نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات یکسری قاعده و قانون هایی دارد که بنا به درخواست شما کاربران عزیز ما امروز تصمیم گرفته ایم، در این نوشتار به آن ها بپردازیم. نحوه نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات به دلیل یک تفاوت عمده ای که با هم دارند، متفاوت می باشد.
نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات یکسری قاعده و قانون هایی دارد که بنا به درخواست شما کاربران عزیز ما امروز تصمیم گرفته ایم، در این نوشتار به آن ها بپردازیم.
نحوه نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات به دلیل یک تفاوت عمده ای که با هم دارند، متفاوت می باشد. یکی از ابزار های مهم و اصلی برای نصب این نوع از پرچم ها، پایه است که به زیبایی، کنترل و ایستادگی پرچم کمک بسیاری می کند.
پرچم رومیزی و تشریفات در نوع پایه با یکدیگر تفاوت دارند که در ابعاد و اشکال گوناگونی تهیه گشته و بسته به سلیقه و نظر مشتری می باشد.
در چاپ مهام در هر اندازه ای که بخواهید ما می توانیم این پایه ها را در بهترین کیفیت برایتان تعبیه کنیم.
 
مسئله پرچم تشریفاتی معمولا به این صورت است که دو میله جدا از هم، درون یکدیگر قرار گرفته و به صورت ریلی حرکت می کنند. این نوع پایه ها به صورت دستی تنظیم شده و ارتفاع میله ها را تا 240 سانت هم می توان ادامه داد و متغیر است. نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، کمی متفاوت تر از بقیه هستند. پرچم رومیزی نیز پایه ای به اندازه 30 سانت معمولا داشته و آن ها نیز با برخورداری از نخ کنترلی با هم تفاوت دارند.

آموزش نصب پرچم تشریفات

نصب پرچم تشریفات کار چندان سختی نیست.

ما در چاپ مهام تمامی مراحل را به عرضتان خواهیم رساند.

جهت هر گونه سوالی نیز می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

  • در قدم اول ابتدا پرچم سفارش داده خود را از بسته بندی خارج نموده و مقابل خود می گذارید.
  • این پرچم در کل دارای سه قسمت پایه، پارچه و میله می باشد.
  • برای نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات میله را بردارید و پیچ زیر آن را باز کنید.
  • حال به قسمت سمت راست پرچم نگاه کنید، شما یک نوار نگه دارنده و تسمه دوخته شده به پارچه را خواهید دید.
  • روش نصب پرچم تشریفات به این صورت است که پایه پرچم دقیقا همان محلی که پیچ را باز کرده اید، در زیر میله قرار گرفته و مجدد پیچ را سفت کنید.
  • حال میله بر روی پایه قرار گرفته است. در قسمت بالای پرچم همانطور که گفتیم، نور نگه دارنده ای وجود دارد که در قسمت بالایی پایه پرچم تشریفات و زیر تاج پایه نصب می گردد.
  • در تنه پائینی پایه پرچم یک نگه دارنده دیگری قرار گرفته است که آن نیز در سمت دیگر بندیلک متصل می گردد.
بندیلک به همان نوارهای نگه دارنده ای اشاره دارد که به صورت دایره ای دوخته شده است. نحوه نصب پرچم تشریفات دقیقا به همین صورت است.
نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات معمولا در برخی از مراحل یکسان هستند.
در تمامی این مراحل شما حتما باید به خوانا بودن یا نبودن پرچم توجه داشته باشید. در هنگام نصب پرچم تشریفات باید از سمت راست به صورت فارسی خوانده شود. جهت آگاهی بیشتر چاپ مهام آماده خدمت به شما کاربران عزیز است.

آموزش نصب پرچم رومیزی

نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات نیازمند تخصص آنچنانی نیست که خود نیز می توانید انجام دهید.

در ادامه با طریقه نصب پرچم رومیزی آشنا خواهید شد.

  • برای نحوه نصب پرچم رومیزی ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کنید.
  • بندلینگ و یا همان بند نازکی را که در سمت راست پرچم دوخته شده است، را باید از حفره بالایی میله پرچم بگذرانید و انتهای بندلینگ را هم از حفره پائینی میله عبور دهید.
  • حالا بعد از عبور دادن بندها که بسیار نیز آسان است، باید دو طرف را خوب گره بزنید.

حال پرچم رومیزی شما آماده است. نسبت به خوانا بودن پرچم رومیزی اطمینان حاصل نمایید.

روش نصب پرچم رومیزی در تمام ابعاد و سایز ها به همین شیوه ای که توضیح دادیم، قابل انجام است.

روش نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات هر دو فقط نیازمند کمی دقت هستند.

نگاهی بر ویژگی های پرچم رومیزی و پرچم تشریفات

ما در این نوشتار با نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات خدمت شما عزیزان رسیدیم. حال سوال اینجاست که این دو پرچم بیشتر در چه حیطه هایی کاربرد دارند؟ پرچم های تشریفات یکی از پرکاربردترین پرچم های جهانی هستند که برای انواع تبلیغات و درج لوگو مورد استفاده قرار می گیرند.
بنابراین هر کسب و کاری بهتر است که با طریقه نصب پرچم تشریفاتی آشنا باشد. پرچم های رومیزی نیز علاوه بر تبلیغات از جنبه تزئینی و بسیاری دیگر از حیطه های شغلی می تواند کاربرد داشته باشد.

سخن آخر

ما در این نوشتار به آموزش نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات پرداختیم که امیدواریم مفید و کاربردی بوده باشد. نصب پرچم رومیزی و پرچم تشریفات موضوعی است که هر فرد صاحب شغلی باید با آن آشنا باشد. چاپ پرچم مهام به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع پرچم های گوناگون همواره آماده پاسخ به تمامی پرسش های شما در زمینه ثبت سفارش، خرید و نصب پرچم می باشد.
4.8/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.