ریسه تبلیغاتی

قطعا در مناسبت‌های مختلف استفاده انواع ریسه پرچم تبلیغاتی را بارها شاهد بوده‌اید که در ابعاد و اندازه و طرح‌های مختلف بسته به نوع مناسبت تهیه شده و در محل های مختلف به منظور تزئین آویز می‌شوند. فروش ریسه تبلیغاتی بسته به جنس و نوع آنها می‌تواند در مکان‌های مختلف از جمله در مرکز چاپ ریسه‌های تبلیغاتی انجام گیرد.

 

منظور از ریسه تبلیغاتی چیست؟

فروش ریسه تبلیغاتی

برای تفهیم بهتر ریسه تبلیغاتی بهتر است ایامی چون دهه فجر و نیمه شعبان را به یاد بیاورید، در این ایام سفارش ریسه تبلیغاتی به منظور آذین بندی کوچه ها و میادین و حتی محیط های بسته چون داخل ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها و مدارس نیز افزایش می‌یابد.

 

ویژگی های ریسه پرچم تبلیغاتی

از نظر شکل ریسه‌ها بسته به کاربرد و نیز سلیقه مشتری قابلیت اجرا در شکل‌های مثلثی، نیم‌دایره و حتی به شکل مستطیل را دارد. این ریسه ها در واقع صفی از پرچم ها هستند روی یک نوار باریک سوار شده و کنار هم قرار گرفته اند.

فروش ریسه تبلیغاتی معمولا در طول‌های متغیر از حدود 10 متر تا حتی 100 متر نیز امکانپذیر است، چاپ ریسه تبلیغاتی می‌توانند با طرح های مختلفی چون طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران باشد،  چاپ انواع طرح‌های تبلیغاتی مشخص و یا در اعیاد مذهبی و حتی ماه‌های محرم و صفر بسته به نوع مناسبت طرح‌های مختلفی روی این ریسه ها امکانپذیر است.

به طور کلی می توان گفت که در تولید ریسه تبلیغاتی چه در سایز و چه در طرح هیچ محدودیتی وجود نداشته و هر آنچه شما نیاز داشته باشید همان برای شما اجرا خواهد شد. چاپ مهام یکی از مراکز تولید ریسه های تبلیغاتی در تهران است که آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز در هر طرح، مدل و ابعادی که مد نظرتان است می‌باشد.

 

جنس ریسه تبلیغاتی

قطعا یکی از مهمترین فاکتورها به هنگام خرید هر نوع محصولی کیفیت و جنس مرغوب کالا است این قضیه در رابطه با فروش ریسه تبلیغاتی نیز صدق کرده و در صورت خرید ریسه تبلیغاتی با کیفیت اعلا و درجه یک که تمامی استانداردها در چاپ و تهیه این پرچم رعایت شده باشد می توانیم علاوه بر یکبار چندین بار از این محصولات استفاده کنیم، از نظر جنس پارچه مصرفی برای تهیه و چاپ ریسه تبلیغاتی ساتن بهترین نوع پارچه‌ها به حساب می‌آید.

 

ریسه الوان و یا ریسه پرچم رنگی

یکی دیگر از انواع ریسه‌ها که در مراکز تولید و فروش ریسه تبلیغاتی تهیه و به فروش می‌رسد ریسه‌های الوان و یا ریسه های رنگی هستند که همزمان با مراسمات ملی و مذهبی و … در کشور می‌توان از این ریسه‌ها برای تزئین بخش‌های مختلف استفاده کرد. این ریسه ها معمولا بدون طرح می‌باشند ولی در صورت درخواست مشتری می‌توان طرح‌های مورد نظر را روی آنها چاپ کرد.

معمولا برای تهیه این نوع ریسه ها از ساتن چینی استفاده کرده و از نوار برزنت با استحکام بالا که قطر دو سانتی متر دارد بهم وصل می شوند. لازم به ذکر است که دور ریسه‌ها به صورت لیزری برش داده می‌شوند تا هم کار تمیز دیده شود و هم در مقابل شرایط جوی مقاوم باشد.

در مرکز چاپ و فروش ریسه تبلیغاتی مهام به طور معمول این ریسه‌ها در ابعاد 20در 30 و متناسب با نیاز مشتری در شکل‌های هندسی دلخواه و نیز با طرح مورد نظر شما قابل اجرا می‌باشد.

 

قیمت ریسه تبلیغاتی

چاپ ریسه تبلیغاتی

از جمله فاکتورهای موثری که می‌تواند قیمت فروش ریسه تبلیغاتی را تعیین کند، ابعاد و طرح پرچم درخواستی، طول ریسه تبلیغاتی مورد نظر مشتری، و جنس پارچه مصرفی، جنس نوار و قطر نواری که برای اتصال ریسه ها به کار می‌رود و نیز تعداد سفارش ها می‌باشند.

شرکت چاپ مهام یک تولیدکننده ریسه تبلیغاتی و انواع پرچم ها از جمله پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز و … در تهران است که با دارا بودن بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ آماده ارائه خدمات در زمینه تولید و فروش ریسه تبلیغاتی در بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن است.

در صورت تمایل به خرید پرچم ریسه ای تبلیغاتی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصولات با کیفیت و استاندارد را به بهترین قیمت دریافت نمایید.

 

سوالات متداول در رابطه با تولید و فروش ریسه تبلیغاتی

آیا چاپ ریسه تبلیغاتی طرح به همان صورتی که ارسال می شود چاپ می گردد؟

بله، در چاپ مهام خیالتان از بابت طرح درخواستی و کیفیت چاپ راحت باشد چرا که تولیدکننده ریسه تبلیغاتی مهام سعی در جلب رضایت مشتری داشته و اجناس با کیفیت به فروش می رساند.

در صورت سفارش ریسه تبلیغاتی چقدر زمان می برد تا کار آماده شود؟

بسته به زمان و نوع سفارش، معمولا سفارشات تکی 24 ساعته آماده می شوند ولی برای چاپ های با تعداد بالا با کارشناسان ما در مرکز چاپ ریسه تبلیغاتی تماس گرفته و زمان را مشخص کنید.

روش های سفارش در مرکز چاپ ریسه تبلیغاتی مهام چگونه است؟

شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشاسان ما در تماس بوده و سفارش چاپ ریسه تبلیغاتی خود را ثبت نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.