پایه-پرچم-ماشین

امروزه استفاده از پرچم در مکان های مختلف برای تبلیغ موضوعات مختلف بسیار رواج یافته و انواع پرچم در بازار به فروش می رسد. پرچم خودرو همانطور که از نامش پیداست یکی از محصولاتی است که بر روی خودرو نصب می شود و به راحتی می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد و با استفاده از آن اقلام مختلف را تبلیغ کرد و یا جهت گیری سیاسی و … را نشان داد. پرچم مخصوص خودرو فقط در نوع پایه پرچم ماشین با سایر پرچم ها متفاوت است.

این پایه T شکل بر روی تکیه گاه خود بر روی کاپوت خودرو یا سقف خودرو (که اغلب روی کاپوت خودرو نصب می شود) دارای خاصیت چسبندگی بالای چسب دو طرفه موجود است.

از طرفی پایه پرچم خودرو به صورت فنر تولید می شود تا پرچم در تنش ها، جریان های باد و بادشکن جابه جا نشود. ارتفاع این پرچم ها سفارشی بوده و بسته به نوع خودرو حداکثر تا ارتفاع 50 سانتیمتر تولید می شود.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی تولید پایه پرچم ماشین بپردازیم و نحوه ساخت پایه پرچم ماشین، فروش پایه پرچم خودرو و همچنین قیمت خرید پایه پرچم ماشین را شرح دهیم.

ویژگی های استفاده از پایه پرچم ماشینی

برخی از مزایای استفاده از پرچم خودرو عبارتند از؛

  • امکان استفاده در تمامی مناطق :

پرچم هایی مانند پرچم رومیزی فقط برای مواردی مانند استفاده در ادارات مناسب است در حالی که پرچم ماشینی در مناطق مختلف قابل استفاده است و به راحتی می توانید در تمام شهر حمل و نقل و تبلیغات خود را انجام دهید.

  • استاتیک مناسب:

پرچم هایی که بر روی خودرو نصب می شوند سطح استاتیک بسیار خوبی دارند زیرا در بسیاری از موارد هنگام حرکت خودرو باد می وزد که ظاهر پرچم را بسیار زیبا می کند.

  • کیفیت عالی:

برای تولید پرچم های ماشینی از بهترین کیفیت پارچه و بهترین کیفیت میله استفاده می شود، زیرا این پرچم ها همیشه در معرض مستقیم آب و هوا یا رطوبت و باران هستند و به همین دلیل تولیدکنندگان سعی می کنند با کیفیت بالا محصولات را به خریداران، بنابراین کیفیت عالی و عمر طولانی این محصول را می توان یکی از مزایای استفاده از پرچم دستگاه دانست. طراحی پایه پرچم ماشین با توجه به نوع و کاربرد آن متفاوت است و همچنین جنس پارچه پرچم ماشین نیز نسبت به کاربرد متغیر می باشد.

 

کاربردهای مختلف پرچم ماشین

استفاده از پرچم خودرو در بسیاری از موارد کاربردهای متعددی دارد، به عنوان مثال دو کاربرد این محصول عبارتند از:

استفاده برای پرونده های سیاسی:

در برخی موارد از پرچم خودروها برای تبلیغ پرونده های سیاسی و یا برای نشان دادن یک جهت گیری سیاسی خاص استفاده می شود، به عنوان مثال امروزه انواع پرچم ایران خودرو بر روی خودروهای مختلف مانند خودروهای ریاست جمهوری نصب می شود. آنها به ایران عشق و علاقه نشان می دهند.

  • استفاده برای نشان دادن برند:

در برخی موارد از پرچم خودرو برای نشان دادن برند استفاده می شود، مثلا برندهای مختلف با چاپ پرچم آن را روی خودروی خود چاپ می کنند که باعث می شود پرچم خودرو جنبه تبلیغاتی به خود بگیرد.

محل نصب پرچم خودرو

یکی از مهمترین نکات در مورد پرچم خودرو این است که باید در سمت راست راننده و روی گلگیر خودرو نصب شود. توجه به این نکته می تواند برای استفاده از خودرو در محافل مختلف بسیار مهم باشد، و هنگام خرید پایه پرچم ماشین باید به آن توجه داشت.

عوامل موثر بر قیمت پایه پرچم خودرو

خرید پرچم و فروش پایه پرچم ماشین در فروشگاه مختلف صورت می گیرد و قیمت آن با توجه به عوامل زیر متفاوت است:

  • جنس محصول:

البته این محصول می تواند تاثیر بسزایی در قیمت آن داشته باشد، مثلا اگر این محصول از پلی استر باشد نسبت به انواع مخمل یا ساتن قیمت مناسب تری دارد.

  • ابعاد پرچم:

به طور کلی پرچم خودروها در سایزهای 20 در 30 تا سایزهای 40 در 50 گنجانده شده است که هر چه پرچم بزرگتر باشد قیمت تمام شده محصول نیز بیشتر می شود.

  • ریشه پرچم:

ریشه پرچم یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پایه پرچم ماشین است. مثلا پرچم هایی که ریشه ابریشمی دارند قیمت بالاتری نسبت به سایر پرچم ها دارند.

کاربرد-پرچم-ماشین

 

بزای کسب اطلاعات درمورد پرچم تشریفات کافیست کلیک کنید.

سوال های متداول در زمینه پایه پرچم ماشین:

آیا می توان پایه پرچم را با سایز انتخابی خریداری کرد؟

بله می توانید به دلخواه سفارش خود را ثبت کنید.

رنگ پرچم را می توان با سلیقه ی فردی انتخاب کرد؟

بله سما می توانید رنگ و طرح پرچم را انتخاب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.