پرچم اهتزاز تبلیغاتی را می توان یکی از راه کارهای تبلیغات محیطی و تبلیغات پرچم فضای باز دانست. پرچم تبلیغاتی اهتزاز با آرم و نشان شما به راحتی می تواند برند و سازمان شما را به همگان نشان دهد و یک تبلیغ دیداری موثر است.
خیلی از شرکت ها و سازمانها در طول ایام سال یا به هنگام مراسمات و تجمعات، در فضاها و محیط های بیرونی موارد مذکور از این مدل پرچم استفاده می کنند. در ادامه توضیحات تکمیلی بابت، انواع چاپ پرچم اهتزاز تبلیغاتی همراه با قیمت پرچم و سایز این محصول، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

تولید پرچم اهتزاز تبلیغاتی چگونه است؟

پرچم اهتزاز همراه با طرح دلخواه شما به دو صورت چاپ دیجیتال و چاپ سیلک قابل اجراست. پرچم های اهتزاز که گاها با نام پرچم سامورایی نیز برای بعضی ها قابل شناخت است، عموما بر روی پارچه ساتن تولید می شود. پرچم های اهتزاز به دلیل قرار گیری در فضای باز و در معرض بودن مستقیم نور خورشید و وزش باد، پارچه پرچم و نوع چاپ پرچم باید مرغوب بوده که ماندگاری این محصول را افزایش دهد. در تولید پرچم اهتزاز تبلیغاتی علاوه بر پارچه سفید که مختص به چاپ دیجیتال است از پارچه های رنگی در سیستم چاپ سیلک می توان استفاده کرد که قابلیت چاپ طرح شما را داراست.

 

حالت های تولید و دوخت پرچم اهتزاز

  1. پرچم اهتزاز عمودی
  2. پرچم اهتزاز افقی
پرچم اهتزاز تبلیغاتی

پرچم اهتزاز عمودی

این مدل از پرچم عموما به صورت نوار حلقه یا واتر پانچ تولید می شود که مخصوص نصب بر روی میله پرچم می باشد و به حالتی دیگر می توان به صورت دو سر چوب تولید شود که به راحتی می توان آن را بر روی واتر بندها نصب کرد.

 پرچم اهتزاز افقی

این مدل از پرچم به صورت جای چوب و نوار حلقه یا واتر پانچ تولید می شود. پرچم اهتزاز چوب خور عموما در وسط بلوارها، اطراف میدان‌ها، سر در فروشگاه ها و مغازه ها، دیوار منازل و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ابعاد پرچم اهتزاز و سایز پرچم اهتزاز تبلیغاتی

پرچم های اهتزاز در سایزهای استاندارد 120*70 ، 150*90 ، 170*100 ، 210*120 ، 240*140 ، 200*100 ، 300*100 ،400*100 ، 400*150 سانتی متر و … تولید می شود که در خیلی از موارد که امکان تغییر سایز وجود دارد، می توان بسته به نیاز مشتری سایز پرچم سفارشی تولید شود.

قیمت پرچم اهتزاز تبلیغاتی

قیمت پرچم سامورایی همراه آرم، بسته به نوع چاپ پرچم، پارچه پرچم، دوخت پرچم، ابعاد پرچم و در نهایت تعداد سفارش پرچم متغییر است.

 

خرید پرچم اهتزاز تبلیغاتی

خرید پرچم اهتزاز تبلیغاتی طبق توضیحات گفته شده باید با دقت خاصی انجام شود. خرید پرچم اهتزاز نامرغوب فقط هزینه های شما را بابت خرید پرچم بالا می برد. چاپ مهام به عنوان مرکز تخصصی چاپ پرچم، این اطمینان را به شما می دهد که توانایی آن را دارد این محصول را با نهایت کیفیت و دقت تولید نماید و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

فروش پرچم اهتزاز تبلیغاتی

فروش پرچم اهتزاز همراه طرح شما به صورت آنلاین و حضوری قابل سفارش است. ابتدا بعد از ثبت سفارش طرح و آرم خودتان را برای ما ارسال کرده و به سپس به واحد طراحی پرچم ارجاع خواهید شد و در نهایت بعد از نهایی کردن طرح پرچم، سفارش شما طی مدت زمان 48 الی 72 ساعت تولید شده و بدستتان خواهد رسید.

 

چاپ پرچم فوری اهتزاز

مجموعه تولیدی پرچم مهام با در اختیار داشتن کامل سیستم چاپ پرچم، در صورت نیاز به چاپ فوری پرچم اهتزاز، می تواند سفارش شما را طی 24 ساعت و حتی کمتر با همان کیفیت کارهای اکسپرس در اختیارتان قرار دهد. با تغییر در زمان کیفیت در مهام تغییری ندارد. برای اطلاع کامل و نحوه سفارش پرچم فوری و پرچم رومیزی با همکاران ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

8 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.