهادی جهت رسمیت بخشیدن و باشکوه برگزار کردن مراسمات نیازمند پرچم ایستاده ایران هستند.
استفاده از این نوع پرچم با نشان کشور عزیزمان می تواند وجهه شما را افزایش دهد. پرچم تشریفات ایران را می توان در اتاق مدیریت، لابی هتل ها، سالن کنفرانس و … استفاده کرد. سایز استاندارد این پرچم ایستاده 150*90 سانتیمتر می باشد.
در ادامه توضیحات تکمیلی از نحوه تولید و چاپ پرچم تشریفات ایران به همراه جنس پارچه های مورد استفاده را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

چاپ پرچم تشریفات ایران

یکی از محصولات پر فروش پرچم تشریفات و مورد توجه مشتریان، پرچم تشریفات ایران می باشد.
چاپ مهام در راستای نیاز، سلیقه و توان خرید شما، اقدام به تولید متنوع این محصول با انواع پارچه و چاپ گردیده که از نمونه های جدید می توان به پرچم لمینت ایران یا پرچم ایران مخروطی اشاره کرد که شما به راحتی بتوانید بر مبنای سلیقه و بودجه ای که بابت خرید پرچم تشریفات ایران اختصاص داده اید، این محصول را خریداری نمایید.

انواع چاپ پرچم تشریفات ایران

  1. پرچم تشریفات ایران چاپ دیجیتال ( چاپ سابلیمیشن )
  2. پرچم ایران ایستاده چاپ سیلک

انواع پرچم تشریفات ایران

  1. پرچم تشریفات ایران ساتن آمریکایی چاپ دیجیتال
  2. پرچم ایستاده ایران ساتن 9 کیلو کره ای چاپ دیجیتال
  3. پرچم تشریفاتی ایران مخمل چاپ دیجیتال
  4. پرچم ایران ایستاده جیر یا مخمل چاپ سیلک
  5. پرچم تشریفات ایران چاپ سیلک ساتن آمریکایی
  6. پرچم ایستاده ایران ساتن 9 کیلویی کره ای
  7. پرچم تشریفاتی ایران مخروطی یا لمینتی
  8. پرچم ایران ایستاده گلدوزی یا زری دوزی

ویژگی پرچم تشریفات ایران چاپ دیجیتال​

پرچم تشریفات چاپ دیجیتال به دلیل تثبیت رنگ روی پارچه کاملا قابل شستشو می باشند.
کیفیت چاپ پرچم تشریفات ایران دیجیتال، بهترین نوع چاپ و با کیفیت ترین نوع چاپ بر روی پرچم و پارچه می باشد.
از ویژگی های این محصول علاوه بر قابل شستشو بودن می توان به طول عمر بالای پرچم تشریفات، خاک گریز بودن پارچه های مورد استفاده، تمیز کردن آسان پرچم و درخشندگی و کیفیت بالای چاپ آن اشاره کرد. برای اطلاع کامل از چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن روی مطلب چاپ سابلیمیشن کلیک کنید.

ویژگیهای پرچم تشریفات ایران چاپ سیلک

ویژگی اصلی پرچم تشریفات ایران چاپ سیلک یا چاپ شابلون قیمت مناسب این محصول می باشد. شما می توانید با بودجه ای مناسب اقدام به خرید پرچم تشریفات ایران کنید.
در گذشته نبود پرچم ها با چاپ دیجیتال، پرچم ها با چاپ سیلک بودند که تمامی نیازهای مربوط به پرچم را برطرف می کردند. کیفیت چاپ سیلک نسبت به چاپ دیجیتال کمتر بوده و قابلیت شستشو ندارد.
 

انواع پارچه های مورد استفاده برای تولید پرچم تشریفات ایران

  1. ساتن آمریکایی مات
  2. ساتن 9 کیلویی براق کره ای
  3. پارچه جیر یا مخمل

ساتن مات آمریکایی

بهترین پارچه مصرفی در تولید پرچم های تشریفات و رومیزی، پارچه ساتن آمریکایی مات می باشد.
این پارچه دارای ضخامت مناسب، بافت متراکم و بستری مناسب برای چاپ پرچم را داراست.

ساتن 9 کیلویی براق کره ای

این پارچه بدلیل براقیت خاصی که داراست طرافداران خاص خود را دارد.
کیفیت پارچه از جنس مرغوب بوده و سطح شیشه ای آن موجب براقیت چاپ پرچم می گردد.
 پارچه ساتن 9 کیلویی در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

پارچه جیر یا مخمل

پرچم های جیر در گذشته طرافداران زیادی داشت.
در آن زمان به دلیل تنوع کم پارچه برای تولید پرچم، پارچه جیر یا مخمل به عنوان بهترین و با کیفیت ترین شناخته می شد اما با گذر زمان و واردات متنوع پارچه، پیشرفت در سیستم چاپ پرچم و غیر قابل شستشو بودن این پارچه، به مرور زمان از محبوبیت پارچه جیر کاسته شد.

مدل دوخت و برش پرچم تشریفات ایران

پرچم تشریفات ایران به دو حالت ریشه دار و مدل تشریفات مخروطی تولید می شود.
در حالت ریشه دار، پرچم ایستاده ایران به صورت دو طرفه چاپ شده و بین آنها ریشه 7 سانتی متری دوخت می شود.
رنگ ریشه استاندارد برای پرچم ایران و پرچم کشورها، ریشه به رنگ طلایی و پرتقالی می باشد.
در مدل تشریفات لمینت یا تشریفات مخروطی ایران، چاپ به صورت یکطرفه بوده و پشت کار لمینت گرم شده و لبه ها با دستگاه لیزر برش می شود.
در مدل های پرچم مخروطی امکان دوخت ریشه به صورت سفارشی وجود دارد. مزایای پرچم ایران ایستاده مخروطی، ایستایی خوب پرچم است و از معایب آن می توان به غیر قابل شستشو بودن اشاره کرد.
در مدل های استاندارد پرچم تشریفات ایران، برای ایستایی بهتر پرچم می توان از پایه نگهدارنده پرچم های تشریفاتی استفاده کنید که حالت پرچم را زیبا و طرح پرچم را واضح نمایان میکند.
برای دیدن تنوع پایه ها کلیک کنید.

پرچم تشریفات ایران گلدوزی یا ایران زری دوزی

پرچم تشریفات ایران مخمل گلدوزی در گذشته به عنوان جذابترین و شیک ترین مدل از پرچم های تشریفات ایران شناخته می شد که البته هنوز هم طرافداران خاص خود را دارد.
پرچم تشریفات ایران زری دوزی بر روی پارچه مخمل یا جیر تولید می شود. در تولید پرچم تشریفات گلدوزی به هیچ عنوان از هیچ چاپی استفاده نشده و تمامی قسمتها اعم از الله اکبر و الله وسط پرچم و حتی 3 رنگ پرچم به صورت گلدوزی و تیکه دوزی به هم وصل شده اند.
پرچم تشریفات ایران برای ایستایی و استفاده نیاز به پایه پرچم دارد که در قسمت می توانید تنوع آن را مشاهده کنید.

خرید پرچم تشریفات ایران

جهت خرید پرچم ایستاده ایران شما به راحتی تنها با یک تماس با همکاران ما و یا ارتباط از طریق واتس آپ یا تلگرام می توانید سفارش خرید پرچم تشریفات خود را ثبت کنید.
پرچم تشریفات ایران جزء محصولات آماده و چاپ پرچم فوری، چاپ مهام می باشد که شما در هر تعدادی که متقاضی خرید پرچم باشید امکان تحویل کمتر از یک ساعت برای شما امکان پذیر است.

فروش پرچم ایران ایستاده

فروش پرچم ایران ایستاده بسته به سفارش و نوع انتخابی شما انجام می شود.
در مرکز چاپ پرچم مهام مدل های پرچم تشریفات ایران برای شما قابل دسترس بوده و این امکان وجود دارد که به لحظه پرچم خود را از ما تحویل بگیرید.
 
 

پرچم تشریفات لمینت ایران یا پرچم تشریفات مخروطی ایران 

پرچم تشریفات لمینت ایران یکی از پر طرافدارترین نوع های تولید پرچم در مجموعه فروشگاه پرچم مهام می باشد.

پرچم تشریفات مخروطی دارای ایستایی فوق العاده ای بوده که شما میتوانید با قرار دادن پرچم تشریفات لمینت ایران زیبایی خاصی به محیط کسب و کارتان بدهید.

پرچم تشریفات لمینت یا مخروطی ایران نیز همانند سایر پرچم های تشریفات ایران در انبار چاپ مهام موجود بوده که به راحتی و به لحظه میتوانید خریداری نمایید.

قیمت پرچم تشریفات ایران

قیمت پرچم تشریفات ایران نسبت به نوع پارچه و چاپ پرچم متفاوت است.

به عنوان مثال قیمت پرچم تشریفات لمینت ایران بدلیل سبک تولید و مواد مصرفی اعم از پارچه، نوع چاپ پرچم و لمینت شدن پرچم  با پرچم ایستاده ایران که به صورت دوطرفه تولید می شود.

مطمئنا متفاوتند و از جهتی بدلیل نوسانات قیمت مواد تولید پرچم، از اعلام قیمت در سایت معذوریم که مبادا درج قیمت پرچم در سایت موجب گمراهی و گاها بعد از ارتباط با بخش فروش موجب ناراحتی و ظن بد شما نسبت به ما شود.

جهت اطلاع از قیمت پرچم ها با ما در ارتباط باشید.

ارتفاع پرچم تشریفات ایران

ارتفاع پرچم تشریفات ایران جهت نصب به دو دسته سایز پرچم و ارتفاع میله پرچم تشریفات خلاصه می شود.

سایز پرچم تشریفات در هر حالتی که باشد چه پرچم تشریفات تبلیغاتی  چه پرچم تشریفات کشورها به صورت تک سایز و در ابعاد پرچم 150*90 سانتی متر تولید می شود .

این استادارد سایز پرچم برای تمامی پرچم های تولید شده تشریفاتی یکسان است .

مطلب بعد ارتفاع میله پرچم هست که به دلیل تلسکوپی بودن و دو تیکه بودن میله پایه پرچم تشریفات، می توانید ارتفاع پایه پرچم را بسته به سلیقه خودتان تا ارتفاع 240 سانتی متر تنظیم کنید.

برای اطلاع کامل از پایه پرچم تشریفات به این قسمت مراجعه کنید.

16 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.