پرچم‌های ساحلی امروزه به صورت بسیار گسترده توجه عموم مردم را به خود جلب کرده اند و برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار گرفته اند. یکی از دلایل جذاب بودن این پرچم‌ها جدید بودن این سبک پرچم است. یکی از سوالاتی که برای مشتریان و افرادی که خواهان استفاده از پرچم ساحلی برای تبلیغات خود هستند؛ نحوه نصب پرچم ساحلی است.

چاپ مهام برای راحتی کار شما عزیزان این محتوای آموزشی را برای آشنایی با نحوه نصب و چاپ پرچم‌ ساحلی تهیه نموده است. در ادامه مطالب به آموزش طریقه نصب پرچم ساحلی می‌پردازیم.

 

از جمله سوالاتی که در این زمینه ممکن است برای‌ شما پیش آید:

  • نصب پرچم ساحلی چگونه است؟
  • نصب پرچم ساحلی به چه صورت است؟
  • طریقه نصب پرچم ساحلی به چه شیوه است؟

در ادامه مطالب به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد.

 

اجزای پرچم ساحلی

شما برای آموزش نصب پرچم ساحلی نیاز است با اجزای پرچم ساحلی آشنا شوید.

  • پارچه پرچم
  • چهار عدد میله با ضخامت‌های متفاوت
  • پایه پرچم (می‌تواند منبع آب باشد و یا صفحه تخت)

هر پرچم دارای این سه جز اساسی است. اما هرکدام از این اجزا متناسب با سلیقه و کیفیتی که شما بخواهید متفاوت است. پارچه پرچم مهم‌ترین جز پرچم است و در جنس‌های مختلف عرضه می‌شود. نوشته و طرح پارچه کاملا بر سلیقه شما است هرگونه که شما بخواهید پرچم برای شما آماده می‌شود. مدل پرچم‌ هم با توجه به سلیقه شما انتخاب می‌شود از جمله مدل‌های معروف پرچم ساحلی می‌توان به پرچم بادبانی، قطره‌ایی یا مدل اشک، سامورایی و… اشاره داشت.

 

راه‌های نصب پرچم ساحلی

برای نصب پرچم ساحلی می‌توانید از دو روش استفاده کنید. آموزش روش‌های نصب پرچم ساحلی در ادامه گفته می‌شود.

اولین روش نصب پرچم ساحلی 

این گونه است که شما پارچه پرچم را از جلد خارج می‌کنید پایین پرچم که بند دارد محل ورود میله‌ها است. میله‌ها چهار عدد است و به ترتیب از نازک به ضخیم وارد میکنیم.

ابتدا کوچک‌ترین میله که سر آن هم یک پلاستیک کوچک قرار دارد وارد پرچم می‌کنیم. سپس میله دوم که انعطاف پذیر است را وارد میکنیم.

انتهای میله قبل بر روی میله بعدی قرار می‌گیرد. سپس میله ضخیم تر را وارد کنید و در نهایت آخرین میله که بر روی پایه قرار میگیرد را وارد کنید.

در آخر میله ها را فشار می‌دهیم به داخل که پرچم صاف و بدون چروک باشد، سپس میله را بر روی پایه قرار می‌دهیم و باز هم پرچم را می‌کشیم که مرتب، صاف و کشیده باشد. پیچ انتهای میله را شل می‌کنیم و به فاصله دو بند انگشت از انتهای پارچه قرار می‌دهیم و دوباره پیچ را سفت می‌کنیم. حال بندهای انتهای پارچه را محکم گره می‌زنیم.

 

دومین روش نصب پرچم ساحلی

طرز نصب پرچم ساحلی به روش دیگر بدین صورت است که شما میله نازک را انتهای پرچم که دو بند آویزان دارد وارد پرچم می‌کنید اما سه میله دیگر را بر روی پایه قرار می‌دهید و در نهایت پرچم را بر روی سه میله دیگر می‌کشید.

توجه کنید باید کشیدن را تا حدی ادامه بدهید که پرچم صاف و بدون چروک باشد و در نهایت پیچ انتهایی را شل کنید و به فاصله دو بند انگشت از انتهای پارچه پرچم قرار دهید و سپس پیچ را سفت کنید و در نهایت بندهای انتهای پرچم را محکم گره بزنید.

راهکار نصب پرچم ساحلی بسیار آسان است اما نیاز به دقت و ظرافت دارد‌. هر چقدر با حوصله تر پرچم را نصب کنید پرچم زیباتر و کشیده‌تر نمایان می‌شود. و در تبلیغات شما اثر بسیاری دارد.

مجموعه مهام یکی از تولید کنندگان در عرصه چاپ پرچم از جمله پرچم‌های ساحلی است. شما می‌توانید در راستای تبلیغات کالا و خدمات خود، پرچم برای مراسم‌های مختلف، پرچم تشریفاتی،پرچم رومیزی و… از شرکت مهام کمک بگیرید و به بهترین نحو نتیجه کار را دریافت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.