پرچم تبلیغاتی یک روش عالی برای بازاریابی کسب و کارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم است. چاپ پرچم تبلیغاتی می تواند تجربه ای متفاوت برای جلب توجه مخاطبان همانطور که انتظارش را دارید، باشد.
در حقیقت استفاده از این تکنیک موثر، راهی مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها، وقت و انرژی است.
با استفاده از چاپ پرچم رومیزی تبلیغاتی امکان افزودن جنبه های بصری قدرتمند به بازاریابی نیز وجود دارد. تا انتها این مقاله با چاپ مهام همراه بمانید.

سفارش آنلاین چاپ پرچم تبلیغاتی

 
 
یکی از روش های ثبت سفارش چاپ پرچم، روش های آنلاین و غیر حضوری است. در این روش مشتریان فرصت بررسی دقیق نمونه چاپ پرچم تبلیغاتی جذاب را خواهند داشت.
نمونه هایی که ترکیبی از خلاقیت های گرافیکی، انتخاب لوگو یا نماد تجاری ویژه برای متمایز کردن تبلیغات یک برند یا یک شرکت خاص هستند.
سفارش اینترنتی چاپ پرچم تبلیغاتی در عین حال می تواند روشی مطمئن برای بررسی قیمت ها و اطلاع از نحوه دوخت پرچم در مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی در تهران باشد.
 
مرکز چاپ مهام یکی از بزرگ ترین مجموعه های چاپ پرچم تبلیغاتی در تهران است که در حال حاضر با گذشت بیش از 16 سال از آغار فعالیت حرفه ای خود، در سراسر مناطق تهران اقدام به ارائه سرویس های خدمات چاپ پرچم می نماید.

•    چاپ پرچم تبلیغاتی در شمال تهران

•    چاپ پرچم تبلیغاتی در جنوب  تهران

•    چاپ پرچم تبلیغاتی در شرق تهران

•    چاپ پرچم تبلیغاتی در غرب تهران

 

سفارش چاپ پرچم تبلیغاتی و پایه پرچم در هر یک از مناطق تهران فقط کافی است تا با کارشناسان چاپ مهام در ارتباط باشید.
 
چاپ تبلیغات روی پرچم با توجه به مخاطبین و هدف مورد نظر تبلیغ کنندگان بر اساس مشخصات خاصی انجام می گیرد. توجه به ابعاد پرچم های انتخاب شده برای تبلیغات یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن اشاره کرد. همینطور در صورت انتخاب پرچم های قابل شتسشو می توان اطمینان داشت که امکان استفاده مجدد از این پرچم ها نیز وجود دارد.
به صورت کلی مشخصاتی که جهت سفارش چاپ تبلیغات روی پرچم های تشریفاتی، رومیزی، جیر، لیزری، بادبانی و دستی باید در نظر بگیرید، عبارت اند از:
 

•    ریشه دار یا بدون ریشه بودن پرچم

•    رنگ ریشه پرچم

•    قابلیت شتسشو

•    ابعاد پرچم

•    جنس پارچه پرچم

•    نوع چاپ روی پرچم

•    رنگ زمینه پرچم

•    پایه و نوع پایه پرچم

•    یک یا دو رو بودن پرچم

•    زمان تحویل و چاپ پرچم

•    تعداد سفارش پرچم

در نهایت با بررسی هر یک از پارامترهای یاد شده می توانید بهترین انتخاب را برای ثبت سفارش چاپ پرچم ها داشته باشید. در بین انواع پرچم هایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، پرچم تبلیغاتی رومیزی محبوب ترین و در عین کاربردی ترین نمونه ای است که امکان استفاده مجدد آن نیز وجود دارد. انتخاب پایه سنگی برای این نوع از پرچم ها نقش مهمی در افزایش جذابیت تبلیغاتی آن خواهد داشت.
 

چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده

شاید قانع کننده ترین دلیل برای درک اهمیت چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده یا هر یک از انواع چاپ پرچم رومیزی ، توانایی پردازش سریع داده های بصری (تصویری) در مقایسه با کلمات توسط انسان ها است. انسان ها توانایی بالایی در درک داده های تصویری دارند.
بنابراین استفاده از روش های تبلیغاتی بصری از جمله چاپ پرچم تبلیغاتی بزرگ راهی عالی برای به نمایش گذاشتن اطلاعات، خدمات یا فعالیت های یک مجموعه با مخاطبین هدف است.
 
آیا با انواع چاپ پرچم تبلیغاتی آشنا هستید؟ بهتر است بدانید که پرچم های ایستاده تبلیغاتی که به عنوان پرچم های تشریفات نیز یاد می شوند، تنها یکی از انواع چاپ پرچم برای مقاصد تبلیغاتی به شمار می روند. پرچم های تشریفات یا ایستاده در انواع بدون ریشه و با ریشه طراحی شده و به چاپ می رسند.
استفاده از این پرچم ها به ویژه برای مقاصد تبلیغاتی ارزشمند نقش فوق العاده مشخص و بارزی دارد. از دیگر انواع چاپ پرچم می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
 

•    چاپ پرچم تبلیغاتی تی شکل

•    چاپ پرچم تبلیغاتی رومیزی

•    چاپ پرچم تبلیغاتی چند شاخه ای

•    چاپ پرچم تبلیغات دور لیزری

•    چاپ پرچم تبلیغات دو رو (جیر)

•    چاپ پرچم تبلیغات اهتزاز

•    چاپ پرچم تبلیغات دستی

•    چاپ پرچم تبلیغاتی بادبانی یا ساحلی

 

5 اصل مهم در چاپ پرچم تبلیغاتی کوچک و بزرگ

چاپ پرچم تبلیغاتی کوچک و انواع پرچم های تبلیغاتی در ابعاد بزرگ با در نظر داشتن برخی اصول مهم به نوعی از تبلیغات که حرفه ای و قابل اعتماد هستند، تبدیل خواهند شد. چاپ پرچم تبلیغاتی ارزان ترین روشی است که با استفاده از آن امکان انجام تبلیغات به شکل مستقیم اما کاملا کارآمد وجود خواهد داشت، چرا که تبلیغات بصری از محبوب ترین انواع تبلیغات در نگاه مخاطبین به شمار می روند.
 

    1.طراحی ساده و مختصر را جدی بگیرید.

 
تفاوتی بین چاپ پرچم تبلیغاتی لیزری یا چاپ پرچم تبلیغاتی جیر وجود ندارد، مهم ترین اصل توجه به سادگی و اختصار در ارائه تبلیغات بصری روی پرچم است. در صورتی که ایده اولیه جهت طراحی و چاپ پرچم از سادگی و همینطور CTA خوبی برخوردار باشد، می توانید اطمینان داشته باشید که مخاطبین هدف شما، به صورت دقیق با نحوه تبلیغات و بازاریابی شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
 

    2.تصاویر یا لوگو انتخابی باید با نام تجاری شما ارتباط داشته باشد.

 
وجود ارتباطی معنادار میان تصاویر یا لوگو انتخابی شما از جمله پارامترهای بسیار مهمی است که به واسطه آن امکان ساخت هویت تجاری سازگار با فعالیت خود را خواهید داشت.
در صورتی که لوگو انتخاب شده برای درج یا چاپ روی پرچم تبلیغاتی مناسب و هدفمند انتخاب شده باشد، حرفه ای تر به نظر می رسید.
 
فراموش نکنید که تبلیغات عموما با هدف بهبود شرایط و وضعیت تجاری یک برند یا محصولی خاص انجام می گیرد، بنابراین استفاده از عناصر جذاب از جمله رنگ ها یا فونت های محبوب از مهم ترین پارامترهایی است که به ویژه در چاپ پرچم تبلیغاتی می توانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.
 

    3.تبلیغات خود را به صورت برجسته نمایش دهید.

 
موثرترین مکان را برای نصب پرچم های تبلیغاتی انتخاب کنید. چاپ پرچم تبلیغاتی با کیفیت اصل بسیار مهمی در تاثیرگذاری تبلیغات بر ذهن بیننده یا مخاطب شما است، اما به یاد داشته باشید که با استفاده از اصول حرفه ای در تبلیغات برجسته می توانید بهترین مکان های ممکن را برای نمایش تبلیغات در نظر بگیرید.
در این صورت باعث جلب توجه مخاطبین می شوید. وب سایت چاپ پرچم تبلیغاتی در حقیقت یکی از بهترین عناصری است که با استفاده از آن می توانید ایده هایی متفاوت اما کاربردی را در رابطه با چاپ انواع پرچم تبلیغاتی به دست آورید.
 

    4.جذاب ترین چاپ را برای تبلیغات انتخاب کنید.

 
در بین بیش از 9 روش چاب پرچم های تبلیغاتی، انتخاب جذاب ترین نوع چاپ (البته از نظر مشتریان) یکی دیگر از روش هایی است که با استفاده از آن می توان شاهد جذب حداکثری مخاطبان بود.
به طور متوسط مخاطبین یک بنر یا پرچم تبلیغاتی کم تر از 8 ثانیه برای درک عمیق مفهوم تبلیغات زمان اختصاص می دهند.
بنابراین با استفاده از الگوریتم های جذاب در تبلیغات می توانید بیشترین میزان تاثیرگذاری در مخاطبین هدف خود را ایجاد نمایید.
 

    5.    تبلیغات هدفمند را ملاک قرار دهید.

 
تنها در صورتی که هدفی مشخص و موثر را برای چاپ پرچم تبلیغاتی  و چاپ پرچم تشریفاتی فوری در نظر گرفته اید، می توانید نسبت به ثبت سفارش چاپ اقدام کنید.
همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، استفاده از نمونه تبلیغات به چاپ رسیده در سایت چاپ پرچم تبلیغاتی یکی از موثرترین روش ها برای الگو برداری در تبلیغات چاپی است.
بنابراین می توانید از این روش بیشترین استفاده را ببرید.
 

 

قیمت چاپ پرچم تبلیغاتی

 
پرچم تبلیغات یا انواع پرچم های تبلیغاتی در حقیقت از ارزان ترین روش های تبلیغات مستقیم (حضوری) به شمار می روند. قیمت چاپ پرچم تبلیغاتی اما ارتباط کاملا مستقیمی با کیفیت پارچه مورد استفاده، جوهر یا ابزارهای حکاکی رنگ و فونت روی پارچه و همینطور نوع پرچم های تبیلغاتی دارد.
برای تعیین دقیق هزینه چاپ پرچم تبلیغاتی می توانید روش های مختلفی را امتحان کنید.
 
بررسی قیمت ها در سایت های اینترنتی و همینطور ارتباط با اپراتورهای ارائه لیست قیمت چاپ پرچم از جمله روش های فوری برای آنالیز قیمت به شمار می رود.
اما به خاطر داشته باشید که در صورت انتخاب چاپ پرچم ها برای مقاصد تبلیغاتی در تیراژهای بالا قطعا شاهد تخفیف هایی ملموس و ایده آل نیز خواهید بود.
پایه فلزی یا سنگی پرچم رومیزی تبلیغاتی (در صورت انتخاب این نوع از پرچم ها) از جمله موارد موثر در قیمت نهایی آن برای مشتریان به شمار می رود.
 
جهت کسب اطلاعات لحظه ای درباره قیمت چاپ پرچم (فوری) همین حالا با کارشناسان مرکز تخصصی چاپ مهام به صورت آنلاین گفتگو کنید. همچنین می توانید از قابلیت “محاسبه آنلاین قیمت پرچم” نیز بهره مند شوید.

بزرگ ترین مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی تهران

 
چاپ مهام بزرگ ترین مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی تهران با بیش از 16 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای است که امروزه ارائه دهنده خدمات چاپ پرچم های تبلیغاتی با بهترین کیفیت ممکن در سراسر مناطق تهران (شرق، غرب، شمال، جنوب، مرکز) می باشد.
استفاده از پارچه درجه یک و همینطور به کارگیری تخصصی ترین ابزارهای موجود جهت طراحی پرچم های تبلیغاتی مهم ترین استراتژی در چاپ مهام است.
 
 
 
 

نمونه کار های پرچم تبلیغاتی

5/5 - (3 امتیاز)

14 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.