پرچم ایستاده ایران

پرچم ایستاده ایران امروزه در هر شرکت، سازمان و مناسب های ویژه ای ردی از خود دارد. این نوع از پرچم ها که شامل پرچم اهتزاز نیز می‌باشد در انواع گوناگونی  به تولید می رسند، به عنوان یکی از شاخص ترین و کاربردی ترین پرچم ها محسوب می گردند، چاپ مهام با بهره گیری از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته به تولید و فروش پرچم ایستاده ایران می پردازد. جالب است بدانید که پرچم های ایستاده همان پرچم های تشریفاتی هستند که به فضای اطراف زیبایی و رسمیت خاصی می بخشند.

تولید پرچم ایستاده ایران با بهره گیری از متریال های متفاوتی صورت می پذیرد. مرکز چاپ ما با استفاده از دستگاه های دیجیتال و سیلک و با استفاده از بهترین پارچه های درجه یک روز به تولید و طراحی پرچم ایستاده ایران می پردازد که کاملا مناسب مراسم های رسمی و دولتی می باشد.

از ویژگی های تولیدی این پرچم ها می توان به ابعاد استاندارد 150*90 سانتی متر آن ها و به کارگیری از پارچه های ساتن و مخمل اشاره نمود. اگر قصد خرید این نوع از پرچم ها را دارید کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش خود را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

 

خرید پرچم ایستاده ایران بر اساس چه پارامترهایی انجام می شود؟

چاپ پرچم ایستاده ایران

 

در هنگام خرید این پرچم ها با توجه به اینکه در فضاهای رسمی بیشتر کاربرد دارد، بهتر است به نوع چاپ و جنس پارچه توجه کنید. ما پیشنهاد می کنیم که در این حوزه از کارشناسان چاپ مهام نیز کمک بگیرید. پارچه های پیشنهادی ما از نوع ساتن و مخمل بوده و نوع چاپ نیز دیجیتال بهتر است. آنچه که بیش از هر چیزی در پرچم ها اهمیت دارد، کیفیت ساخت و طراحی پرچم های تشریفات است.

 

 چاپ پرچم ایستاده ایران در تهران

تولید و فروش پرچم ایستاده ایران

 

چاپ پرچم مهام با سال ها تجربه در زمینه چاپ انواع پرچم ها حوزه فعالیت خود را از تهران آغاز نموده و یکی از بالقوه ترین خدمات آن در حوزه تولید پرچم ایران ایستاده می باشد. اگر در تهران به دنبال پرچم های ایستاده برای مراسمات و یا شرکت و سازمان های خود هستید، ما به شما مرکز چاپ مهام را پیشنهاد می نماییم که علاوه بر میزان کیفیت و مدرنیته بودن تجهیزات از قیمت های بسیار منصفانه ای نیز برخوردار هستند. پرچم های ایستاده ایران همواره هویت هر ایرانی را به نمایش گذاشته و در سطح دنیا به تصویر در می آید، به همین خاطر زیبایی و کیفیت پرچم ها از هر متریالی با اهمیت تر می باشد.

 

چاپ فوری پرچم ایستاده ایران در مجموعه چاپ مهام

چاپ فوری پرچم ایران ایستاده همانند چاپ پرچم تبلیغاتی ایستاده در کنار دیگر خدمات متنوع در این موسسه بر حسب نیاز شرکت ها و سازمان ها به انجام می رسد. ما برای آن دسته از مشتریانی که سفارش فوری داشته و یا مراسمی در پیش دارند سفارشات را در طی چند روز آینده به دستشان می رسانیم. در نظر داشته باشید که یکی از پر فروش ترین پرچم های ایستاده در مدل پرچم تشریفات ایران می باشد که هویتی ملی به محیط کار و فضایی رسمی برای آن به ارمغان آورده و همواره ارگان های دولتی و خصوصی و بسیاری از سازمان ها نیز دیده می شود. اگر خدمات شما از نوع خدمات فوری می باشد، تنها کافیست به کارشناسان ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

هزینه چاپ پرچم ایستاده ایران چگونه محاسبه می شود؟

بی شک پرچم های ایستاده یکی از زیباترین پرچم های قابل چاپ در دنیا هستند که فضای زیبا و خاصی به مراسمات ما می بخشند مخصوصا اینکه پرچم ما از نوع پرچم ایستاده باشد. در رابطه با قیمت پارامترهای گوناگونی را می توان در نظر گرفت که کاملا به خواست و سلیقه مشتری بر می گردد. در مرکز چاپ پرچم ما قیمت های منصفانه ای را برای پرچم های تشریفات ارائه می نماییم. در کل قیمت نهایی زمانی مشخص می شود که کاربران پرچم درخواستی خود را با ویژگی های ظاهری به کارشناسان ما اعلام کنند.

قیمت چاپ پرچم ایستاده ایران همانند سایر پرچم تشریفات کشورها به عواملی همچون ابعاد و استاندارد پرچم، جنس پارچه، نوع میله و پایه پرچم، نوع چاپ (دیجیتال، سیلک) و … وابسته است. پارچه های ساتن درجه یک با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارند، کمی گران تر از دیگر پرچم ها هستند. اینکه پرچم ایران ایستاده با ریشه و برون ریشه باشد هم در قیمت اثر گذار است. برای استعلام هزینه های چاپ پرچم ایستاده با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. با ما خریدی مطمئن و مقرون به صرفه ای را تجربه خواهید کرد. همچنین در مورد چاپ پرچم رومیزی بخوانید.

 

سوالات متداول در رابطه با چاپ و فروش پرچم های ایستاده ایران :

چاپ بر روی پرچم ایستاده ایران به چه صورت انجام می گردد؟

برای این نوع از پرچم ها جهت ارائه کیفیت بهتر ما از چاپ دیجیتال و لیزری استفاده می کنیم و تضمین می دهیم که رنگ و چاپ طراحی شده بر روی پرچم ایستاده ایران به هیچ عنوان تغییری نخواهد کرد.

کدام جنس از پرچم ایستاده ایران دارای ایستادگی خوبی می باشد؟

پرچم ایستاده ایران را متخصصان اغلب در جنس های ساتن و مخمل طراحی می کنند تا پرچم از ایستادگی و مقاومت خوبی برخوردار بوده و جلوه گری کند. انتخاب پارچه بر حسب سلیقه مشتری انجام می گیرد.

پرچم ایستاده ایران بیشتر در کجاها کاربرد دارد؟

پرچم ایستاده ایران بیشتر مناسب مکان های عمومی همچون هتل ها، لابی، شرکت ها و سازمان ها، اتاق های انتظار، سالن ها , کنفرانس ها , اتاق مدیران و بسیاری دیگر از مکان های رسمی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.