چاپ-پرچم-ایران

پرچم ایران از دیرباز مظهر شکوه و عظمت بوده است. این پرچم به عنوان یک نماد در همه مکان ها اعم از: شرکت ها، دانشگاه ها، مدارس و … مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم ایران در ابعاد متنوع بر روی پارچه های با کیفیت چاپ می شود. تولید کنندگان جهت چاپ پرچم ایران بهترین نوع پارچه را انتخاب می کنند تا در نهایت پرچمی با کیفیت تحویل مشتریان بدهند.

از آن جایی که پرچم ایران نماد اقتدار و یکپارچگی است و کاربرد زیادی دارد بنابراین باید انواع مدل ها از این پرچم چاپ شود تا افراد بتوانند به راحتی در همه مراسم ها و مکان ها از آن استفاده کنند. بدین ترتیب تولید کنندگان انواع مدل پرچم ایران را تولید و در بازار عرضه می کنند.

چاپ پرچم ایران با استفاده از دستگاه هایی صورت می گیرد که مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند و قابلیت بالایی در چاپ انواع پرچم دارند. کاربران جهت خرید پرچم ایران می توانند به صورت آنلاین یا حضوری به تولیدکنندگان مراجعه کنند‌.

به علت اینکه پرچم ایران اهمیت ویژه ای در بین عموم افراد جامعه دارد، قصد داریم در این مقاله در خصوص چاپ و سفارش چاپ پرچم ایران مطالبی ارائه دهیم.

 

انواع پرچم ایران

برای اینکه افراد بتوانند در همه جا طبق نیاز خود از پرچم استفاده کنند باید نوع مناسبی از پرچم را انتخاب و تهیه کنند بنابراین در اولین قدم باید مدل های متعدد از پرچم ایران که به چاپ رسیدند و در بازار موجود هستند را بشناسیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم.

در اینجا لیستی از انواع پرچم ایران آورده شده است تا بیشتر با مدل های پرچم آشنا شوید.

1. پرچم اهتزاز ایران

پرچم-اهتزاز-ایران

یکی از انواع پرچم های کاربردی در ایران، پرچم اهتزاز است که در سطح شهر ، جشن ها و اعیاد ، مناسبت­های مذهبی ، ورزشگاه­ها ، مجموعه ­های دولتی ، نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و محل اقامت مسئولین دولتی در خارج از کشور ، محل برگزاری کنفرانس های دولتی و بین المللی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

برای چاپ پرچم ایران اهتزاز از پارچه ساتن استفاده می شود که ضخامت آن بستگی به اندازه پرچم و بزرگی آن دارد. از آن ­جایی که پرچم اهتزاز در معرض دائم نور خورشید ، باد ، آب و خاک قرار دارد بنابراین تولید کنندگان در تولید این نوع پرچم از بهترین نوع پارچه استفاده می کند.

قیمت پرچم اهتزاز ایران بسته به نوع پارچه، ابعاد پرچم و روش چاپ تعیین می شود. پرچم اهتزاز به دو شکل بادبانی و ساحلی که دارای پایه ها و طرح­ های متفاوت هستند تولید می شود. پرچم های اهتزاز از نظر روش چاپ، ابعاد، جنس پارچه، رنگ و … با یکدیگر متفاوت اند. جهت سفارش پرچم ایران می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

2. پرچم تشریفاتی ایران

تولید و فروش پرچم ایستاده ایران

پرچم تشریفاتی یک نوع دیگر از انواع مدل پرچم ایران است که بیشترین کاربرد آن در سازمان ها، نهاد ها، شرکت ها، انجمن ها و … است. در چاپ پرچم ایران تشریفات از پارچه های با کیفیت و بادوام استفاده می شود.

این نوع از پرچم نیز در سایز های مختلف به تولید می رسد. مشتریان می توانند طبق سلیقه خود پارچه و ابعاد پرچم ایران تشریفات را سفارشی کنند. البته سفارشی کردن پرچم هزینه کار را بالا می برد.

در حالت کلی قیمت پرچم ایران مناسب است و شما می توانید جهت سفارش این محصول با مشاوران ما در چاپ مهام ارتباط برقرار کنید.

3. پرچم رومیزی ایران

پرچم-رومیزی-ایران

پرچم ایران رومیزی یکی از پر کاربرد پرچم ها است. در چاپ پرچم ایران رومیزی تغییرات زیادی رخ داده است به گونه ای که با مقایسه پرچم های قبلی و فعلی متوجه این تغییرات آشکار خواهید شد.

افراد از پرچم رومیزی ایران بیشتر در روی میز های پیشخوان و در نزدیکی صندلی ها استفاده می کنند. همچنین پرچم رومیزی انواعی دارد که عبارتند از:

  • مخروطی
  • گلدوزی
  • ال و تی
  • ساتن
  • لیزری
  • یاد بود

امروزه شرکت ها و مجموعه های زیادی اقدام به فروش پرچم ایران کرده اند اما به هنگام خرید باید با توجه به ویژگی ها و مزیت های هر مجموعه بهترین مکان را برای خرید پرچم انتخاب کنیم.

همچنین این شرکت ها به صورت عمده نیز فروش دارند. فروش عمده پرچم ایران شرایطی دارد که به هنگام مشاوره قبل از خرید مشاور این شرایط را شرح می دهد.

 

چاپ دیجیتال پرچم ایران

چاپ-دیجیتال-پرچم-ایران

صنعت چاپ یکی از انواع صنعت های پر کاربرد و مهم در زندگی انسان است که قدمت زیادی دارد. امروزه برای چاپ پرچم ایران سایز بزرگ از این روش استفاده می کنند.

چاپ دیجیتال انواع روش های متعددی دارد که هر کدام مزیت خاص خود را دارد. در سال های اخیر چاپ دیجیتال به عنوان سریع ترین، ارزان‌ترین و راحت ترین نوع چاپ شناخته شده است‌.

عنوان چاپ دیجیتال طیف گسترده ‌ای از روش ‌های چاپی را شامل می‌شود که از تکنولوژی دیجیتال بهره می ‌برند. روش ‌های چاپ دیجیتال براساس نوع تکنولوژی مورد استفاده به انواع مختلف تقسیم می ‌شود که عبارتند از:

  • چاپ دیجیتال به روش جوهر افشان
  • چاپ دیجیتال به روش تونری
  • چاپ دیجیتال به روش Direct Imaging

جهت خرید پرچم ایران سایز بزرگ می توانید از طریق آیکون واتساپ یا شماره تلفن ها با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

قیمت پرچم ایران

هر کدام از تولید کنندگان انواع پرچم و به ویژه پرچم ایران برای محصولات خود قیمت های جداگانه ای اعلام می کنند. قیمت های اعلام شده از سوی تولید کنندگان تحت تاثیر چند معیار مهم تعیین می شوند که عبارتند از: جنس پارچه، روش چاپ، سایز پرچم، دور دوزی پرچم، استفاده از ریسه، میله پرچم یا پایه پرچم و …

البته بیشتر هزینه خرید پرچم به انتخاب و سلیقه مشتریان بستگی دارد به این معنا که مشتریان می توانند با سفارشی کردن محصول قیمت خرید را افزایش یا کاهش دهند‌.

 

سخن نهایی

چاپ مهام به عنوان تخصصی ترین مرکز چاپ پرچم در ایران شناخته شده است. این مجموعه مجهز به بروز ترین دستگاه های چاپ دیجیتال روی پارچه است همچنین مجهز ترین کارخانه چاپ سیلک را نیز در اختیار دارد.

پرسنل چاپ مهام از افراد با تجربه و حرفه ای تشکیل یافته است؛ وجود این افراد خبره به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را بدون محدودیت در سایز و چاپ با بهترین کیفیت از ما تحویل بگیرید. هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

چاپ مهام علاوه بر اینکه مرکز چاپ انواع پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی و … است، مرکز فروش پرچم ایران نیز می باشد که بهترین امکانات و راه های ارتباطی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. مشتریان می توانند قبل از ثبت سفارش از محصولات قبلی مجموعه دیدن کنند و در صورت هر گونه تغییر و سفارشی کردن پرچم، خواسته خود را با مشاوران ما در میان بگذارند.

 

سوالات پر تکرار در خصوص چاپ پرچم ایران

هزینه خرید پرچم ایران چقدر است؟

هزینه خرید پرچم ایران بستگی به سفارش شما دارد اما در حالت کلی قیمت با توجه به جنس پارچه، نوع چاپ، طرح و ابعاد پرچم تعیین می شود. در خصوص مطلع شدن از نحوه قیمت گذاری بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

انواع مدل پرچم ایران کدامند؟

• پرچم ایران اهتزاز • پرچم ایران تشریفات • پرچم ایران رومیزی

بهترین روش چاپ پرچم ایران کدام است؟

امروزه روش های متعددی برای چاپ وجود دارد اما بهترین و کارآمد ترین روش، چاپ دیجیتال است که با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد.

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.