خرید-پرچم-یا-قمر-بنی-هاشم

شود که نماد مراسم را به تصویر می کشند. پرچم یا قمر بنی هاشم نیز یکی از انواع این محصولات است که با قیمتی عالی در اختیار شما عزیزان توسط چاپ مهام قرار می گیرد. ما در این مطلب قصد داریم ابتدا به بررسی این پرچم و سپس خرید پرچم یا قمر بنی هاشم بپردازیم. همراه ما تا انتهای این مطلب بمانید.

 

مشخصات کلی پرچم یا قمر بنی هاشم

این پرچم از پارچه پلی استر تهیه شده که یکی از کاربردی ترین پارچه های حال حاضر در بازار است. ابعاد این پارچه با توجه به سفارش شما تغییر می کند اما عمدتا طول 236 و عرض 42 را برای خود به همراه دارد. برای بررسی ابعاد پرچم یا قمر بنی هاشم می توانید قبل از خرید با توجه به مکانی که قرار است آن را نصب کنید، انتخاب کنید.

از دیگر مشخصات این پرچم می توان به کاربردی بودن آن اشاره کرد. شما می توانید از آن هم در مراسم های محرم و هم در دیگر مراسم های دینی به صورت پرچم اهتزاز، کتیبه ای و جا پوب خور استفاده کنید.

نوع طراحی و چاپ آن به گونه ای انجام می شود که مناسب برای تمامی مراسم ها باشد. شایان ذکر است که فروش پرچم یا قمر بنی هاشم به صورت سفارشی نیز انجام می شود. یعنی شما برای خرید پرچم یا قمر بنی هاشم می توانید طرح و همچنین ابعاد مد نظر خود را به فروشگاه مخصوص چاپ این محصول مانند چاپ مهام سفارش داده تا پرچم مطابق با سلیقه شما برایتان آماده و ارسال شود.

 

بررسی جنس پارچه به کار رفته در پرچم یا قمر بنی هاشم

بررسی-جنس-پارچه-به-کار-رفته-در-پرچم-یا-قمر-بنی-هاشم

قبل از این که اقدام به خرید پرچم یا قمر بنی هاشم کنید، بهتر است ابتدا به بررسی جنس پارچه به کار رفته در این پرچم بپردازید. پارچه پلی استر در واقع پارچه ای است با الیاف مصنوعی که به علت قیمت مناسبی که برای خود دارد، امروز جایگزین مناسبی برای نخ و پنبه طبیعی می باشد.

این پارچه بسیار بادوام است و شما می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید. از سویی دیگر، مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و هوای مختلف داشته باشد که باعث می شود شما عزیزان بدون نگرانی، پرچم یا قمر بنی هاشم خود را در فضا  آزاد نصب کنید.

چاپ پرچم یا قمر بنی هاشم به راحتی روی این پارچه انجام می شود، زیرا پارچه پلی استر قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی را برای خود به همراه دارد. از سویی دیگر، شستشو و همچنین اتوکشی این پارچه نیز به راحتی انجام می شود. شما با یک بار پرداخت هزینه چاپ پرچم یا قمر بنی هاشم، برای همیشه یک پرچم فق العاده عالی را برای خود به همراه دارید.

 

متد چاپ در این پرچم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش قصد داریم شما را با متدی که چاپ مهام برای پرچم یا قمر بنی هاشم در نظر می گیرد، آشنا کنیم. در انتهای این بخش شما می‌ توانید بهتر و آسان تر نسبت به خرید پرچم یا قمر بنی هاشم اقدام کنید.

1. چاپ دیجیتال پرچم

چاپ دیجیتال همان چاپ سابلیمیشن است که بهترین انتخاب برای پرچم ها می باشد. این مدل چاپ برای انواع و اقسام مختلفی از پرچم یا قمر بنی هاشم استفاده می شود. شایان ذکر است که قیمت پرچم یا قمر بنی هاشم با انتخاب این چاپ بسیار مناسب می باشد.

 

2. چاپ سیلک پرچم

چاپ سیلک ‌اسکرین یا همان چاپ سیلک، دیگر چاپ مورد استفاده برای پرچم یا قمر بنی هاشم است. در این مدل از چاپ از پارچه با توری به همراه سوراخ ‌های بسیار ریز استفاده می ‌شود. سپس بخش هایی از تصویر که نباید رنگ به آن برسد با ماده ای مسدود و پوشیده می شود.

 

3. چاپ به صورت لیزری یا برش الگو

چاپ لیزری نیز روش دیگر برای چاپ پرچم یا قمر بنی هاشم است. شایان ذکر است که هزینه خرید پرچم یا قمر بنی هاشم به صورت لیزری نیز تا حدودی مانند سایر روش های چاپ مناسب است.

 

بررسی قیمت پرچم یا قمر بنی هاشم

بررسی-قیمت-پرچم-یا-قمر-بنی-هاشم

قطعا شما نیز مانند بسیاری از افراد به دنبال خرید پرچم یا قمر بنی هاشم با قیمتی ارزان به همراه کیفیت بسیار بالا می باشید. مجموعه ما می تواند این زمینه را برای شما ایجاد کند که با قیمتی عالی بدون واسطه اقدام به خرید این محصول کنید.

ما همواره به فروش بهترین پرچم یا قمر بنی هاشم و فروش پرچم محرم می پردازیم و همچنین در تلاش هستیم تا بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما می توانید اقدام به خرید پرچم قمر بنی هاشم با قیمتی بسیار عالی از طریق مجموعه چاپ مهام کرده و صرفه جویی مناسبی را در هزینه های خود به همراه داشته باشید.

 

سوالات متداول در خصوص پرچم یا قمر بنی هاشم

هزینه پرچم یا قمر بنی هاشم چقدر است؟

هزینه این پرچم با توجه به ابعاد آن و همچنین نوع متد چاپی که انتخاب می کنید، محاسبه خواهد شد.

قیمت پرچم قمر بنی هاشم را از کجا ببینیم؟

شما می توانید با کارشناسان مطرح چاپ مهام ارتباط برقرار کرده و از قیمت پرچم قمر بنی هاشم مطلع شوید.

جنس پارچه پرچم یا قمر بنی هاشم چیست؟

جنس پارچه این پرچم از پلی استر بوده که کیفیت فوق‌العاده ای را برای خود به همراه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.