ماهیت پرچم رومیزی و کاربرد این پرچم، بر روی میز مدیران، فضاهای اداری و تجاری، نمایشگاهی، فروشگاهی و هزاران مکان دیگر که می توان از این پرچم استفاده کرد بر کسی پوشیده نیست. پرچم ها گاه می توانند نشان ملی باشند، گاه نمایش و معرف شما و گاه جهت تبلیغات.

اینکه هدف شما از بهره بردن و استفاده کردن از این پرچم کوچک با قابلیت های بزرگ چیست، نکته ای مهم است ولی وجود تنها پرچم رومیزی نمی تواند تکمیل کننده هدف شما باشد. پرچم های رومیزی جهت ایستایی همانند سایر پرچم ها، به پایه نیاز دارند. پایه پرچم های رومیزی از نظر سایز و ابعاد متناسب با پرچم های رومیزی طراحی شده اند که علاوه بر ظاهری مناسب دارای استقامت بالایی هم باشند. در ادامه انواع پایه پرچم رومیزی را بررسی میکنیم. با ما همراه باشید.

انواع پایه پرچم رومیزی

  1. پایه پرچم رومیزی سنگ
  2. پایه پرچم رومیزی استیل تک میله و چند میله
  3. پایه پرچم رومیزی ال L
  4. پایه پرچم رومیزی تی T
  5. پایه پرچم رومیزی خاتم و …

نحوه تولید پایه پرچم رومیزی

پایه پرچم های رومیزی بسته به نوع و مدل، در تولید متفاوتند. پایه پرچم سنگی باید در ابتدا سنگ را از کارخانه خریداری کرده و سپس تراش دهند و سایر متعلقات را به پایه اضافه کنند، اما در پایه پرچم رومیزی فلزی، در ابتدا ورق آهن خریداری شده، سپس با قالب پایه پرچم حالت داده می شود. بعد از این مرحله حالت پایه پرچم شکل گرفت، پرداخت کاری شده و به واحد آبکاری و مونتاژ انتقال داده خواهد شد.

پایه پرچم رومیزی سنگ

پایه پرچم رومیزی سنگی را می توان پر مصرف ترین و اقتصادی ترین نوع پایه پرچم رومیزی دانست. این مدل پایه علاوه بر زیبایی، دارای استقامت خوب و قیمت مناسبی است. چاپ مهام به عنوان مرکز فروش پایه پرچم در تهران، این محصول را با نهایت کیفیت و دقت تولید کرده و به مشتریان گرامی عرضه می کند.

قیمت پایه پرچم سنگی

پایه پرچم های رومیزی سنگی تولید شده در شرکت پرچم مهام، از بهترین متریال سنگ بوده و تلاش بر آن است که کیفیت در اولویت باشد. قیمت پایه پرچم سنگی بر مبنای جنس و رنگ سنگ مورد استفاده و کیفیت تولید پایه پرچم رومیزی سنگی متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت پایه پرچم سنگی رومیزی و انواع پایه پرچم رومیزی، با ما در ارتباط باشید.

پایه پرچم فلزی رومیزی یا پایه پرچم رومیزی استیل

پایه پرچم فلزی در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود که دارای کیفیت و ثبات رنگی بالایی هستند. این پایه پرچم ها به دلیل شیک بودن، نشکن بودن و طول عمر بالای پایه پرچم، طرفداران خاص خود را دارد. پایه پرچم فلزی در مدل استاندارد تک میله و چند میله و در مدل های نوین پایه پرچم، در مدل پایه پرچم رومیزی ال L و پایه پرچم رومیزی تی T  تولید و عرضه می شوند. آبکاری همه پایه پرچم های فلزی رومیزی به دلیل ماندگاری طولانی تر رنگ، به رنگ کروم ( نقره ای ) می باشند.

قیمت پایه پرچم فلزی در مدل پایه پرچم رومیزی

قیمت پایه پرچم رومیزی استیل بسته به مدل انتخابی شما متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت پایه پرچم فلزی و قیمت انواع پایه پرچم، از طریق کانال های ارتباطی، از همکاران ما مشاوره بگیرید.

پایه پرچم رومیزی خاتم

پایه خاتم جزء خاص ترین و گران قیمت ترین مدل های پرچم رومیزی میباشد که مورد توجه خاص پسندان است. جنس پایه پرچم خاتم از چوب بوده که توسط هنر دست استادان این حوزه، خاتم کاری شده است. قیمت پایه خاتم به دلیل زمان و دقت لازم که برای تولید 1 عدد پایه پرچم، جزء رده های قیمت بالای پایه پرچم قرار می گیرد که مشتریان خاص خود را دارد.

 

 

پایه پرچم رومیزی تشریفاتی
انواع پایه پرچم رومیزی

فروش پایه پرچم رومیزی

مجموعه تولیدی پرچم مهام، علاوه بر تولید انواع پرچم و چاپ پارچه، در زمینه تولید انواع پایه پرچم نیز فعالیت دارد. همواره ما میکوشیم بهترین محصولات را با کیفیتی مناسب تولید کرده و با قیمتی مناسب تر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 قیمت پایه پرچم رومیزی

قیمت پایه های پرچم رومیزی بر مبنای جنس پایه، مدل پایه و گاها در صورت سفارش تیراژ پرچم و پایه پرچم رومیزی، متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت پایه پرچم رومیزی و انواع پایه پرچم رومیزی کشورها و پایه پرچم تشریفات، با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید پایه پرچم رومیزی

پایه های پرچم رومیزی معمولا به تعداد در انبار موجود بوده و شما هرگاه نیازمند پایه پرچم رومیزی در هر تعدادی باشید، می توانید در اسرع وقت از ما تحویل بگیرید. جهت خرید پایه پرچم رومیزی و سفارش چاپ پرچم رومیزی فوری با ما در ارتباط باشید.

در انتها یادآور شویم که تنوع و کیفیت کلیه محصولات سر آغاز و سر لوحه کاری ماست و رضایت شما عزیزان هدف ما. اگر بابت خرید پایه پرچم رومیزی، انواع آن، قیمت پایه پرچم و نحوه فروش پایه پرچم رومیزی سنگی یا فلزی همچنین چاپ پرچم سوالی داشتید، همکاران ما آمادگی این را دارند که راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنند.

 

 
5/5 - (2 امتیاز)

12 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.