پرچم نماد هویت فرهنگ و تاریخ یک کشور است. پرچم کشورها نوعی پرچم که در جلسات و کنفرانس های بین الملی و مسابقات مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ مهام به جز فروش پرچم امام حسین و محرم در زمینه تولید و چاپ پرچم کشورها نیز فعالیت می کند. این مرکز چاپ مفتخر است اعلام کند با استفاده از مرغوب ترین پارچه ها و بهترین کیفیت چاپ اقدام به تولید پرچم ملل کرده و توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

 

طراحی، چاپ و فروش پرچم ملل در تهران

خرید پرچم ملل

 

با گستردگی روابط سیاسی اقتصادی و فرهنگی ملت ها نیاز به چاپ پرچم کشورهای دیگر بیش از پیش شده است. به دلیل امور تشریفاتی و ارزش گذاری و محکم شدن روابط کشورها چاپ پرچم کشورها یکی از الزامات محسوب می شود. چاپ مهام مرکز چاپ پرچم ملل با بالاترین کیفیت چاپ ( سیلک یا دیجیتال) و ابعاد و طرح به سلیقه مشتری بهترین پرچم ملل را در اختیار مشتری قرار می دهد. این مرکز به جز فعالیت در زمینه فروش پرچم کشورها در زمینه فروش پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز فعالیت می کند.

پرچم ملل متحد

در 20 اکتبر 1947 پرچمی با زمینه آبی و تشکیل شده از یک نقشه جهان و به شاخه زیتون به عنوان پرچم ملل متحد به رسمیت پذیرفته شد. روی پرچم رنگ سفید یا رنگ پرچم سازمان ملل و دو شاخه زیتون به نشانه صلح می باشد.

انواع پرچم ملل

از آن جایی که پرچم کشورها بسیار پرکاربرد است متقاضیان زیادی دارد. پرچم های ملل بسته به مکان آن کاربردهای گوناگونی دارد. در ادامه به معرفی انواع پرچم کشورها می پردازیم

 یکی از پرکاربردترین مدل های پرچم کشورها محسوب می شود که برای نمایش هر چه بیشتر هویت و نماد یک ملت در طرح های مختلف تولید و در سازمان های دولتی روی میز کارمندان برای جلوه گیری قرار داده می شود. همچنین پرچم کشورها مختلف و سفارش پرچم رومیزی در بسیاری از جلسات بین ‌المللی برای نشان همبستگی و قرارداد با کشورهای دیگر به عنوان نماد آن کشور کاربرد دارد.

  • پرچم ملل ایستاده

بسته به سایز مشتری در انواع مختلفی به فروش می رسد که روی یک پایه به ارتفاع دو متر گذاشته می شود. این نوع پرچم در ورودی سازمان ها و شرکت های بین المللی جلسات و همایش های مختلف بین المللی برای نمایش اقتدار یک سرزمین یا احترام به پرچم کشور دیگر استفاده می شود.

  • پرچم ملل اهتزاز

این پرچم هم به شکل عمودی یا افقی در سایزهای متنوعی در هوای آزاد با ارتفاع 3 متر افراشته می شود. از پرچم اهتزاز در مسابقات بین الملی به نشانه اقتدار یک کشور به اهتزاز در می آید.

 

کاربرد پرچم ملل

پرچم کشورها جز پرکاربردترین پرچم ها در مرکز چاپ مهام به شمار می رود از دیگر پرچم های ساخته شده این مرکز چاپ می توان به چاپ پرچم ایستاده چاپ پرچم نام برد. البته پرچم های ملل در سایزها و جنس های مختلفی تولید می شوند و کاربرد خاص خود را دارند.

  • در مسابقات

در مسابقات مختلف علمی ورزشی و المپیادها و المپیک و جام جهانی برای نمایش کشورهای شرکت کننده از پرچم های ملل استفاده می کنند. این نوع پرچم ها از نوع پرچم تشریفاتی ایستاده یا اهتزاز هستند که بسته به مکان برگزای قابل سفارش می باشند.

  • کنفرانس های بین المللی

یکی دیگر از کاربردهای این پرچم استفاده در جلسات بین المللی است که نمایندگان هر کشوری دور هم جمع می شود و به تصمیمات مهم می پردازند. برای همین برای اقتدار و شکوه هر کدام از کشورهای پرچم آن کشور روی میز یا در ورودی جلسات قرار داده می شود.

  • شرکت های بین الملی

شرکت های بین المللی برای بستن قرارداد با شرکت های خارجی برای همبستگی بیشتر و تجارت بهتر با همدیگر در ارتباط می باشند. یکی از نشان های اتحاد این کشورها احترام به پرچم یکدیگر است و فرستنده یا نماینده آن کشور از پرچم کشورها به عنوان نماد این شرکت استفاده می کند. معمولا در زمان جلسات این شرکت ها برای تزئین فضای آزاد و ورودی شرکت از پرچم های اهتزاز استفاده می کنند.

  • در هتل ها

در هتل های بزرگ برای عرض ارادت و دیزاین محیط و تاثیرگذاری هر چه بیشتر از چاپ پرچم تشریفات و کشورهای جهان استفاده می کنند. این پرچم ها را در ورودی هتل ها یا لابی هتل برای جلوه گیری و جذابیت هتل به کار می برند.

 ابعاد انواع پرچم کشورها

انجام چاپ پرچم ملل بسته به سلیقه مشتری در هر سایز و جنس امکان پذیر می باشد. پرچم های تشریفاتی در سایزهای استاندارد لمینت سیلک ریشه دار یا بدون ریشه دار در مرکز چاپ مهام ارائه می شوند.

ابعاد پرچم های ملل

پرچم کشورها در ابعاد مختلف و بسته به سلیقه مشتری با بالاترین کیفیت در مرکز چاپ مهام تولید و به فروش می رسد. فروش پرچم ملل در ابعاد مختلف به نوع پرچم و دلخواه سفارش دهنده بستگی دارد

  • ابعاد پرچم تشریفات ملل

90*150 و 100 * 170

  • ابعاد پرچم رومیزی ملل

20×30

  • ابعاد پرچم اهتزاز ملل

این پرچم ابعاد گوناگونی دارد جنسی از نوع ژرسه پلی استر یا ساتن و بدون ریشه می باشد

پرچم کشورها ریشه دار و بدون ریشه

پرچم کشورها در دو نوع ریشه دار و بدون ریشه در مرکز چاپ مهام بسته به سلیق مشتری قابل سفارش می باشد و این کاملا به دلخواه مشتری بستگی دارد. ریشه ها به شکل توپر و دوبل دوخته می شوند. رنگ این ریشه ها به رنگ های قرمز مشکلی سبز، زرد پرتغالی، طلایی و غیره می باشد و برای زیبایی و چشمگیری پرچم در اطراف پارچه پرچم به کار می روند.

انواع پرچم های کشورها در مرکز چاپ مهام

خرید اینترنتی پرچم ملل

 

پرچم های ملل در مرکز چاپ مهام به انواع زیر دسته بندی می شوند

قیمت چاپ پرچم ملل

عوامل مختلفی روی قیمت نهایی پرچم کشورها تاثیر گذارند که این عوامل شامل ابعاد پرچم جنس پارچه یا جنس و سایز میله و ریشه دار بودن یا نبودن پرچم می شوند. البته عوامل دیگری نیز تعداد تیراژ و روش و نوع چاپ هم روی هزینه چاپ پرچم ملل تاثیر می گذارند. جهت استعلام قیمت پرچم کشورها با همکاران ما تماس بگیرید.

سفارش پرچم ملل

کیفیت بالا و قیمت مناسب حرف اول را در خدمات تخصصی مرکز چاپ مهام می زنند. مرکز چاپ مهام در زمینه باکیفیت ترین پرچم های ملل مختلف فعالیت می کند. این مرکز پرچم های خود را به همراه تولید پایه پرچم و میله آن، به مشتری ارائه می دهد. نوع و مدل و جنس میله ها بسته به خواست مشتری قابل سفارش می باشند.

 این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های مدرن بهترین طرح ها را روی پرچم پیاده می کند. در صورتی که قصد خرید پرچم کشورها یا خرید اینترنتی پرچم ملل را دارید، می توانید در سایت ما درخواست محصول خود را به ثبت برسانید یا مستقیما با شماره های ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول در رابطه با پرچم کشورها

روش چاپ روی پرچم ملل چیست؟

روش چاپ سیلک یکی از بهترین روش های چاپ برای ساخت پرچم کشورها در مرکز تخصصی چاپ مهام است

متریال استفاده شده در میله پرچم ملل از چیست؟

برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر ضربه و شرایط جوی از استیل و آلومینوم در ساخت میله پرچم ملل استفاده می شود.

جنس پرچم ملل از چیست؟

پارچه هایی از جنس جیر، مخمل و انواع ساتن مات و براق بهترین انتخاب برای پارچه پرچم ملل می باشند.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.